گرگور Chisholm: جیز آبی که یک لبه در گیر بیس بال. تنظیم در پرواز است در Charlie Montoyo DNA

زمانی که چارلی Montoyo استخدام شد جیز آبی در پاییز سال 2019 او در صورتحساب یا لیست به عنوان یک بازیکن-مدیر دوس

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

زمانی که چارلی Montoyo استخدام شد جیز آبی در پاییز سال 2019 او در صورتحساب یا لیست به عنوان یک بازیکن-مدیر دوستانه. یک پسر که می خواهد بیرون رفتن از راه خود را به مطمئن شوید که هر عضو فعال فهرستی نقش داشته است و درک زمانی که او می خواست برای کمک.

Montoyo شده است هرگز به این نوع از مدیریت است که می رود با همان ترکیب هر روز و او کسی نیست که به راحتی می پذیرد یک بازیکن فاسد در پایان خود را از نیمکت. او نزدیک به دو دهه تجربه مربیگری در لیگ کوچک به او آموخت اهمیت نگه داشتن همه درگیر و مطمئن شوید که آنها به اهداف خاص برای به انجام رساندن.

اینها برخی از دلایل که چرا بومی از پورتوریکو برخوردار صحبت کردن در مورد جوخه های و افتتاحیه. شور و شوق خود را در پیدا کردن سمت راست ترکیب هیرو برای هر بازیکن برای قرار دادن آنها را در بهترین موقعیت ممکن برای موفقیت است. این یک جزئی توضیح برای تمایل خود را به حرکت بازیکنان در سراسر این زمینه گاهی اوقات استفاده از آنها در خارج از موقعیت فقط به گرفتن برخی از در خفاش یا استاد مهارت های جدید است.

Montoyo همه-در رویکرد به زودی برای آزمایش قرار داده به خاطر این است که یک فصل زمانی که استراتژی است که دیگر اختیاری است.

مدیران از سراسر بیس بال خواهد بود پس از یک مسیر مشابه به دلیل 21/2 هفته از اردوگاه های آموزشی نمی تواند به اندازه کافی برای به دست آوردن کوزه کشیده و آن را نمی ممکن است به اندازه کافی طولانی برای برخی از hitters به آماده شدن هر دو. فهرست اسامی یافته است به 30 بازیکن و حداقل برای چند هفته اول همه آنها استفاده خواهد شد در انواع نقش ها.

"این رفتن به یک دلیل حتی بزرگتر ما بچه ها بازی در نقاط مختلف و در حال آماده" Montoyo گفت: در روز شنبه کنفرانس تلفنی در مورد چگال اردوگاه های آموزشی و برنامه های آینده. "خدای ناکرده کسی بیمار می شود. آن را به عنوان یک شوک برای کسی به اول تا سوم و دوم را به خود و یا هر ... بزرگ وجود دارد تاکید بر بچه بازی در نقاط مختلف و مطمئن شوید که ما تحت پوشش در همه جا."

بزرگترین چالش برای Montoyo و تبادل مربی پیت واکر خواهد بود تعیین چه مدت به چوب با شروع کوزه. پایان طبیعی اردوگاه شروع به طور معمول پرتاب 85 تا 90 رزین حداقل یک تفرج و کشیده به اندازه کافی برای پرتاب در محدوده 100 در طول نخستین بار در این فصل است.

که نمی شود در مورد این سال است. به جای شش یا هفت گردش برای آماده سازی غذای بیشتر خواهد بود محدود به تعداد انگشت شماری از حضور در intrasquad بازی که شروع پنج شنبه شب در Rogers Centre. Montoyo برآورد خود را شروع خواهد شد در هر نقطه از دو تا شش نوبت هنگامی که فصل آغاز می شود. این بستگی دارد که چگونه فردی احساس است و او چگونه پاسخ در پایان از اردوگاه.

فقدان نوبت از استارت به معنای افزایش حجم کار برای اغل گاو یا حشم و با هیچ بازی به بازی در سه گانه یک بوفالو وجود دارد یک گروه از استارت خواهد شد که به دنبال کرک بزرگ-لیگ فهرستی به عنوان مسکن به جای. Lefty آنتونی کی همراه با راست دست T. J. Zeuch توماس هچ و پاتریک مورفی در میان کسانی که تحت بررسی است. Nate پیرسون, زمانی که او در نهایت اضافه شده به این فهرست باقی خواهد ماند در شروع ،

"ما پنج استارت و ما برخی از عمق بیش از حد" Blue Jays جالب دنی Jansen گفت: در شب چهارشنبه کنفرانس تماس بگیرید. "ما برخی از بچه ها که باید یک فرصت خواهد بود و به طور منظم و پنج مرد چرخش به عنوان به خوبی. بسیاری از بچه ها. این همه در مورد شروع این سال درست است ؟ ما فقط در حال رفتن به زمان ما در حال حاضر به رقابت در برابر یکدیگر در زندگی (شیوه های پنبه حلاجی شده) و بازی های شبیه سازی شده و انجام بهترین ما می توانیم برای برقراری ارتباط و گرفتن توپ نورد حق دور."

در این موقعیت بازیکن جانبی کمتر خواهد شد و هر روز حداقل در طول چند هفته اول که حساب برای تقریبا یک چهارم از این سال است. برخی از بازیکنان ممکن است حتی یک بازی کامل نه نوبت به آنها برداشته برای خرج کردن-دونده و یا دفاعی جایگزین در اواخر بازی به ارائه اضافی استراحت.

ولادیمیر Guerrero جونیور به احتمال زیاد خواهد شد به طور منظم به روز کردن مانند او برای بسیاری از 2019. لورد Gurriel جونیور Teoscar هرناندز و Randal Grichuk پیش بینی شده خود استارت اما جیز باقی می ماند قاطعانه در مورد دادن Derek Fisher یک نگاه طولانی به عنوان به خوبی. آنتونی الفرد را با سرعت زمین و infielder جو Panik می تواند حرکت در سراسر زمینه فوق العاده سودمند نقشی که ممکن است شامل تمام وقت در خفاش.

وجود خواهد داشت بسیاری از قطعات در حال حرکت به این فصل و Montoyo است و با سرپرستي آن همه است. برای یک مرد است که صرف مقدار زیادی از وقت خود را در تلاش برای نگه داشتن هر کس که آن را مانند به نظر می رسد مناسب کامل.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"که روز به روز چیزهای چگونه بچه احساس و ارتباطات" Montoyo گفت که در مورد خواسته گرررو. "بخشی از شغل من است برای برقراری ارتباط با بازیکنان به ببینید که چگونه آنها احساس. امیدوارم برنامه ما خواهد بود اگر او می تواند تقریبا تمام بازی ها اما من نمی خواهم به نام تعدادی از آنجا که شما می خواهید برای رفتن روز به روز و ببینید که چگونه بچه احساس می کند. او بازی را DH."

Montoyo معتقد است هر بازیکن شایسته یک فرصت و وجود خواهد داشت مقدار زیادی از آنها در دسترس این سال است. چگونه به خوبی Montoyo اجرا طرح, و چگونه به خوبی جیز آبی' فهرست جوان پاسخ خواهد شد یک راه طولانی در تعیین اینکه آیا تورنتو معتقد است یا مجبور به تحمل یک سال دیگر از بازسازی است.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب