Coronavirus بحران exacts تلفات در افراد معلول - بحباله نکاح در اوردن, 06 مه سال 2020 PST

سالت لیک سیتی – حتی قبل از coronavirus ضربه فیبروز کیستیک به معنای سرد می تواند قرار داده یعقوب هانسن در بیمار

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

سالت لیک سیتی – حتی قبل از coronavirus ضربه فیبروز کیستیک به معنای سرد می تواند قرار داده یعقوب هانسن در بیمارستان برای هفته. او متکی به دست ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده دستمال مرطوب برای سالم ماندن چرا که او نیز به فلج مغزی و نمی تواند به راحتی دست خود را بشویید و از صندلی چرخدار اما این روزها قفسه اغلب لخت.

برای میلیون ها نفر از افراد معلول و خانواده های آنها coronavirus بحران انباشت اشیاء بدست آمده در مشکلات جدید و ramped تا کسانی که در حال حاضر وجود داشته است. بسیاری از ضعف سيستم ايمنی و بنابراین بیشتر در معرض خطر عفونت اما وحشت زده از کروناویروس جدید-عصر بیمارستان رهنمودهای آنها از ترس می تواند آنها را در معرض خطر.

رهبر U. N. گفت: چهارشنبه 1 میلیارد نفر معلول در سراسر جهان شده اند در میان سخت ترین ضربه ویروس. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به نام برای آنها به دسترسی برابر به پیشگیری و درمان COVID-19 به عنوان بیماری همه گیر در معرض و تشدید نابرابری جهانی.

در آمریکا و تعدادی از کشورهای در حال حرکت به سمت بازگشایی کسب و کار توقیف توسط ویروس اما بسیاری از افراد معلول هستند و ماندن در پشت درهای بسته نگران است که تعامل بیشتر می تواند منجر به یک موج از عفونت های جدید.

"این صادقانه نوع ترسناک با من ناتوانی حتی شایع sniffles می تواند من را در بیمارستان گفت:" هانسن که معمولا دوست دارد داوطلبانه در کتابخانه و مالش شانه با superheros در کتابهای کامیک.

هانسن, 20 انجام داده و با یک داروی جدید و آماده برای شروع یک مواد غذایی-فروشگاه کار خود را در نزدیکی یوتا خانه قبل از ویروس آمار اما خطر عفونت قرار دادن یک توقف به آن در حال حاضر. او با استفاده از کمک از مراقبت های بهداشتی کارگران با چیزهایی مانند غذا خوردن و حمام کردن, اما آنها تا به حال به متوقف آینده پس از یک پتانسیل قرار گرفتن در معرض. Coronavirus آزمون تبدیل به منفی اما آنها تصمیم گرفتند که خطر بیش از حد بالا بود. در حال حاضر Jodi هانسن می کند بسیاری از کسانی که همه چیز برای پسر, آوردن, نوشیدنی, خارش, خارش و حمام کردن او حتی اگر او یک شانه است و کار 40 ساعت در هفته از خانه خود را به عنوان یک گذار و هماهنگ کننده برای یوتا پدر و مادر ،

"من قطعا تا به حال یک حمله وحشت" گفت: Jodi هانسن. "من در نگاه من چشم در صبح است. من بد پوششی محافل. من فقط خواب نیست و در همه."

اوکلاهما لیزا DeBolt احساس او تا به حال به تصمیم مشابه در مراقبت از پسرش چندلر که همچنین دارای فلج مغزی. در حالی که شوهر او با این نسخهها کار در مدیریت امکانات برای یک کلیسا او را برای کمک به چیزهایی مانند دارو و بهداشت و تغذیه پمپ.

"ما فقط باید مانند یک خانواده کوچک به در تکیه می کنند در حال حاضر," او گفت:.

هر دو بچه نگرانی نه تنها در مورد این ویروس ممکن است بر فرزندان خود اما چگونه بستری در بیمارستان ممکن است آشکار.

آنها زندگی می کنند در کشورهای که در آن طرفداران می گویند افراد معلول ممکن است در نهایت در پشت خط برای منابع کمیاب مانند هواکش اگر بیمارستان ها غرق می شوند. حمایت گروه ها باید ثبت شکایات در چندین ایالت از جمله کانزاس تنسی ایالت اوکلاهما بیش از دولت دستورالعمل آنها می گویند به اشتباه نقطه ضعف افراد معلول است.

