از سازنده: چه در مورد پوست و پوسته پوسته شدن عرشه پر کردن - Sat, 27 Jun 2020 PST

Q. من خیلی نا امید. قبل از من پاک و مهر من, هوای آزاد, عرشه, من نیاز به مشاوره خود را. آن را مقدار زیادی از کا

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

Q. من خیلی نا امید. قبل از من پاک و مهر من, هوای آزاد, عرشه, من نیاز به مشاوره خود را. آن را مقدار زیادی از کار من کشف من نیاز به آن را هر سه سال. من جیغ هر بهار که می بینم گران قیمت سیلر من استفاده می شود شروع به پوست و پوسته پوسته شدن. مطمئنا راه بهتری وجود دارد. چگونه شما را پاک و مهر و موم خود را در فضای باز چوب به طوری که حفظ آن بسیار کار می کند ؟ – Gina, H. Cilleyville N. H.

A. بسیاری از مردم دچار این عذاب هر بهار. من می توانم شما را برای یک واقعیت آن را بدتر. من از شنیدن بیشتر و بیشتر شکایات در مورد عرشه مهر و موم محصولات است که پوست و پوسته پوسته شدن.

پس از تحقیقات من برای کتاب من "بام Ripoff" در مورد چگونه زونا آسفالت در حال شکست به مراتب سریع تر از آنها استفاده می شود به آن آسان است برای من به بدبینانه وقتی که می آید به چوب در فضای پر کردن. در حالی که من هیچ مدرکی برای حمایت از این نمی شود شگفت زده اگر سیلر تولید کنندگان محصولات ساخته شده که شکست خورده سریع و چشمگیر در راه به طوری که شما را تا پایان با خرید بیشتر. چیزی که من تحقیق پیشنهاد برخی از آسفالت تکه چوب برای تولید کنندگان انجام شد اما من پرت شدن.

اجازه دهید بحث در مورد لکه های چوب برای یک لحظه. اگر شما تا کنون رنگ آمیزی داخلی, چوب, شما ممکن است با استفاده از یک مایع رنگی که قوام آب. این لکه ها به طور معمول خیس بلافاصله به الیاف چوب و چیزی که واقعا در سمت چپ بر روی سطح چوب اما میکروسکوپی ذرات رنگدانه.

سال پیش بسیاری از چوب در فضای لکه ها و پر کردن ساخته شده بودند به همان شیوه. آنها با نفوذ به داخل چوب است. که گفت:, وجود دارد, هوای آزاد, پر کردن شما می توانید خرید که رفتار بیشتر شبیه urethanes یا خوش شانس. این فیلم تشکیل شده محصولات است که به سپرده یک رزین یا پوشش در بالای چوب است. زمانی که آنها شکست و همه آنها را انجام دهید, آنها, پوست و پوسته پوسته شدن. به نظر می رسد بسیاری از امروز عرشه پر کردن هستند فیلم تشکیل.

شکست, هوای آزاد, عرشه پر کردن قابل پیش بینی است. خورشید سخت اشعه ماوراء بنفش از هم جدا انفجار فیلم-تشکیل پر کردن با کمی تلاش. اضافه کردن به این واقعیت است که چوب نیز یک جاذب رطوبت مواد. این یک کلمه فانتزی توصیف چگونه چوب متورم و انقباض آن را به عنوان جذب و انتشار آب. من ثبت نمایشی تصویری از این اتفاق می افتد در ماه های اخیر. شما می توانید آن را در askthebuilder.com با تایپ کردن "درمان ترک خوردگی چوب" به موتور جستجو.

من فقط شروع به تست نفوذ چوب سیلر رنگ آمیزی یک ماه پیش. من از آن استفاده به مهر اسکله قایق پانل ها و پله ها که منجر به حوض. من ترکیبی از درمان چوب و سرو. من می توانم بگویم آن نفوذ به الیاف چوب و اگر آن را به سمت چپ یک رزین روی سطح آن بسیار سبک است. توضیحات محصول می گوید: این یک نفوذ سیلر.

تنها چیزی که من نمی خواهم در مورد آن است که آن را ترکیبی از سه روغن: بزرک تونگ و نفت alkyds. این مواد غذایی دلپذیر برای قالب و کپک زدن. من مطمئن هستم که سازنده افزودن مواد افزودنی شیمیایی برای جلوگیری از رشد این چیزها. بعد از یک ماه من دیده ام هیچ اثری از رشد کپک و کپک.

شما بهترین حفاظت از یک سیلر است که تعداد زیادی از رنگدانه های تیره. رنگدانه اعمال مانند کرم های ضد آفتاب. رنگدانه فداکاری خود را به اشعه ماوراء بنفش و کاهش می یابد و تخریب الیاف چوب. شما می توانید ببینید اشعه ماوراء بنفش آسیب های ناشی از خورشید پس از تمیز کردن چوب. آیا شما دیده می شود هلو ریش ریش شدن پس از چوب خشک? کسانی هستند خورشید آسیب دیده الیاف چوب فقط حلق آویز در.

شما ممکن است تعجب که چگونه من پاک من, هوای آزاد, چوب. در اینجا چیزی است که من انجام نمی. من اصلا استفاده از یک فشار و یا قدرت-ماشین لباسشویی. این بسیار مخرب به چوب. این آب با فشار بالا و کارائی روشن تر به رنگ بهار چوب از بین تیره تر گروههای متراکم تر از تابستان چوب. استفاده از واشر فشار چند بار و به زودی جدید خود چوب را مانند قدیمی دهه اسکله ماهیگیری.

من تا به حال بهترین شانس استفاده از گواهی آلی اکسیژن سفید کننده و پاک کننده است که شما در آب حل برای تمیز کردن. من درخواست معدن در سایه به چوب خشک بنابراین راه حل کمپرس آب به الیاف برای کمک به تمیز کردن چوب. آیا استفاده از کلر سفید کننده; آن را بسیار سخت به آن را حذف رنگ طبیعی از چوب و آن را از بین می برد و لیگنین است که دارای الیاف چوب با هم. هر محصول است که هیپوکلریت سدیم در برچسب کلر سفید کننده.

بهترین راه برای به حداقل رساندن کار با حفظ هوای چوب به recoat چوب قبل از آن به طور کامل با شکست مواجه شد. اگر شما با استفاده از نفوذ سیلر به عنوان من یک ماه پیش شما ممکن است کشف که در دو سال شما باید درخواست های نازک و نگهداری کت. سپس شما فقط ممکن است مجبور به انجام خفیف شستشو از چوب بسیار شبیه به شما شستن ماشین خود را با استفاده از صابون مایع ظرفشویی و آب.

من یک آزمایش کوچک در این سال قادر به ارزیابی استفاده از سیلر. من تا به حال به بازسازی چند از حوض من پانل و تا به حال چند قطعه قراضه سرو مانده. من تصمیم گرفتم به مهر آن هم قرار داده و آنها را در گاراژ من در یک قفسه از خورشید و آب و هوا. بعدی بهار من آنها را قرار داده و آنها را در حوض برای دیدن چقدر سیلر رنج می برد. به عنوان به زودی به عنوان من می بینم داری می پوشند, من انجام تعمیر و نگهداری کت.

عضویت در تیم کارتر خبرنامه رایگان و گوش دادن به پادکست جدید در askthebuilder.com.

آخرین مطالب