این 5 ساده قلعه بادی روش‌ها فروش ناخالص تقریبا بلافاصله شما را افزایش می‌دهند.

اما شاید به خوبی با این محصولات بادی یعنی قلعه بادی کودک آشنایی نداشته باشید، هدف فروشگاه اورجینال لند نیز از

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما شاید به خوبی با این محصولات بادی یعنی قلعه بادی کودک آشنایی نداشته باشید، هدف فروشگاه اورجینال لند نیز از ارائه این مطلب این است که مزایا و معایب قلعه بادی کودک را به شما عزیزان بگوید تا با شناخت ویژگیهای این محصولات و نیز کسب اطلاع از مزایا و معایب آنها بتوانید با خیال راحت اقدام به خرید قلعه بادی کودک خود کنید. این محصول وسیلهای مفرح برای استفادهی کودک میباشد، شرکت اورجینال لند یکی از شرکتهای معتبری است که اقدام به تولید این وسیلهی بادی کرده است، مدلها و طرحهای مختلفی از قلعه بادی تولید شده که هر کدام دارای شکل و حجم منحصر به فردی میباشد، استفاده از شکلهای فانتزی و کارتنی یکی از کاربردهای مرسوم در طراحی بدنه سازه بادی میباشد که باعث جلب توجه کودک و شیفتگی او به ظاهر جذاب قلعه میشود، استفاده از رنگهای شاد و انرژی بخش به شکلهای متنوع بر اساس روحیه و نیاز کودک صورت گرفته است، قیمت در نظر گرفته شده برای قلعه بادی جامپینگ با توجه به مدلهای مختلف متنوع بوده و از میزان مناسبی برخوردار میباشد، ابعاد سازه بادی در هنگام جمعآوری و بسته بندی به خوبی مرتب و جفت و جور میشود به گونهای که برای حمل به نقطهی خاصی حجم آن باعث مزاحمت نمیشود، وزن بدنه با توجه به متریال پلاستیکی ضخیم به کار رفته در آن پایین بوده و مشکلی برای حمل آن وجود ندارد، نصب و راه اندازی قلعه جامپینگ پیچیدگی خاصی ندارد و میتوان با حوصله و صرف زمانی کمی آن را راه انداخت. This data was w᠎ritten by GSA Con᠎tent Generator ​DEMO!

کمپانی INTEX یکی از برندهای معروف در تولید محصولات بادی کودک و قلعه بادی است که نمایندگیهای متعددی در داخل ایران دارد. قلعه بادی یکی از وسایل بازی است که کودک ساعتها در آن مشغول بازی و تحرک خواهد بود. قلعه بادی یکی از محصولات پرفروش اینتکس است که در میان کودکان طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل در این مقاله نکاتی را بررسی میکنیم که در هنگام خرید قلعه بادی باید به آن توجه کنید. هر دو این اجناس دارای قدرت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی هستند به همین دلیل نیز باعث شدهاند تا قلعههای بادی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشند و در همین راستا بتوانند مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و تحمل وزن کودکان داشته باشد، همچنین این اجناس دارای طول عمر بسیار بالایی هستند و در قرار گرفتن در دماهای مختلف میتوانند مقاومت خوبی را از خود نشان دهند، در پی این صحبتها میتوان به سوالات متدوال برخی از خریداران قلعههای بادی کودک پاسخ داد که این سوال مطرح شده بود، آیا میتوان قلعههای بادی را در محیطهای باز و در معرض نور خورشید قرار داد یا خیر؟ قصر بادی نیز از زیر مجموعه های سرسره به حساب می آید؛ قلعه بادی به سرسره های بزرگ گفته می شود که دارای چند دو یا چند سرسره بوده و معمولا در شهربازی ها کاربرد دارند.

فاکتور سومی که در هنگام خرید قلعه بادی باید به آن توجه کنید، ظرفیت تحمل وزن این محصولات است. این جامپینگ دارای چهار دیواره ، یک درب ، چند حفره به شکل پنجره های گرد کوچک و چهار برجک در چهار طرف خود می باشد ، دیواره ها از پرتاب شدن کودک به روی زمین هنگام بازی و پرش ، جلو گیری می نماید . این مسئله باعث میشود در هنگام خرید حلقه بادی، انتخاب بیشتری در اختیار داشته باشید. از دیگر مزایای قلعههای بادی میتوان به بادی بودن کف اغلب محصولات اشاره کرد، بادی بودن کف قلعههای بادی باعث میشود تا قلعه بادی کودک به مانند یک ترامپولین بادی عمل کرده و کودکان بتوانند از محصول به عنوان ترامپولین استفاده کنند و لحظات شادی را رقم بزنند. قلعه بادی می تواند موجب شادی و نشاط کودکان شود و مورد علاقه کودکان دختر قرار می گیرد. این محصول را می توان با داشتن جنس بدنه با کیفیت در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. بنا به گزارش سان در این حادثه که به علت وزش باد شدید رخ داد، این قلعه بادی تا ارتفاع ۹ متر به هوا برخاست. قلعه بادی کودک اینتکس بهترین برند محصولات بادی شرکت اینتکس بوده و ویژه کودکان جهت بازی کردن و سرگرمی در منزل و مهد کودک ها میباشد که با قیمت ارزان و به صرفه نسبت به لوازم و اسباب بازی های دیگر در نمایندگی قلعه بادی اینتکس سایت اینتکس شو خرید و فروش میشود . Th᠎is content h as ​be​en do᠎ne by GSA Con​tent G​en er​ator  DEMO᠎.

خرید قلعه بادی مد نظر از سایت اینتکس انجام می شود. تاکنون ۲۸ کودک در سراسر جهان از سال ۲۰۰۰ به دلیل حوادث قلعه های بادی جان خود را از دست داده اند. سرسره بادی کودکان در رنگ های متنوع ساخته می شود. شما میتوانید با بررسی ویژگیها، ابعاد، ظرفیت تحمل و مدلهای متنوع محصولات این فروشگاه، قلعه بادی مناسب با سلیقه و علایق کودک خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید. دیگر ویژگی قلعه بادی این است که به راحتی میتوانید در هر مکانی و در مدت زمان کمی آن را راهاندازی کنید. همانطور که گفته شد بدنه این قلعههای بادی در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند، همچنین وسایل داغ با حرارت بالا نیز میتواند موجب آب شدن بدنه شود، همچنین قلعههای بادی دارای اوج تحمل وزن هستند که در صورت بیشتر بودن وزن ممکن است آسیب ببینند. قصر بادی کودک در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و مانع از ورود رطوبت به محفظه قرار گیری هوا می شود. سرسره بادی کودک انعطاف پذیر بوده و پس از تخلیه هوای درون محفظه قابلیت حمل و جابجایی را برای افراد فراهم می آورد. پس از وزش ناگهانی باد شدید ناگهان این قلعه بادی در حالی که تعدادی کودک سوار بر آن بودند به آسمان برخاست و صحنهای باورنکردنی را رقم زد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن