ریچموند دستور شهردار سریع حذف مؤتلفه مجسمه - Tue, 01 Jul 2020 PST

RICHMOND, Va. — ریچموند شهردار Levar سنگی در چهار شنبه دستور حذف فوری از همه متفق مجسمه ها در شهرستان ها گفت ک

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

RICHMOND, Va. — ریچموند شهردار Levar سنگی در چهار شنبه دستور حذف فوری از همه متفق مجسمه ها در شهرستان ها گفت که او با استفاده از قدرت اضطراری برای سرعت بخشیدن به روند شفا برای پایتخت سابق کنفدراسیون میان هفته از اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

کار خدمه شروع به حذف یک مجسمه ژنرال استون وال جکسون در اوایل بعد از ظهر چهارشنبه. مسطح کامیون ها و دیگر تجهیزات نیز خال خال در چند دیگر مؤتلفه بناهای تاریخی همراه ریچموند مشهور بنای تاریخی خیابان.

سنگی گفت که او نیز به سرعت در حال حرکت از آنجا که معترضان در حال حاضر سرنگون چند مؤتلفه آثار و نگران است که مردم می تواند صدمه دیده در تلاش برای خراب کردن مجسمه های عظیم.

"ما نیاز فوری برای محافظت از مردم" سنگی در بیانیه ای گفت.

سنگی را به حرکت در آمد روز دولت جدید قانون اثر در زمان اعطای کنترل از آثار تاریخی به این شهر است. قانون به تشریح روند حذف است که می تواند در مدت 60 روز به آشکار شدن.

اما در طول جلسه شورای شهر صبح روز چهارشنبه Stoney خودداری کردند به عنوان شورای برنامه ریزی یک جلسه ویژه برای سه شنبه به طور رسمی رای در یک قطعنامه خواستار حذف فوری از مجسمه.

"امروز من توانایی انجام این کار از طریق اورژانس قدرت" Stoney گفت. "من فکر می کنم ما نیاز به عمل به امروز است."

حدود یک ساعت بعد خدمه کار بودند کشف نزدیکی جکسون مجسمه.

ویدئوها ارسال شده در توییتر نشان داد که کارگران در حال برداشته در یک جرثقیل به بالای مجسمه و تلاش برای ضمیمه کردن چیزی به آن است.

در طول چهار جلسه, شهرستان, نمایندگان ابراز پشتیبانی برای از بین بردن مجسمه اما چند نمایندگان گفت: شورای نیاز به پیگیری حقوقی مناسب روند.

موقت دادستان شهرستان هسکل براون گفت: هر گونه ادعا می کنند که سنگی دارای اختیارات لازم برای حذف مجسمه بدون زیر دولت روند که در تضاد مشاوره حقوقی او قبلا داده شده شورا و دولت است.

سنگی و چند شهر نمایندگان گفت: آنها نگران بودند که این مجسمه را تبدیل به یک خطر ایمنی در طول هفته از تظاهرات بیش از پلیس با قتل جورج فلوید در مینیاپولیس.

در پورتسموث یک مرد به شدت مجروح شد که معترضان تلاش برای پایین کشیدن یک مؤتلفه مجسمه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن