Spokane Juneteenth شب حوادث برجسته بخش وحدت در جامعه - Thu, 19 Jun 2020 PST

دو جمعیت جمع آوری شده در اسپوکن در شب جمعه در مراسم بزرگداشت Juneteenth های غیر رسمی تعطیلات ملی که نشانه پایا

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

دو جمعیت جمع آوری شده در اسپوکن در شب جمعه در مراسم بزرگداشت Juneteenth های غیر رسمی تعطیلات ملی که نشانه پایان برده داری در ایالات متحده است. یک ملاقات در پارک به رقص و دیگری ملاقات آنلاین با لحن غم انگیز.

در اوج خود در حدود 150 نفر ملاقات در علفزار واگن قرمز در Riverfront Park از جمله رقص افسران پلیس و طیف گسترده ای از نظرات در میان در سراسر کشور بازداشت معترضان به خشونت پلیس.

یکی از رویداد سازمان Kitara جانسون را برانگیخته آنلاین برخی از انتقاد برای مشارکت در تظاهرات اخیر اما شرکت کنندگان رقصید و صحبت کرد در حالی که دی جی بازی اخیر هیپ هاپ بازدید.

این رویداد توسط متمم اول قانون اساسی, رایگان, تازه, تشکیل گروهی از افراد جوان از رنگ از جمله لیزا کول که به دست آورد با توجه به stomping از تلاش برای سوزاندن یک پرچم آمریکا و فعالان محلی رنه سفید و جانسون.

جانسون سازمان ها به جوان مردم فرصت را به صحبت می کنند, یک بار در مقابل شهردار نادین وودوارد و رئیس پلیس کریگ Meidl. اما او تبدیل به یک تمرکز و جنجال سیل Facebook نظرات آنلاین با تشکر از تاریخ خود را از مبارزه با کتی McMorris راجرز و خوشحال-به-خوش شانس احساس می کنم از رقص در حوادث.

در Juneteenth رویداد پلیس آورده حدود 50 پیتزا و خط رقصید با جوان, سازمان, قبل از متمم اول قانون اساسی اعضای رایگان گذشت حدود میکروفون.... افراد جوان ساخته پوستر. یک لبه پنجره رساند تا توسط DJ mixer گفت: "Juneteenth" و به نام مردم برای رای دادن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ،

جمعیت شامل جاش فرید یک جمهوری خواه نامزد فرماندار.

جانسون گفت که او شخصا دوست دارد آزاد است زیرا او دارای مدرک لیسانس در سلامت روان, اما این نبود جای او امیدوار است او را نشان می دهد.

او گفت که او نمی خواهند یک حزب به "ربودن این کودکان و نوجوانان' جنبش است." او تصمیم گرفت به صحبت علنی در این مراسم خودش را به خاطر او می خواست به صحبت می کنند برای خودشان.

سفید است که در خط مقدم تظاهرات و خطاب اجرای قانون به طور مستقیم گفت که او خوشحال بود برای دیدن کرد.

"ما می خواهیم به می دانم که سیاستمداران ما است. ما می خواهیم آنها را در اینجا اما این بدان معنا نیست که ما به آنها" سفید گفت. "من آزاد هستم. من قدرت به مردم است. من می خواهم به دانستن آنها برای مردم و اگر آنها نمی, آنها هستید."

جانسون تاکید کرد که متمم اول قانون اساسی رایگان و جوانان می خواهم به درخواست سیاستمداران پرسش و اگر آنها نمی بینم تغییرات آنها می خواهند آنها آماده به "بسیج جوان مردم به آنها رای است."

او با اشاره به شورای شهر به عنوان آن را بررسی پلیس صنفی قرارداد با شهر. جانسون طرفداران ممنوعیت شدید تر با استفاده از زور مانند چوک نگه می دارد و زانو به گردن مانور و او معتقد است پلیس نظارت ضروری است.

او دعوت پلیس که آمد با دوچرخه های خود به این رویداد است. او با اشاره به جوان مردان سیاه پوشیدن کفش تیمبرلند در dreadlocks و لباس پوشیدن و چگونه آنها می خواهم به. او گفت: آن انسانی برای پلیس به ارتباط برقرار کردن با مردان سیاه و سفید در یک محیط آرام.

"(جوان ایرانی) لازم نیست که به در آغوش گرفتن را در (پلیس) و بوسه بر روی آنها" جانسون گفت. "اما شما نمی توانید کشتن برادر خود را."

او گفت: حوادث مانند اینها انسانی و پلیس اجازه می دهد برای دیدن مردان سیاه و سفید به عنوان برادران.

یاس Pohlreich 23 ساله سیاه زن که از نقل مکان به Spokane سال گذشته آمد و با دوست او اما Hieronymus به پارک رویداد.

Pohlreich و Hieronymus گفت: آنها خوشحال بودند جانسون می تواند مردم را با هم و "مجموعه ما تفاوت را کنار بگذارند."

دو پایه برای پلیس پاسخگویی. Hieronymus گفت: پلیس نباید اجازه به نوبه خود بدن خود را از دوربین های دیجیتال ،

برای آنها دیدن Meidl در یکی از جانسون حوادث احساس واقعی و به طوری که پلیس حضور در Juneteenth رویداد.

Graig ساقی ارتباطات فراگستر افسر برای اسپوکن اداره پلیس مشغول به کار با جانسون در سال از طریق کار خود را در اکسلسیور سلامتی. هر دو درگیر شدند در اسپوکن پلیس به وزارت جوانان و پلیس طرح است که اجازه می دهد تا دانشآموزان در معرض خطر و ماموران برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را با یکدیگر برای یک هفته.

باتلر گفت: این غم انگیز است که مردم مهم Johnson نمی بینم و موضوع را با "pigeonholing" یک "روحانی" زن برای دوستی با McMorris راجرز که یک جمهوری خواه است.

هنوز هم این روابط باعث شده برخی از اعضای جامعه به نوبه خود به دور از جانسون ،

کهربا Hoit, a 30-year-old هنرمند و رنگ در اسپوکن حضور نداشت یا Juneteenth شب, رویداد, جشن ملی غیر رسمی تعطیلات مشخص شده است که لحظه ای در تگزاس آموخته از خود رهایی و پایان برده داری در ایالات متحده است.

به جای Hoit شد نقاشی یک نقاشی دیواری از یک زن با رنگین کمان رنگ مو در سوار کردن پنجره در مرکز شهر در کنار رودخانه خیابان.

او گفت که او می خواهم سر به جهان بار و به رقص و جشن می گیرند که یک زن بعد از آن به دلیل بار اعلام کرد این امر اهدای 10 درصد از فروش الکل به Spokane را NAACP فصل. او با حضور در دیگر رویدادهای برگزار شده توسط جانسون اما تغییر ذهن خود را در مورد جانسون نیت پس از اعطا با دوستان است.

"به نظر می رسد و در ابتدا من در تلاش بود برای حفظ صلح با دوستان من مانند همه ما می تواند همراه" Hoit گفت. "اما پس از آن من تو را دیدم چیزی که آنها می گفتند. به نظر می رسد مانند او چیزی تا آستین خود."

در حالی که متمم اول قانون اساسی رایگان ملاقات در پارک چند سیاه برجسته رهبران جامعه در شرکت مجازی پنل سازماندهی شده توسط Inland Northwest Juneteenth ائتلاف یک گروه است که در Juneteenth جشن در اسپوکن از سال 2011 است.

اعضا شامل بتسی Wilkerson تنها سیاه و عضو اسپوکن شورای شهر. Spokane مدارس هیئت مدیره رئیس جمهور Jerrall Haynes شرکت در Facebook Live بحث با عنوان "زنجیر! به تغییر ؟ که در آن ما به عنوان یک جامعه?"

بحث حول زمان نژادی و اجتماعی آب و هوا در اسپوکن سیاه و سفید جامعه گام های بعدی برای تغییر و محل Juneteenth اشغال در فرهنگ در طول یک زمان.

دیگر اعضا شامل جوانان فعال جادا ریچاردسون که پدر Ed یک اسپوکن افسر پلیس كه در متمم اول قانون اساسی رویداد به صورت رایگان.

جانسون گفت که او معتقد بوده و برخی از کسانی که با نظرات متنوع تقویت پیام جوان بودند.

"من صدای واحد" جانسون گفت. "این باعث می شود که مخاطبان بزرگتر و آن را به ارمغان می آورد مردم که هرگز از شنیدن 'Black Lives Matter' در غیر این صورت."

خبرنگار رایلی Haun کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب