Spokane, معلم مدرسه صرف اوقات فراغت به عنوان مدافع در YWCA خشونت خانگی سرپناه - Wed, 13 May 2020 PST

برای هفت سال گذشته کارینا Berven اتحاد خود را صرف وقت اضافی کار به عنوان یک تسکین مدافع در YWCA پناهگاه برای ق

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

برای هفت سال گذشته کارینا Berven اتحاد خود را صرف وقت اضافی کار به عنوان یک تسکین مدافع در YWCA پناهگاه برای قربانیان همسرآزاری.

یک معلم مدرسه توسط روز Berven را یک شبه تغییر در پناه ترکیبی از چت با زنان اقامت وجود دارد و پاسخ دادن به YWCA بحران خط که قربانیان و پلیس می توانید استفاده کنید برای اتصال به منابع به ترتیب آمده است به سرپناه و یا صحبت از طریق گزینه های.

اما با COVID-19 بیماری همه گیر در حال تغییر اکثر مردم راه و رسم زندگی Berven گفت: تماس های او طول می کشد در بحران خط در حال تغییر است.

"تماس های خود را تغییر داده اند من می گویند" Berven گفت. "به طور منظم" من نیاز به برخی از مشاوره' یا 'من نیاز به برخی از منابع' – کسانی که خواستار کاهش داشته است. و پس از آن با پلیس تماس افزایش یافته است فقط بسیار است."

زمانی که پلیس تماس بحران خط آن را اغلب به دلیل یک رویداد آسیب زا است که در آن دو قربانی احساس نیاز به تماس با پلیس و یا یک خارجی مانند یک همسایه احساس کسی نیاز به مداخله Berven گفت.

"داشتن یک افسر پلیس فقط کاملا تغییر لحن" Berven گفت.

قربانیان اغلب ندارد "تنفس اتاق یا اتاق فکر" آنها ممکن است به طور معمول اگر آنها به حال شده است تماس برای مشاوره و یا کمک به تفکر از طریق گزینه های خود را.

در طول همه گیر این YWCA اغلب تا به حال کامل پناهگاه و استفاده از اتاق های هتل به صورت سرریز. قربانیان می توانید متن و یا تماس از مسکن وکالت منابع خط همراه با دسترسی به بهداشت روانی و خدمات حقوقی در طول بیماری همه گیر. YWCA نیز ارائه می دهد منابع برای مرد قربانیان همسرآزاری.

با وجود آموزش او خواسته Berven آثار شبانه گاهی اوقات در پناهگاه و کمک به پر کردن در طول تابستان و کریسمس می شکند.

به عنوان یک تسکین مدافع او کار می کند زمانی که نیاز به پر کردن در پناهگاه به صورت تمام وقت طرفداران. او شروع به در پناهگاه در این پیشنهاد از او sisterKelsey مارتین که در حال حاضر عضو هیئت مدیره.

"من واقعا باید همیشه در حال شور و شوق در قلب من برای عدالت اجتماعی مسائل به خصوص مسائل مرتبط با زنان" Berven گفت.

Berven نقل مکان کرد به Spokane زمانی که او شروع به کار داوطلبانه در پناهگاه. پدر و مادر او را تماشا او کودکان زمانی که او به دور یک شبه.

او واقعا متصل به YWCA ماموریت از "از بین بردن نژاد پرستی توانمند سازی زنان است."

"در طول تاریخ مردم از رنگ را فقط با تجربه همه این شرایط بیشتر و بیشتر به شدت با کمتر, کمک," Berven گفت.

در طول آموزش خود را به تبدیل شدن به یک امداد مدافع Berven شوکه شده بود در برخی از آمار او شنیده می شود به خصوص در مورد زنان بومی. او توضیح داد که آن را به عنوان "وحشتناک و ترسناک و غم انگیز است."

اگر چه او احساس اعتماد به نفس در او آموزش Berven کسانی که برای اولین بار تغییرات سال پیش بودند nerve-racking.

"این یک مقدار زیادی از فشار" Berven گفت. "من احساس می کردم که من نمی خواهم به پیچ کردن. مردم خواستار در واقعا ترسناک لحظه ای در زندگی خود و گاهی اوقات آن را حتی می تواند زندگی یا مرگ, وضعیت, و من می خواستم به یک سر سرد را به آن تماس بگیرید."

Berven به سرعت کشف کرد که او می تواند سوئیچ به حالت عمل.

"من احساس می کنم مثل من به یک حالت" Berven گفت. "من همان چیزی که زمانی که من آموزش است. آن را فقط مانند شما نوع تلنگر از یک سوئیچ و شما واقعا در بدن شما نمی شود و شما تکیه بر آن آموزش است که شما تا به حال."

به طور معمول زنان را می توانید دو کیسه های حیوان خانگی و فرزندان خود را به ماندن در پناهگاه به مدت 72 ساعت. پس از همه گیر آغاز شده که طول هر یک سرپناه ماندن مصمم است در یک مورد به مورد و بر اساس.

هنگامی که زنان تماس با بحران خط Berven می رود از طریق معیارهای آنها برای پاسخگویی به ماندن وجود دارد.

"ما مرتب کردن بر اساس از یک فلوچارت که ما در سر ما" Berven گفت.

او همچنین کمک می کند تا آنها را فکر می کنم از طریق گزینه های, به دلیل ورود به سیستم با مقدار زیادی از کاغذ بازی نیز می تواند آسیب زا باشد و نه بهترین انتخاب برای همه است.

اگر یک قربانی متناسب با معیارهای Berven کمک می کند تا آنها را به خانه امن است.

"ما محرمانه پناهگاه بنابراین ما باید مطمئن شوید که ما در حال صحبت کردن به آنها است که آنها در یک مکان امن که در آن چه به ما بگویید که آنها در حال رفتن به قرار دادن آنها را در معرض خطر" Berven گفت. "هنگامی که آنها به ما فقط سعی کنید برای استقبال از آنها به عنوان بهترین ما می توانیم."

زنان اختصاص تمام وقت مدافع و با ارائه قانونی مسکن و گزینه های مشاوره.

"برخی از مردم فقط نیاز به کمی استراحت. آنها فقط نیاز به کمی فضای تنفس," Berven گفت.

در طول همه گیر Berven گفت: بسیاری از زنان تا به حال کمتر زمانی را به تنهایی و یا شریک زندگی خود را نمی, ترک, خانه, ساخت آن را سخت تر برای قربانیان به یک تماس و یا به تحقیق گزینه های خود را.

او پیشنهاد بازدید از YWCA وب سایت است که می تواند به سرعت خارج شد و به یادگیری در مورد الگوهای کنترل رفتار و در مورد منابع در دسترس در حال حاضر.

او همچنین خاطر نشان کرد زنان اعتماد به غرایز خود را.

"آنها این کارشناس در خود داستان" Berven گفت. "شما می دانید وضعیت خود را و شما می دانید آنچه شما باید انجام دهید برای دریافت خود را امن است."

حتی با محدودیت های همه گیر Berven گفت: YWCA ادامه خواهد داد برای انطباق برای کمک به قربانیان ایمن ماندن و دریافت کمک اگر آنها به آن نیاز دارید.

"افرادی که کار در Y هستند تا خلاق بسیار انعطاف پذیر و آنها می خواهند به کمک خیلی بد است که ... مهم نیست که چه آن را مانند نگاه آنها خواهد بود پیدا کردن راه هایی برای کمک به" Berven گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن