آهنگ گروه تماس برای تغییر از المپیک اعتراض حکومت

رهبران تازه تشکیل ورزشکاران گروه ها خواستار تغییر قانون ممنوعیت برخی اعتراضات در المپیک گفت: "در واقع جلوگیری

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

رهبران تازه تشکیل ورزشکاران گروه ها خواستار تغییر قانون ممنوعیت برخی اعتراضات در المپیک گفت: "در واقع جلوگیری از ورزشکاران از نمایش Olympism در بازی های المپیک است."

هیئت مدیره این انجمن دو و میدانی یک گروه از دو و میدانی ورزشکاران تشکیل شده است که در این هفته به حمایت بیشتری ورزشکار صدای آن را می گوید می خواهد تغییراتی که اجازه خواهد داد که ورزشکاران به "مسالمت آمیز در اعتراض به بی عدالتی های اجتماعی در جهان بدون مجازات یا تحریم."

آن بیانیه منتشر شده روز شنبه گفت: "بسیار کمی تغییر کرده است" پس از آمریکا sprinters Tommie اسمیت و جان کارلوس لگد بودند از سال 1968 مکزیکو سیتی بازی برای بالا بردن مشت خود را بر روی مدال ایستادن در اعتراض به نابرابری نژادی در آمریکا

کمیته بین المللی المپیک در اوایل سال جاری تصریح کرد حمایت خود را از حکومت محدود است که اعتراضات در داخل خطوط در بازی. اما پس از تظاهرات که ریشه از جورج فلوید را کشته و در این کمیته گفت: این امر در نظر گرفتن اقدامات است که اجازه می دهد ورزشکاران را قوی تر شد. کمیته بین المللی المپیک در نشست این هفته است.

در میان اعضای هیئت مدیره امضاء در بیانیه ای آلیسون فلیکس, Christian Taylor اما کابرن Shaunae میلر-Uibo و صدفی-ان فریزر-Pryce.

بیانیه ای به نام کمیته ملی المپیک برای حمایت از ورزشکاران "با تضمین که هر ورزشکار است که تظاهرات مسالمت آمیز در روح Olympism روبرو خواهد شد هیچ تحریم یا مجازات است."

ایالات متحده در المپیک و پارالمپیک کمیته قرار دادن چکش پرتاب کننده گوئن بری در مشروط شدن پس از او مطرح مشت او را در مدال و ایستادن در تابه-آمریکایی ها سال گذشته است. بری یک منتقد صریح از USOPC در اوایل سال جاری هنگامی که آن را عمومی ساخته شده را نشان می دهد همبستگی با ورزشکاران پیشنهاد USOPC هرگز به او در این موضوع است.

این USOPC تشکیل شده ورزشکاران گروه به نگاه راه هایی برای مبارزه با نژاد پرستی است که می تواند شامل خواستار تغییرات در قانون شناخته شده به عنوان قانون 50.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن