وست سنت پل دختر شهردار مبتلا به تومور مغزی

وست سنت پل شهردار دیو نپر دریافت برخی از خبر ناراحت کننده هفته گذشته است.دخترش لورا والش پس از آمدن از طریق یک

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

وست سنت پل شهردار دیو نپر دریافت برخی از خبر ناراحت کننده هفته گذشته است.

دخترش لورا والش پس از آمدن از طریق یک مشکل بارداری تشخیص داده شد و در ژوئن 3 با یک تومور مغزی. Coronavirus محدودیت هایی که تنها مرکب مشکلات.

"ما شده اند قادر به دیدن او," او گفت:. همسرش, Suzie, اضافه شده, "او این خبر توسط خودش به تنهایی."

پدر و مادر او گفت والش صرف مقدار از بارداری متصل به یک چهارم زیرا او خیلی مریض است. دو هفته پس از ارائه یک نوزاد سالم دختر او شروع به شکایت از میگرن که فقط نمی خواهد ترک.

او گرفته شده بود به یک بیمارستان محلی که در آن یک اسکن نشان داد که 4 سانتی متر تومور پیچیده در اطراف ساقه مغز.

او و شوهرش, Keegan دارای سه فرزند با سن کمتر از 4.

دوستان راه اندازی یک GoFundMe صفحه, درخواست برای $5,000 برای کمک به پرداخت صورتحساب های پزشکی. جامعه بسیج و بیش از سه برابر شده است که درخواست — آوردن آن به بیش از $18,000.

"این کاملا باور نکردنی, فوران پشتیبانی" شهردار نپر گفت. "جامعه فقط قدم تا به مردم کمک کند."

با توجه به به روز رسانی در جذب سرمایه, سایت والش گرفته شده بود به کلینیک مایو در روچستر و prepped برای یک برنامه درمانی برای برداشتن تومور. بیمارستان اجازه خانواده بازدید شنبه.

"این شگفت انگیز بود تا در نهایت به دیدن لورا و لورا نگه داشتن بچه ها بعد از این همه شروع به رفتن به پایین" خواندن پست توسط والش ، "بچه ها نمی به طور کامل درک آنچه در جریان است اما آنها می دانند که مامان با دکتر و دکتر او را احساس بهتر است."

خانواده امیدوار است تومور ریشه کن شود با استفاده از شیمیدرمانی و پرتودرمانی از آنجا که خانواده پست اعلام خرید اینترنتی از عمل جراحی یک "احتمال بالقوه جسمی و/یا ذهنی نقص."

این والش خانواده با تشکر از همه کسانی که اهدا کرده اند و آورده اند آنها را از وعده های غذایی در طول این زمان.

"ما یک راه طولانی پیش رو از ما" خانواده گفت. "این استراتژی جدید می تواند و احتمالا شامل سال از درمان(s). اما با حمایت چقدر ما شده ایم گرفتن از طریق همه از این ما می توانیم آن را انجام دهد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب