'اکثریت قریب به اتفاق' از اتهامات مربوط به نقض مقررات اخراج خواهد شد در خیابان

St. Paul دادستان شهرستان Lyndsey اولسون جمعه اعلام کرد که همه اتهامات علیه آن دسته از معترضان که شرکت در هر گو

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

St. Paul دادستان شهرستان Lyndsey اولسون جمعه اعلام کرد که همه اتهامات علیه آن دسته از معترضان که شرکت در هر گونه اعمال خشونت آمیز یا تخریب اموال اخراج خواهد شد "به نفع عدالت است."

نزدیک به 100 نفر در زمینه St. Paul مربوط به ناآرامی های مدنی است که شکست در این روز پس از مرگ جورج فلوید در حالی که در مینیاپولیس بازداشت پلیس در مه 25. اولسون می گوید از کسانی که 100 مورد "اکثریت قریب به اتفاق" به احتمال زیاد اخراج خواهد شد.

با توجه به Olson, 87 موارد نقض مقررات در حالی که برخی دیگر مربوط به سایر جرایم است.

دادستان شهرستان را ارائه جایگزین های سنتی دادستان برای پرونده های مربوط به رفتار است که فراتر رفت و اعتراض مسالمت آمیز از جمله اخلاق برنامه فراهم می کند که "پاسخگویی دلسوز" از طریق عدالت ترمیمی اصول برای اولین بار و یا بدون خشونت مجرم.

اخلاق برنامه اولسون گفت: به تسهیل گفتگو بین شرکت کنندگان و اعضای جامعه به منظور "توسعه یک طرح منحصر به فرد برای تعمیر آسیب رساندن به قربانی و جامعه است."

پس از شرکت کننده کامل برنامه های خود را در مورد اخراج خواهد شد و expungement خواهد بود به دادگاه ارسال می شود برای تصویب.

شارژ تصمیم گیری خواهد شد فردی در مورد اما و دادستان شهرستان و دفتر ادامه خواهد با سنتی دادستان اگر تلقی می شود مناسب است.

"ما به حمایت و تشویق ورزش از آزادی بیان" اولسون گفت. "ما همچنین می دانیم که ما باید مسئولیت برای جامعه ما برای نگه داشتن کسانی که استفاده از خشونت برای صدمه زدن به دیگران پاسخگو باشد. این مراحل رسیدن به این مهم تعادل است."

اولسون می گوید دادستان شهرستان را نیز بررسی مدارک از طریق پلیس فیلم, تیم ملی, ماشین فیلم شاهد و حساب های رسانه های اجتماعی برای تعیین نتیجه هر مورد.

"کسانی که صدای تظاهرات مسالمت آمیز را به چالش کشیده و تمدید کشور ما روح در هر نسل" سنت پل شهردار ملوین کارتر گفت. "من به طور کامل حمایت دادستان شهرستان اولسون رویکرد و درک است که تمایز بین کسانی که به دنبال ساختن آینده ای بهتر و کسانی که سعی در اشک ما را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن