نگاهی به برخی از این داستان برای شش کانادا NHL تیم را به بازگشت

COVID-19 و تهدید آن به شمار NHL برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد 2019-20 فصل باقی مانده فراگیر داستان به 24 تی

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

COVID-19 و تهدید آن به شمار NHL برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد 2019-20 فصل باقی مانده فراگیر داستان به 24 تیم های آماده برای باز کردن تابستان اردوگاه های آموزشی جمعه قبل از رفتن به مرکز شهر ادمونتون و تورنتو در جولای 26. که بصورتی پایدار و محکم در ذهن کانادا مطبوعات طول می کشد نگاه در برخی از هاکی-تم های مرتبط به عنوان شش باشگاه از شمال 49th parallel آماده برای جمع آوری به عنوان کامل گروه برای اولین بار از این برنامه به حالت تعلیق درآمد, مارس 12.

Calgary Flames

شعله های آتش را در وینیپگ جتز در تنها همه-کانادا matchup از بهترین-از-پنج دور مقدماتی که منجر به طور معمول 16-تیم حذفی براکت. کلگری است که میله میله به بدون تراویس Hamonic پس از او تصمیم گرفتند از بازگشت طرح به دلیل "ملاحظات خانواده." کلگری را از دست ندهید ثابت defenceman در برابر وینیپگ را شلیک اما شاید حتی بیشتر فشار خواهد بود که نیاز به جانی Gaudreau و شان موناهان برای پیدا کردن قربانیان خود و بازی در برابر Vezina جایزه نامزد کانر Hellebuyck در جت های هدف زیر subpar فصول منظم است. شعله های آتش نیز نیاز به یک عملکرد بزرگ از جناح/گلزن پیشرو/general آفت متی Tkachuk پس از کلگری مبهوت بود کلرادو در دور اول در بهار گذشته را پلی آف پس از 107 نقطه مبارزات انتخاباتی.

Edmonton Oilers

رهبری کانر McDavid و لئون Draisaitl این Oilers مجموعه را در Blackhawks در دور مقدماتی. ادمونتون شنبه 11 نقطه روشن شیکاگو در زمان NHL خود را به حالت تعلیق برنامه. Draisaitl برنده به طور منظم فصل مسابقه به ثمر رساند با 110 امتیاز 13 جلوتر از این مکان دوم McDavid. ادمونتون سود نداشتن به سفر خود به مرکز شهرستان می داند راجرز جای خوب اما این است که استفاده از بازی در Oilers' صفحه اصلی پیست احتمالا به پایان می رسد. آنها همچنین نمی خواهد که مایک سبز بود که به دست آورد در تجارت مهلت از Detroit Red Wings, پس از blueliner نیز تصمیم به انتخاب کردن با استناد به "عمیقا شخصی و خانوادگی, دلایل بهداشتی." این Blackhawks بودند اما حذف از حذفی مشاجره در ماه مارس ، اما دست یک تاسیسات توسط NHL بازگشت-به-بازی برنامه. این سری به نظر می رسد مانند یک عدم تطابق بر روی کاغذ اما اصلا تخفیف شجره نامه از یک تیم به رهبری سه بار استنلی جام قهرمانان Jonathan Toews و پاتریک کین.

Montreal Canadiens

مانند Blackhawks این Canadiens بازی کردن string در ماه مارس ، اما در حال حاضر پیدا کردن خود را با یک فرصت برای نوشتن یک داستان باور نکردنی. مونترال را در پیتسبورگ پنگوئن که شنبه 15 امتیاز روشن حبس در زمان لیگ تعطیل در دور مقدماتی. این Canadiens رنج می برد از طریق دو مشقت بار هشت بازی از دست دادن رگه های این فصل و نیز قطع توسط تعدادی از صدمات. و در حالی که آنها خواهید بود شکست سنگین برابر پیتسبورگ نبرد-آزمایش گروه به رهبری سیدنی کرازبی و اوگنی Malkin, مونترال دارای حذفی تجربه خود را در شیا وبر برندان گالاگر و کری قیمت.

Toronto Maple Leafs

برگها بودند دچار نوسانات فصل قبل از همه گیر رخ داد. از جنجال در نهایت به نامگذاری یک کاپیتان به مربیگری تغییر به بازی و زیر انتظارات تورنتو 2019-20 هرگز کسل کننده است. در حال حاضر این باشگاه را در Columbus Blue Jackets در دور مقدماتی به صورت راست به پلی آف. Auston ماتیوز در زمان یک گام بزرگ به جلو در حال حاضر با داشتن مجموعه ای حرفه ای اوج با 47 اهداف و 80 امتیاز زمانی که برنامه متوقف شد. اما پس از Toronto Sun گزارش ماه گذشته ستاره مرکز آزمایش مثبت برای COVID-19 وجود دارد واضح سوال در مورد توانایی های خود را به بازی در بالاترین سطح زمانی که بازی شروع به شمارش Aug. 1. تورنتو دارای مقدار زیادی از قدرت شلیک جدا از ماتیوز از جمله میچ Marner جان توارث و ویلیام Nylander اما بازی netminder Frederik اندرسن می تواند تفاوت در برابر کبودی کلمبوس تیم دریافت خواهد کرد که یک افزایش بزرگ با بازگشت سالم ست جونز در آن خط آبی.

ونکوور کناکز

یکی دیگر از کنتراست در سبک می بیند Canucks را در وحشی در مقدماتی. ونکوور است که رهبری آن جوان هسته الیاس Pettersson, Quinn هیوز و براک Boeser. هیوز و Pettersson هر دو اخیرا گفته آنها احساس جسمی تجدید پس از استراحت طولانی مجبور در لیگ توسط coronavirus. هر دو انتظار می رود مقدار زیادی از توجه را از مینه سوتا را کهنه فهرست و دفاع قوی سپاه led رایان Suter. چگونه آنها مقابله با آن می تواند تفاوت را. ونکوور دروازه بان یعقوب Markstrom دلیل اصلی کناکز نگاه ابتدا به پلی آف برای اولین بار پس از 2015 قبل از مبارزات انتخاباتی بود و تعطیل. ونکوور نازک در پست فصل تجربه اما که می تواند یک چیز خوب در یک سناریو شبیه هیچ دیگر است.

Winnipeg Jets

پس از جت های از دست رفته برخی از قطعات خود به خط آبی در تابستان گذشته Hellebuyck پا نگه داشته و وینیپگ در مبارزه است. این netminder شد 31-21-5 با 9.22 صرفه جویی در صد و یک 2.57 اهداف-برابر میانگین در 2019-20 و دلیل اصلی این جت در بر داشت خود را در یک نقطه حذفی در ماه مارس. وینیپگ و کلگری بازی فقط یک بار در فصل به طور منظم و یک بازی در فضای باز در رجاینا بنابراین نه تیم بسیار به لحاظ اخیر سر به سر بازی. کایل کانر به ثمر رساند 38 بار برای جت های این فصل در حالی که علامت Scheifele (29), Patrik Laine (28) و بلیک ویلر (22) همچنین ترک خورده 20-هدف خوانده شده را علامت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن