100 سال پیش در اسپوکن: دختر نوجوان موجب صرفه جویی پسر نوجوان از آبهای دریاچه آزادی - Wed, 08 Jul 2020 PST

هلن Goldblatt, 13 بود در ساحل دریاچه آزادی زمانی که او شنیده ام گریه برای کمک. او تبدیل شده و شاهد آرتور شلتون

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

هلن Goldblatt, 13 بود در ساحل دریاچه آزادی زمانی که او شنیده ام گریه برای کمک.

او تبدیل شده و شاهد آرتور شلتون, 18, مبارزه در آب و تکان دادن اسلحه خود را دیوانه وار. آرتور تا به حال شده است در تلاش برای شنا کردن از یک قایق به ساحل اما نمی تواند آن را.

هلن قوی شناگر شیرجه و شنا به غرق شدن پسر بچه. او رفت و در زیر به طور خلاصه اما او گرفتار نگه دارید از او آورده و او را به سطح. او "مجبور به مبارزه برخی از زمان قبل از شروع برای این قایق به عنوان پسر بود وحشت زده و سعی کردم به جلو و او را زیر آب است."

در نهایت او موفق به پیشرفت به سمت قایق با پسر در دو. یکی از دوستان او ردیف یک قایق به سمت جفت. هلن برداشت نگه دارید از یک پارو و دو دختر شد قادر به کمک به این پسر بیش از این طرف.

او شد اما کاملا خسته و "آن نزدیک به دو ساعت قبل از قدرت خود را دوباره بازسازی شد."

هلن اعتبار شد با صرفه جویی در زندگی خود.

از آتش ضرب و شتم: سه طبقه خانه در خیابان اول در براون علاوه بر آسیب دیده بود توسط یک آتش سوزی آغاز شده است که در هر دو سقف یا اتاق زیر شیروانی.

آتش نشانان از چهار ایستگاه های همگرا و خاموش کردن آتش. خسارت برآورد شده در $5,000 اما بسیاری از خانه دست نخورده باقی مانده.

آن را دست نخورده باقی می ماند امروز. این Campbell خانه شناخته شده Spokane, جاذبه های توریستی و بخشی از شمال غربی موزه هنر و فرهنگ است.

همچنین در این تاریخ

(از آسوشیتد پرس)

1889: وال استریت ژورنال برای اولین بار منتشر شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن