خانواده سوگوار 11-year-old boy که غرق در رودخانه می سی سی پی. او بود '،'

د'Andre تایسون, 11, حال رشد در نزدیکی رودخانه می سی سی پی در جنوب شهر بود اما فقط یاد گرفته که چگونه به شنا پس

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

د'Andre تایسون, 11, حال رشد در نزدیکی رودخانه می سی سی پی در جنوب شهر بود اما فقط یاد گرفته که چگونه به شنا پس از حرکت به سنت پل.

او مبتدی درس به حال آماده او را برای رودخانه قوی زمان که کشیده او را تحت شنبه هنگامی که او و پسر عموی او رفت و شنا در پنهان آبشار پارک منطقه ای برای خنک کردن و در 80-درجه آب و هوا.

د'Andre تایسون, 11 سنت پل غرق در حالی که شنا در رودخانه می سی سی پی در نزدیکی پنهان می افتد پارک منطقه ای در خیابان 21 ژوئیه سال 2020 است. (حسن نیت ارائه میدهد از تایسون خانواده)

بدن او پیدا شد بعد از ظهر پنجشنبه با توجه به Ramsey County sheriff که گفت: رودخانه, swift current و murkiness تا به حال مانع از جستجو و تلاش است.

"او سرگرم کننده است. او بود و پر انرژی. او یک ورزشکار. او بسیار ویژه بود" گفت مادرش NaTarsha تایسون, St. Paul. "او هرگز ملاقات یک غریبه در زندگی خود. معلمان را به من بگویید او بسیار مودب است."

او همچنین نبود یک به رها کردن. د'Andre متولد شد و زودرس در هفته 32. او وزن بیش از 3 پوند است.

"او به دنیا آمد مبارزه با" مادرش گفت:.

NaTarsha او Tywone تایسون و چهار فرزند خود را نقل مکان کرد به سنت پل از Friars نقطه Miss., حدود دو سال پیش به امید یک شروع تازه است. مشاغل کمیاب شد در می سی سی پی دلتا شهر فقط در جنوب ممفیس دنیاست. NaTarsha گفت. در St. Paul, او در بر داشت یک کار با یک ماشین زره پوش شرکت و Tywone مشغول به کار به عنوان یک اپراتور دستگاه.

"همه چیز بود بزرگ" NaTarsha گفت. "آن را مانند به نظر می رسید همه چیز در حال سقوط را به محل."

در Friars نقطه د'Andre رشد با رودخانه می سی سی پی یک پیاده روی کوتاه از حیاط پشت مادرش گفت:. اما او تا به حال شده است محتاط بود و نه به او اجازه شنا کردن وجود دارد. آموزش شنا نیست ارائه شده در مدرسه و Tysons ندارد پول اضافی به پرداخت برای درس های خصوصی.

د'Andre شده بود حضور چروکی ارتفاعات مدرسه ابتدایی در خیابان و تا به حال گرفته شده از یک زن و شوهر از درس شنا وجود دارد اما نه به اندازه کافی مادرش گفت:.

"او نمی داند که چگونه به شنا. او هرگز در رودخانه" NaTarsha گفت. "ترین آب او می خواهم تا به حال شده است در یک استخر در مهمانی تولد یک دوست."

NaTarsha شده بود قادر به همراهی او روز شنبه از آنجا که او به تازگی در یک تصادف و مجروح شده بود او را به عقب. او گفت: آسیب نگه داشته و او را از کار خواهد شد و نیاز به عمل جراحی برای تعمیر.

مدت کوتاهی پس از 7 بعد از ظهر NaTarsha کردم دست پاچه تماس تلفنی از د'Andre 37 ساله پسر عموی که در پنهان می افتد.

"او به من زنگ زد و گفت که او به درون آب رفت و آنها نمی تواند پیدا کردن او," او گفت:. NaTarsha شد و بعد گفت: دو تنها رفتن به بازی در شن و ماسه. آنها قصد شنا در پارک که آیا تعیین شده منطقه ساحل.

NaTarsha رفت برای پنهان می افتد و او را به نام پسر نام دوباره و دوباره. او نشستم و حاضر به ترک در حال انتظار برای کلمه از تیم های نجات.

"من نمی خواهم به ترک او," او گفت: از طریق اشک جمعه. شوهر او را دید از او دور یادآوری آنها او سه فرزند دیگر در صفحه اصلی که مورد نیاز او ، د'Andre دوم قدیمی ترین.

یک GoFundMe سایت راه اندازی شده است برای کمک به خانواده برای پرداخت هزینه های مراسم تشییع جنازه.

یک شمع افروزی است که برنامه ریزی شده برای 7 p. m. روز شنبه در 578 وینسلو Ave. در سنت پل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن