دکتر Zorba Paster: سرکه سیب نیست یک درمان معجزه - سه شنبه, 21 Jul 2020 PST

توسط دکتر Zorba Paster برای سخنگوی-نقد و بررسی می توانید سرکه سیب واقعا یک درمان برای چاقی ؟ خوب باور نمی کند

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

توسط دکتر Zorba Paster برای سخنگوی-نقد و بررسی

می توانید سرکه سیب واقعا یک درمان برای چاقی ؟ خوب باور نمی کند همه چیز شما ممکن است به عنوان خوانده شده.

ابتدا کمی از تاریخچه. محبت برای سرکه سیب آغاز شده با یک کتاب از 1950s با عنوان "طب عامیانه: Vermont راهنمای پزشک برای سلامت خوب" توسط d. C. Jarvis. او توصیه می شود مخلوطی از چیزهای با عسل ادعا این امر از بین بردن سرطان و بیماری های قلبی و تقریبا هر بیماری شناخته شده.

زندگی خوب بود برای جارویس تا زمانی که او شروع به ساخت دستور پیشرو FDA برای قرار دادن یک توقف و دست برداشتن سفارش خود را در "بخشنده" مایع است. شما می توانید هر آنچه شما می خواهید در این کشور به تماس چیزی یک ارتقاء برای سلامت خوب است اما شما نمی توانید ادعا می کنند آن را درمان هر چیزی را مگر اینکه شما آن را اثبات می کند.

هنوز جارویس درگذشت یک مرد خوشحال, داشتن ساخته شده بسیار کمی از کتاب ها و سخنرانی ها. و این درمان سنتی همچنان محبوب با وجود کمبود شواهد علمی برای حمایت از آن.

به طور کلی آن را مخلوط 1 قاشق غذاخوری سرکه را در یک لیوان آب و خاموش شما بروید. اجازه ندهید که آن را معطل در دهان خود را به عنوان استیک اسید تانگ از سرکه می تواند بی رحمانه در مینای دندان.

وجود دارد قرص های ظاهرا حاوی "خشک سرکه" اما من نمی خواهد سعی کنید آنها را به عنوان خود را متمرکز اسیدیته خطرناک است – هم برای شما و هم برای هر بچه در خانه خود را که ممکن است می خواهید به آنها را امتحان کنید.

برخی می گویند که سرکه باعث کاهش قند سنبله شما بعد از خوردن صبحانه خود را در حالی که دیگران می گویند آن را خوب است برای جلوگیری از دیابت. شواهدی وجود دارد هر چند بسیار اندک است که آن را ممکن است کمک کند با کلسترول و تری گلیسیرید. برخی از افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر سندرم روده تحریک پذیر می گویند آن را می دهد آنها را تسکین.

در حال حاضر به عنوان آن در حال درمان برای چاقی – آمده است. در صورتی که مورد, ما می خواهم همه بلع مسائل ما را در وزن مناسب.

و تا آنجا که توانایی خود را برای دفع سرما و یا درمان یک عفونت ویروسی وجود دارد و نه اثبات. اگر این مورد, ما همه می خواهم نوشیدن سرکه سیب برای حفظ COVID-19 در خلیج – و خوب است که نمی.

من چرخش: اگر شما احساس می کنید بهتر است مصرف سرکه سیب, نگه داشتن آن تا. اگر شما می خواهید برای مقایسه برندهای رفتن به consumerlab.com. آنها تست کردم یک دسته از آنها را اگر شما می خواهید برای دیدن که یکی از شخصیکه در استعمال کلمات صحیح.

سلام دکتر Zorba: من تشدید. پای چپ من به نظر می رسد کاملا طبیعی است. من پای راست شما با آن افتضاح قارچ ناخن انگشت پا.

من پزشک سعی درمان لیزر سه بار پس از موضعی ضد قارچ و اشعه ماورای بنفش نور درمان است. من سعی کردم مطابق با اصول بهداشتی اسپری کفش من و من بلیچ دوش سطح. هیچ چیز کار می کند.

من از آنها بدم میاید این است. من flummoxed. من شنیده ام وجود دارد قرص برای این کار, اما من نگران هستم در مورد عوارض جانبی.

P. S.: چیز خنده دار است, من دو پا با هم در زیر ورق های هر شب اما یکی از سمت چپ در برابر هر موجود زنده شده پای راست. – A. N.

عزیز A. N.: شما به انجام بهترین خود را با محلی درمان و سفید حمام می رود نه متری تمام اما متاسفانه انجام نمی دهد بسیار.

من توصیه می کنم generic Lamisil (تربينافين) است که به خوبی تحمل دارو با عوارض جانبی کمی بر خلاف آن پسر عموی griseofulvin که شناخته شده است به علت مشکلات کبدی است. گفت: این دارو کاملا خوش خیم? هیچ.

خوانده شده در آن را با دکتر خود مشورت کنید و سپس تصمیم گیری شما فکر می کنید برای شما مناسب است. اما اگر شما آن را با استفاده از روش پالس – آن را به طور قابل توجهی کاهش می دهد عوارض جانبی با یک درمان است که در مورد همان 80 درصد است.

پالس دوز است که هفت روز از مصرف قرص پس از 21 روز ، سپس شما تکرار این دو بار و در مجموع سه چرخه. این بدان معناست که تنها با در نظر گرفتن سه هفته از meds بیش از 12 هفته دوره است. کمتر قرص های کلی خود را کاهش می دهد خطر ابتلا به عوارض جانبی.

امیدوارم که شما پیدا کردن این اطلاعات مفید در مورد ناخنها به خاطر. اقامت هست.

دکتر Zorba Paster است که یک پزشک خانواده و میزبان رادیو عمومی برنامه "Zorba Paster بر سلامت خود را." او را می توان در رسید askzorba@doctorzorba.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن