دادگاه تجدید نظر به طور موقت متوقف داکوتای دسترسی به خط خاموش کردن

بیسمارک N. D. — یک دادگاه تجدید نظر فدرال در روز سه شنبه به طور موقت متوقف و یک قاضی که در داکوتای دسترسی به خ

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

بیسمارک N. D. — یک دادگاه تجدید نظر فدرال در روز سه شنبه به طور موقت متوقف و یک قاضی که در داکوتای دسترسی به خط لوله بود تعطیل در سه هفته.

ایالات متحده در دادگاه تجدید نظر برای ناحیه کلمبیا مدار صدور یک "اداری ماندن" قاضی باشد. هر چند که دادگاه تجدید نظر آن را گفت: "باید تلقی شود به هیچ وجه به عنوان یک حاکم در محاسن" از مورد بیسمارک تریبون گزارش داد.

اقامت در محل باقی می ماند تا زمانی که دادگاه تجدید نظر در قوانین در مورد اینکه آیا توسعه دهنده انتقال انرژی می تواند به حفظ جریان نفت در حالی که دادگاه تصمیم می گیرد تگزاس-شرکت بر اساس درخواست تجدید نظر از خاموش کردن سفارش.

ایالات متحده دادگاه منطقه قاضی جیمز Boasberg هفته گذشته دستور خط تعطیل توسط Aug. 5 انتظار طولانی بررسی های زیست محیطی. خط شروع پمپاژ نفت بیش از سه سال پیش. انتقال انرژی تخمین می زند آن را سه ماه به خالی کردن خط لوله نفت و تکمیل مراحل به حفظ آن را برای استفاده در آینده.

خط لوله حامی دست آوردن ائتلاف که شامل کسب و کار و انجمن های صنفی و گروه های کارگری به نام سفارش "یک گام مهم رو به جلو در تایید دوباره داکوتای دسترسی به خط لوله مهم نقش در آمریکا انرژی زیرساخت شبکه است." داکوتای شمالی جمهوری خواه وزیر بهداشت ، کوین کرامر یکی دیگر از حامی به نام توقف موقت "حس مشترک."

اما Earthjustice وکیل Jan Hasselman که نشان دهنده جایگاه راک سو قبیله گفت که این حرکت قابل توجه نیست.

Hasselman در بیانیه ای گفت: اداری ماندن معمولی است و "به هیچ وجه نشان دهنده چگونه در دادگاه در جریان است به حکومت — آن را فقط اقدام به خرید این دادگاه یک کمی زمان بیشتری برای تصمیم گیری."

خط موضوع ماه از اعتراضات در سال 2016 و 2017, گاهی اوقات خشونت در طول ساخت آن نزدیکی ایستاده راک سو رزرو که سابقه داکوتای شمالی-داکوتای جنوبی مرز. این قبیله در زمان اقدام قانونی علیه این خط لوله حتی پس از آن شروع به حمل نفت از داکوتای شمالی در سراسر داکوتای جنوبی و آیووا و به یک نقطه حمل و نقل در ایالت ایلینوی در ماه ژوئن 2017.

دلار 3.8 میلیارد 1,172 مایل (1,886 کیلومتر) خط لوله و عبور از زیر رودخانه میسوری فقط در شمال رزرو. قبیله تساوی آب آن از رودخانه است و نگرانی در مورد آلودگی است. این شرکت حفظ خط امن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن