Spokane سرخپوستان' پیاده روی تاکو سهشنبه غذا به نفع برداشت دوم - دوشنبه, 25 مارس سال 2020 PST

اسپوکن سرخپوستان' Ballpark شام برای رفتن به یک خانه اجرا در هفته گذشته – این یک sellout, با توجه به تیم بیس با

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

اسپوکن سرخپوستان' Ballpark شام برای رفتن به یک خانه اجرا در هفته گذشته – این یک sellout, با توجه به تیم بیس بال – که این سازمان در حال حاضر ارائه یک دوم خانواده غذا گزینه, و این بار موضوع تاکو شنبه.

اسپوکن سرخپوستان راه رفتن تاکو شنبه بسته است که در خدمت چهار باید دستور 11:59 بعد از ظهر یکشنبه در milb.com/spokane/ballpark/ballparkdinnertogo و در دسترس خواهد بود برای وانت منظقه در Avista ورزشگاه از 4-6 بعد از ظهر شنبه.

غذا شامل چهار پیاده روی تاکو کیت (Nacho پنیر Doritos, زمین, گوشت گاو, ذرت و لوبیا سیاه مخلوط کاهو و پنیر و خامه ترش و فیستا تگزاس), 1 پوند از tater tots با فیستا تگزاس برنج و لوبیا و چهار churros برای 40 دلار به علاوه مالیات.

برای هر وعده غذایی خریداری شده اسپوکن سرخپوستان را به کمک مالی به برداشت دوم که از توزیع بیش از 2 میلیون پوند از مواد غذایی رایگان در هر ماه برای کمک به مردم نیازمند در 26 شهرستان در شرق واشنگتن و شمال آیداهو.

در حالی که قرار دادن سفارشات برای وعده های غذایی خانواده آنلاین طرفداران این فرصت را به کمک های مالی اضافی به برداشت دوم. وجود دارد 2,640 وعده های غذایی اهدا شده به برداشت دوم در طول قبلی اسپوکن سرخپوستان وعده غذایی خانواده.

Spokane سرخپوستان تیم فروشگاه سفارش آنلاین قرار داده شده در spokaneindians.milbstore.com همچنین در دسترس خواهد بود برای انتخاب کنید تا اگر انتخاب انتخاب کنید تا گزینه در طول شام takeout ساعت. این گزینه در دسترس است صرف نظر از شام خرید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب