روزی DiManno: Bo ❄ و جیز آبی نشان می دهد برخی از اعتماد به نفس آرام در خالی راجرز مرکز

بازی ... er ... تظاهر توپ!در عجیب و غریب hush از ballpark را در تابستان و در آستانه. یک مرحله بالاتر از یک سیم

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

بازی ... er ... تظاهر توپ!

در عجیب و غریب hush از ballpark را در تابستان و در آستانه. یک مرحله بالاتر از یک سیم کارت تالیا بازی و یک گام زیر یک گریپ فروت, بازی لیگ.

را که یک عصرانه, لیگ, بازی چرا که نه. لیگ به طور کامل از خود را به دلیل تورنتو بلو جیز نمی تواند دیدن هر تیم دیگری برای دو هفته تعادل این bizarro تابستان اردوگاه های آموزشی. یک intrasquad بازی در راجرز مرکز به عنوان خوب به عنوان آن می شود و پس از آن پرواز-صفحه اصلی-آمده-به تازگی باند ممکن است مجبور به جهنم خارج از شهر.

آنها در حال بیس بال بی بضاعت پناه در محل در خانه خود ورزشگاه و yoked هتل جست و خیز و هاپ از چهار clubhouses یک قدم زدن کوتاه از بازگشایی پادشاه سنت شرق پتیس آنها مجاز به مکرر. حتی نمی فکر می کنم در مورد آن.

"همانطور که در حال حاضر ما قطعا مجاز به ترک" بو ❄ به عنوان lusciously-coiffed که ما به یاد داشته باشید از ماه مارس قدیم گفت: در طول یک Zoomie کهکشانی ها با خبرنگاران در مدت کوتاهی قبل از جیز بازی جیز روز پنج شنبه. "من فکر نمی کنم کسی مایل است به هر دو."

پروردگار خوب چه جوان گلوله سازهایی از آمدن به این روز compliantly راه رفتن حباب راه رفتن و صحبت کردن در حباب صحبت کنید. به طور کامل قابل اعتماد است. البته اگر امثال بو یا Vladdy به یک سخن بی ربط کسی بدون شک یک تلفن همراه تصویری.

جوان خاتم در حال حاضر زندگی می کنند در داخل یک حباب از افراد مشهور.

و ❄ خوب برای همه جوانی flamboyance او یک روح است. به همین دلیل است که به گفته مدیر چارلی Montoyo و تیمی که 22 ساله است و بسیار مجموعه ای از تن در اطراف این باشگاه در چه چیزی است که تنها خاتمه به او دانشجوی سال دوم فصل لیگ بیس بال. "بو برای مطمئن" جالب دنی Jansen گفت: روز دیگر پرسید که آیا کسی تا به حال پا به عنوان یک رهبر در طی این انقباض همه گیر بار. "حتی از طریق متن در طول زمان ما بود ، او یک لجوج صدای. او یک پسر است که رفتن به رهبر است."

❄ شانه ای بالا انداخت خاموش encomiums فروتنی.

"من قصد ندارم به اعتبار آن است. من همیشه گفته ام برای من مراقبت از خودم برای اولین بار انجام کار من مطمئن شوید که من آماده هستم مطمئن شوید که زمانی که من دوباره بعد از سه ماه که اخراج هم تیمی های من می دانم که من در کار قرار داده است و من آماده برای رفتن. من فکر می کنم آنها را دیدم که."

❄ تا به حال یک زن و شوهر از بازیکنان quarantining با او در فلوریدا, قبل و بعد از Dunedin پیچیده بود توقیف به دلیل COVID-19 مثبت.

"من قصد ندارم به اعتبار کسی ماندن در شکل" ❄ ادامه داد. "من فکر می کنم که همه آنها خود انگیزه. همه آنها یک کار بزرگ انجام داد."

سخت به می گویند قطعی از gerrymandered دوم-سطح مطبوعات جعبه اما این بازیکنان را در واقع نگاه فصل مناسب حداقل جسمی را که dreadlocked همکار در پایه سوم. راستش چهار ماه پس از آخرین کف زدن چشم در این ساز و برگ و تقریبا نیاز به یک کسی که کارت امتیازی برای حفظ صف راست. با سلام کسی که در سمت راست میشه ؟ ؟ ؟ رایلی Adams. جزئی-لیگ جالب? آره. آنچه او انجام بازی درست میشه ؟ بیشتر به نقطه که در آن Randal Grichuk?

نه رویت خوش تیپ شیدا در هر نقطه. ایضا لورد Gurriel جونیور و کون Biggio. و با جیز تلاش برای پر کردن دو بازیکن در اولین intrasquad مسابقه از اردوگاه های آموزشی 2.0 — اغل گاو یا حشم مربی مت ابزار buschmann در زمان چرخش در سمت چپ و مرکز زمینه اگر من binocs don't fail me — به نظر می رسید به شدت مطرح است که آن دسته از بازیکنان بودند که در میان کفل تیم ملی پشت سر گذاشت در Dunedin, Fla., به عنوان تلفات اخیر شیوع کروناویروس در COVID زده فلوریدا.