"ما نمی خواهیم افرادی که معلول هستند که به ترس از رفتن به دکتر گفت: Shira Wakschlag حقوقی مدیر در قوس بزرگترین سازمان ملی دفاع از افراد با معلولیت ذهنی.

شناخته شده به عنوان مراقبت-سهمیه بندی و یا تریاژ دستورالعمل اسناد و مدارک به منظور کمک به پزشکان و پرستاران رسیدگی سناریو کابوس. هدف این است که صرفه جویی, بیشترین تعداد از زندگی و ایجاد یک سیستم اطلاعات مبتنی بر تصمیم گیری گفت: Govind Persad که مطالعات اخلاق زیستی در دانشگاه دنور مضراب زدن کالج قانون است.

"اگر شما قرار دادن مردم تحت فشار زمان ساخت این تصمیمات آن را بیشتر به احتمال زیاد منجر به انواع تعصبات," او گفت:.

هر دولت دستورالعمل ها کمی متفاوت است اما بیش از حد بسیاری از اجازه می دهد تا بیماران به توان کاهش داد و به سادگی برای چیزهایی مانند نیاز به کمک با فعالیت های روزانه و یا بر اساس یک درک کیفیت زندگی Wakshlag گفت. در عوض او و دیگران مانند ناتوانی مراکز قانون در ایالت یوتا و اوکلاهاما می گویند این دستورالعمل باید پزشکان را تشویق به تمرکز بر روی چقدر بیمار می شوند از مراقبت.

طرفداران تا به حال در اوایل پیروزی زمانی که وزارت بهداشت و خدمات انسانی, پس از اولین شکایت واصل شد ارسال یک راهنمایی به همه کشورها هشدار داد که قوانین ضد تبعیض هنوز هم اعمال می شود. و دستورالعمل ها است که گفت: مردم با فکری یا شناختی معلولیت ممکن است کاندید مناسبی برای مراقبت در آلاباما خارج شده است.

یوتا نیز ایجاد کرده است تجدید نظر سند و در ایالت واشنگتن مقامات بهداشتی باید اذعان کرد که نگرانی ها و فرستاده خود بولتن عدم تبعیض. آنها همچنین صحبت کردن با فعالان در مورد دسترسی برابر به مراقبت از جمله ایوانوا اسمیت صندلی از گروه خود طرفداران در رهبری است.

او در طیف اوتیسم و حتی اگر او ضعیف ریه ها و سیستم عصبی مرکزی او را آسیب پذیر به ویروس حسی مسائل مربوط به آن را غیر ممکن است برای او به پوشیدن یک ماسک و حتی بیشتر آمریکایی ها همین آنها را به نگه داشتن این ویروس از گسترش آنها به عنوان شروع جسارت از خانه های خود را اغلب.

"آن را به من داده است و اضطراب و من تا به حال به بیشتر از من meds," او گفت:. "COVID-19 واقع شده و آسیب دیده جامعه ما و حتی سخت تر از بسیاری از ما ضعیف تر سیستم ایمنی بدن و ما واقعا بستگی دارد که مراقبت ... این باعث عاطفی و روانی و تلفات در جامعه ما است."

برای اسمیت مانند بسیاری از مردم بسته شده در توسط ویروس ماندن در تماس با دوستان و خانواده از طریق تماس های تصویری است به او کمک کرد تا از طریق آن دریافت کنید, اما این است که برای همه کار نمی کند.

جاش میلر دارای معلولیت فکری و نمی توانند درک کنند که چرا او نمی تواند دیدن پدربزرگ و مادربزرگ و دوستان است. اما او نیز دارای مشکلات بینایی بنابراین در یک صفحه نمایش خیره دردناک است. "آن را می شود بیش از حد طاقت فرسا او میگرن" گفت مادرش جنیفر Sollars-میلر.

اگر او به پایان می رسد تا در بیمارستان مادر او نگرانی در مورد کوروناویروس دوران قوانین است که نوار بازدید کنندگان برای جلوگیری از گسترش ویروس. جاش همچنین دارای سندرم تورت پس از آن سخت است برای او برای برقراری ارتباط با خود و او را مستعد ابتلا به فریاد نامناسب چیز بدون او در این نزدیکی هست.

"ما برای این آماده شده," او گفت:. "وجود دارد بسیاری از چیزهایی که شما فکر می کنم که می تواند اتفاق می افتد ... این چیزی است که ما تا کنون تصور است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن