کانادا زنان به آموزش در لیدز در طول 2021 لیگ راگبی جام جهانی در انگلستان

کانادا سامسونگ خواهد بود بر اساس لیدز در سال 2021 لیگ راگبی جام جهانی در انگلستان است.برگزارکنندگان مسابقات اع

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

کانادا سامسونگ خواهد بود بر اساس لیدز در سال 2021 لیگ راگبی جام جهانی در انگلستان است.

برگزارکنندگان مسابقات اعلام کرد تیم آموزش پایگاه روز چهارشنبه مشخص شده است که 500 روز قبل از شروع مسابقات.

61-بازی جام جهانی که شامل مردان و زنان است و بر روی صندلی چرخدار مسابقات Oct اجرا می شود. 23 Nov. 27, 2021, در سراسر 21 سالن.

در علاوه بر این به کانادا زنان لیدز نیز به عنوان آموزش پایه برای جامائیکا و ایرلندی مردان و انگلستان پاپوآ گینه نو و برزیل زنان است.

پنجم-رتبه کلاغ بازی خواهد کرد در گروه A با میزبان انگلستان (شماره 3), پاپوآ گینه نو (شماره 4) و برزیل (شماره 13). گروه B امکانات دفاع از قهرمان استرالیا (شماره 1) نیوزیلند (شماره 2) فرانسه (شماره 6) و جزایر کوک (شماره 7).

کانادا مردان رتبه 27 در جهان موفق به واجد شرایط برای 16 کشور مردان رقابت است. آمریکا نشان داده خواهد شد توسط شماره 20 جامائیکا.

کلاغ ساخته شده خود را در جام جهانی اولین بازی در سال 2017, ارسال اول خود را تا کنون بین المللی برنده داونینگ پاپوآ گینه نو 22-8 در سیدنی استرالیا در شش-تیم زنان رویداد.

کانادا خود را از دست داده دیگر باز گرد مسابقات — 50-4 به نیوزیلند و 88-0 به استرالیا — قبل از سقوط 58-6 به استرالیا در مرحله نیمه نهایی. استرالیا را شکست داد و سپس نیوزیلند 23-16 در فینال.

"این کانادایی ها خواهد شد به دنبال به جلو به یکی دیگر از تلاش در رسیدن به فینال, و من مطمئن هستم که با داشتن یک پایه در لیدز را به آنها انرژی و شور و هیجان برای رسیدن به بهترین حالت خود" جو Dutton, مدیر اجرایی لیگ راگبی جام جهانی در بیانیه ای گفت:.

سه مسابقات برگزار خواهد شد در سراسر 21 سالن در سراسر انگلستان است. هر دو زنان و ویلچر مسابقات خواهد شد رقابت دو گروه چهار تیم در حالی که 16 کشور, مسابقات مردان خواهد بود تقسیم به چهار گروه تقسيم شدند.

راگبی لیگ 13-بازیکن کد مخالف 15-بازیکن تیم راگبی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب