آیا این اشتباهات ساده را در لوازم شنا و تفریحات آبی مرتکب می شوید؟

پس اگر میخواهید از زیبایی های طبیعت در این منطقه لذت ببرید باید از اواسط فروردین تا اواسط اردیبهشت یک روز را

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

پس اگر میخواهید از زیبایی های طبیعت در این منطقه لذت ببرید باید از اواسط فروردین تا اواسط اردیبهشت یک روز را برای تفریح در دره ارغوان مشهد در نظر بگیرید. رئیس سازمان ورزشی تهران در طرح پیشنهادی که برای بازسازی این پارک در نظر دارد، قصد دارد که قسمتی از استخر را روباز نگه دارد و بقیه مجموعه سرپوشیده شود. در رتبه نخست این مناطق دنج اطراف تهران مخصوصا اگر برنامه سفر شما در نیمه اول سال باشد به آبشار شاهاندشت تعلق می گیرد، گرچه این منطقه فوق طبیعی در استان مازندران واقع شده است، اما فاصله نزدیکی تا پایتخت دارد، این آبشار با ارتفاع ۵۰ متر از بلندترین آبشارهای ایران می باشد که در بین جاده تهران به آمل یا هراز سابق در روستایی با همین نام قرار گرفته است. این رستوران ارتفاعی بالغ بر 50 متر دارد که تجربه دلهره و موسیقی، می تواند خاطره ای جذاب را برای ماشین شنا شما رقم بزند. پارک جنگلی ظرفیت 4000 چادر را دارد و به جز آن 280 کلبه در آن قرار گرفته و در اختیار مسافرانی قرار می گیرد که از این منطقه عبور می کنند.

This data h as been w​ri​tten ​wi th t he help of GSA Con tent Generator DEMO​!

اما در سال ۱۳۷۷ که پارکهای آبی مخصوصاً روباز مرسوم نبودند و تفریحات آبی مردم در یک استخر ساده خلاصه میشد، پارک آبی آزادگان چیزی عجیب و متفاوت بود. خوشا به حال حاج حسین ملک، تاجرزاده ای متمول که 65 سال پیش، باغی بزرگ به نام میرطراز یا همان وکیل آباد امروزی را خریداری و وقف عام کرد، تا همه انرژی و های خوب این فضا را دریافت کنند. تونل باد صبا مشهد این امکان را به شما می دهد که بدون پرداخت هزینه های زیاد و سقوط آزاد واقعی با خطر بالا، وارد یک فضای شبیه سازی شده شوید که به شدت برای شما هیجان انگیز و جالب خواهد بود. فراموش نکنید که هزینه تخت آفتاب که در حال حاضر 50 هزار تومان است به صورت جداگانه دریافت میشود. در واقع در آیتم غواصی با دلفین کلیه تجهیزات غواصی از جمله کپسول اکسیژن، ماسک تنفسی و لباس مخصوص غواصی بدون هزینه اضافی به شما داده خواهد شد. در جاده چناران دیدنی هایی همچون آبشار آبقد، دره اجنه، گلمکان و پیست اسکی شیرباد و غیره در انتظار علاقمندان به طبیعت گردی است. منطقه طرقبه و شاندیز چند سالی است که جزو شهرستان بینالود به شمار می رود ولی هنوز مشهدی ها و غیر مشهدی ها آن را از مشهد می دانند.

البته که این کشتی ها جزء تفریحات آبی و یا غیر آبی قرار نمی گیرند و همچنین نمی توان آن ها را در دسته تفریحات کیش مهیج نیز دانست. کشتی کف شیشهای برای کودکان و بزرگسالان جالب و سرگرم کننده است. چشمه آب گرم شاهان گرماب مشهد از چشمه های مشهد با خاصیت درمانی است. اگر قصد پیاده روی و دیدن هفت حوض سنگی این پارک طبیعی را دارید حتما کفش مناسب بپوشید و لباس گرم به همراه ببرید. پارک طرق امکانات رفاهی اولیه مانند سرویس بهداشتی، بوفه فروشگاه خرید مواد غذایی سبک، زمینه بازی مخصوص کودکان و سکوهای مناسب برای چادر زدن را در اختیار گردشگران قرار می دهد. خیابان نواب صفوی مغازه ها و پاساژ های مختلفی را در خود قرار داده است. مطمئن باشید که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. از سوی دیگر مشهدی ها به دلیل مناطق خوش آب و هوای کلات مثل آبشارهای ارتکند و قره سو که جزو زیباترین جاذبه های طبیعی منطقه محسوب می شوند به سمت کلات می روند.  Po st has been creat ed by GSA C᠎onte᠎nt Ge nera tor DEMO!

کلات نادری شهری خوش آب و هوا و نزدیک به مشهد است که در واقع جزو جاهای دیدنی اطراف مشهد به شمار می رود. می توانید از همینجا به سمت روستاها و ییلاقات نزدیک به گلبهار استفاده کنید. آن هایی که خودشان دارای باغ می باشند نیز در طول هفته از هر فرصتی استفاده کرده و به آنجا می روند. این اتاق در واقع به عنوان دنیایی از سرگرمی، معما و ماجراجویی می باشد که افراد می توانند در آن تجربه های جدیدی از هم فکری گروهی را کسب کنند که این امر جذاب ترین بخش این اتاق به حساب می آید. از بزرگترین مکان های دیدنی مشهد که خدمات اسکان و گردشگری را به شهروندان و مسافران ارائه می دهد، پارک جنگلی طرق است. نیز برایتان مهیا است.این تفریحات را میتوانید در مجموعه پارس سافاری کیش تجربه کنید که در قالب پکیجهای مختلفی ارائه میشود. می توانی هر میزان و هر نوع سالادی که تمایل داشته باشی لابلای ساندویجت بگذاری و آن را باب میل خودت سرو کنی.

آخرین مطالب