جیز نمی خواهد می گویند که آزمایش مثبت و چه کسی برگزار شده است به دلیل این که آنها در تماس نزدیک با کسانی که آزمایش مثبت است. همه نیاز به دو تست منفی قبل از آنها می تواند مسافت چارتر-پرواز کون شمالی به کانادا.

بنابراین وجود دارد خصوصیات بسیار در این مرطوب شب تحت unmasked سقف. بازیکنان در زمین — و بسیاری از کسانی که در ستاره شرق از آنچه که ما می توانید ببینید که بسیار نیست — پوشش نمی دهد چهره خود را به دلیل که احمقانه خواهد بود. و در حالی که تمام داد و بیداد, ماسک تبدیل به خسته کننده آن را باید به ذکر است که یک کلاچ از کوزه از 400 سطح از جمله اردن رومانو شان رید-فولی و جالب چشم انداز Nate پیرسون به درستی کفن.

و پسر خود را hollers تا کنون انجام زمانی که آنها در مجموع سعی شفاهی yank بازگشت جک کردن خفاش از داد و بیداد کن Tellez, خاموش یک ... fastball? ... از مت کفاش بار دوم او گرفته شد حیاط در شب. که به هیچ وجه نزدیک به عنوان قابل توجه به عنوان این واقعیت کفش رفت و پنج نوبت در اولین شروع خود را از اواسط ماه مارس پرتاب 66 رزین با چهار strikeouts.

اما آن را یک تبادل برادری و spectatin' اسلحه تا ان نمی شد در مورد به Tellez یک miniwave برای longball تلاش است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

عجایب در سراسر در این شب با رتبه ردیف از صندلی های خالی و سکوت خیلی سنگین شما می توانید از گوش بازیکنان صحبت کردن با یکدیگر و گاه به گاه انفجار از راه رفتن تا موسیقی زور در گوش چرا که این تیم بود که تلاش واقعی به تقلید صدا و احساس از یک بازی واقعی اگر چه اعلام آگهی برای بازیکنان به عنوان آنها را به بت شد و بدون نشان دادن هیچ بشنود.

"ما در حال رفتن به آن را به عنوان نزدیک به یک بازی واقعی به عنوان ما می تواند انجام دهد" Montoyo اعلام کرده بود پیش از آن.

این را یک کل بسیاری از مورد استفاده قرار گرفتن به, برای کسانی از ما که این امتیاز در واقع حضور در ورزشگاه و برای طرفداران تماشای در خانه, زمانی که واقعی 60-بازی با حداکثر سرعت دویدن از یک فصل راه اندازی در جولای 24 جیز در تمپا. این جایی است که این تیم ممکن است مجبور به قطع آن سوار کار ماهر, تسمه جاده وپسر صفحه اصلی-سرنگون باید فدرال اجازه نمی دهد مرزی پرواز برای این تیم و بازدید از باشگاه یک تصمیم دولت هنوز در انتظار.

هنوز هم به عنوان ❄ گفت: "آن بیس بال." و بازیکنان به وضوح هیجان زده می شود در آن تربیع در جعبه خمیر را در حال اجرا, پایگاه جهش به سوراخ در کوتاه پر کردن زمین در دستکش شکارچی طنین در سراسر پارک های جغ از خفاش ها.

آن را عادی خود را حتی اگر عمیقا غیر طبیعی است.

"احساس می کند همان" ❄ اصرار داشت. "منظورم این است که ما در خارج وجود دارد در نظر گرفتن زمین توپ گرفتن BP. آن را احساس می کند به دلیل آن به نظر نمی رسد مانند وجود دارد رفتن به طرفداران وجود دارد. آن را برای رفتن به یک فصل کوتاه بدیهی است پس خیلی بیشتر تیم ها در شکار. ما قطعا باید یک فرصت بهتر."

که آهنگ ❄ بود آواز چهار ماه پیش در گروه کر با هم تیمی های خود که واقعا باور آنها می تواند توان رقابتی در این فصل تعجب برخی از افراد شانس انجام این کار ظاهرا افزایش نمایی با کاهش نجومی. "در بسیاری از خوش بینی در این محل باشگاه وانجمن" گفت: ❄ "تعداد زیادی از اعتماد به نفس."

مطمئن شوید که آنها ممکن است گوش خود را دوخته به عقب و به سرعت بیش از حد از ناودان یا مجرای سرازیر اما اوایل تلو تلو خوردن می تواند کشنده برای هر تیمی از جمله نیروگاهی. هیچ خانه جمعیت سلامتی برای تقویت روحیه خود را یا نه.

"زمانی که فصل شروع می شود که ما در حال رفتن به یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد خود ما آدرنالین" ❄ گفت. "من حدس می زنم ما نوع تمرین است که در حال حاضر. وجود دارد تعداد زیادی از آدرنالین هنگامی که شما رو به هم تیمی های خود را."

❄ نوازش تورنتو اول تابستان اردوگاه های آموزشی هامر-هومر ، کردن کفش.

سپس همه آنها moseyed پشت در فاصله گروه — به ورزشگاه پایی اتاق های هتل ها.

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن