مو امروز: راهنمایی از جوانب مثبت در مورد چگونه برای جلوگیری از 'قرنطینه مو' اشتباه - Mon, 04 May 2020 PST

کرک قفل. بیش از حد رشد موی چتری. وحشی مو در همه جا. شش هفته یا بیشتر به قرنطینه ایم یا اعدام مو قتل عام و یا د

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

کرک قفل. بیش از حد رشد موی چتری. وحشی مو در همه جا.

شش هفته یا بیشتر به قرنطینه ایم یا اعدام مو قتل عام و یا در مورد آن فکر. سالن و باربر مغازه ها مانده اند بسته شده و تا کنون به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و آن را نامشخص زمانی که "قرنطینه مو" به پایان خواهد رسید.

برای انجام آن خودتان را سبك استفاده از احتیاط. فقط نگاه آنلاین برای پیدا کردن قرنطینه کوتاه کردن مو با شکست مواجه شد. برش مو – به خصوص با سبک پیچیده می شود به همین دلیل است که ما پرداخت حرفه ای. اما گاهی اوقات ناامیدی برنده و شما در پیدا کردن قیچی یا کلیپرز در دست است.

برخی از جوانب مثبت محلی در حال ارائه راهنمایی برای کمک به شکاف. بیشتر آنها نشان می دهد به استفاده از یک ظاهر طراحی شده کلاهبرداری به اهلی وز – و یا تر و تمیز کمی – به عنوان شما آن را صبر کنید.

برای مردان و پسران, می توان آن را روی حیله و تزویر اگر برخورد نزدیک با کلیپرز. برای زنان شاید زمان آن را امتحان کنید در حال رشد موی چتری یا به اجازه خاکستری برنده شوید.

"من توصیه می کنم بیشتر به نگه کردن اگر شما می توانید وجود دارد همیشه شیک کلیپ های مو و یا tucking مو پشت گوش خود گفت:" تامی آبجو, سبک در, خلاق, طراحی مو در اسپوکین.

"البته شما را به سعی کنید برش مو خود را, من می خواهم فقط پیشنهاد خود را برش موی چتری و تنها برش آنها را خشک. یک ترفند کوچک وجود دارد که در آن شما را با شتاب و پیچ و تاب و آنها را با هم و سپس تمیز کردن کمی. آن را می سازد آن را بیشتر لایه لایه برش مستقیم در سراسر."

که اجتناب در یک خط مستقیم – کاسه برش جوانان – مگر اینکه شما می خواهید یک بلانت نگاه کنید. برای تمام mop, کثیف نان یا یک موی دم اسبی می تواند کار کند. همیشه وجود دارد یک کلاه بیس بال.

"سعی کنید یک ظاهر طراحی شده تکنیک های مانند اگر شما چتری سعی کنید به آنها فشار به سمت و استفاده های مختلف یک ظاهر طراحی شده محصولات و یا تکنیک" گفت: Terri برزیل سبک و صاحب سالن نو در اسپوکن.

برخی از محلی به سالن های ارسال شده نکاتی در رسانه های اجتماعی از جمله سالن نو با اخیر Facebook سری برای حالت دهی مو چتری در حالی که آنها در حال رشد است.

آموزش برش مو بصری است بنابراین جستجو برای ویدئوها با طراحی حرفه ای. را خاموش و اگر لازم برزیل گفت. "بسیاری از مو می تواند بسیار آمرزنده و به خصوص موهایی است که ضخیم تر و یا نوع از یک حلقه به آن است. مو خوب بسیار است."

ابزار پیرایش

نظر خود را مو بافت و طول. است که موهای خود را مواج یا خوب ؟

سپس آهسته است. اگر شما می توانید کمک گرفتن از یک قرنطینه همسر. جمع آوری سالن به سبک قیچی یا کلیپرز یک شانه و حوله به بسته بندی کردن در اطراف شانه ها. شما می توانید با استفاده از کلیپ های مو برای جدا کردن بخش های قابل مدیریت.

"شاید قدیمی Flowbee از" شوخی آرایشگر مایک Lester. او را مصرف بیش از عملیات تام آرایشگاه در اسپوکین و خود بازسازی تا زمانی که آن را می توانید بازگشایی شده است.

Flowbee یک سال 1980 ترکیبی از خلاء با کلیپرز مو می برد یک تجدید حیات. مردم نیز در حال خرید کلیپرز و یا پیدا کردن آنهایی که در ذخیره سازی.

"آنها به وز وز موهای خود را خاموش تقریبا در آن زمان آنها در حال انجام" لستر گفت.

"تلفن شده است زنگ در تمام طول روز در آرایشگاه. آنها گفت: "چه کار کنم با کلیپرز? آیا من نیاز به یک اندازه 2 یا 3?' "

او می داند که از آن شده است به چالش کشیدن برای حفظ کوتاه trims برای مردان است. برخی از آتش نشانان و ماموران اجرای قانون و اعضای نظامی به دنبال "تخت بالا" موهایشان هر دو هفته برای یک سبک است که در این طرف و پژمرده به "نوار فرود," لستر گفت.

چالش این است که در ترکیب قطع بیش از حد در نزدیکی تاج. این زمانی است که "تراشیدن تمام آن را" اتفاق می افتد.

"من می گویم" فقط باید با همسر استفاده از کلیپرز. محو شدن آن را با 2 و مطمئن شوید که برای رفتن به راست و نه بیش از حد به بالا که در آن از آن گرد است.' "

برای استفاده بهتر با کلیپرز مو می تواند یک کمی خشک کن. پس از پیرایش طرف استفاده از تخت بالا شانه و با دقت به سراسر بالا با کوچکتر تیغه به یک چهارم اینچ یا نیم اینچ در بالا گفت. برخی از مردم ترک بالا مو فولر به سمت جلو.

برای دیگر سبك استفاده از شماره 2 با لمس نور مستقیم در طرف بیش از حد پس از آن شاید قیچی برای بالا و گوشه ها را به مخلوط. برای جلوگیری از شکافهای به گوش "نگه داشتن گوش کردن و دقت در اطراف گوش" لستر گفت.

جنیفر ترنر کاهش مو در زنان و مردان تام آرایشگاه. او را به میدان فرستاد تماس درباره صفحه اصلی کوتاهی مو و آن را پیچیده تر از مردم متوجه او گفت:.

"من به آنها بگویید که وجود دارد این است که یک ویدیو یوتیوب نشان می دهد که شما چگونه به وزوز برش مو خود را."

مدل مو و موی چتری

ترنر در تلاش برای متقاعد کردن او مشتریان زن به اجازه رشد مو را در حال حاضر.

"هنگامی که کسی تلاش می کند برای کاهش, مو بلند, معلوم ناهموار," او گفت:. اگر یک اصلاح است که باید در پیدا کردن فیلم ها.

"در یوتیوب آن را به شما نشان می دهد چگونه موها را به صورت مستقیم به عنوان شما می توانید متوقف کردن شانه در پشت که در آن شما می خواهید به آن را قطع و سپس با استفاده از قیچی برش درست در زیر شانه به خط راست است."

لایه های پیچیده هستند. "من نمی توصیه مردم برش لایه ها تا زمانی که آنها می توانند به یک ارایش وزیبایی."

بی تجربه کاهش می توانید ناهموار سریع گفت: استفانی Tullos با آغازی جدید سالن مو.

"شما باید مقدار زیادی از لایه های شما نمی خواهم" او گفت:.

"من برش زنان و کودکان و بسیاری از ملیت ها و بافت های مختلف مو. با موهای فرفری و شما باید فوق العاده مراقب باشید چرا که فرفری است فقط به طور طبیعی در لایه های مختلف."

بازگشت به چتری سعی کنید فقط از یک چهارم اینچ تر و تمیز برای جلوگیری از مسمومیت. کسانی که حاشیه می تواند کوچک یا ناهموار سریع. اگر شما با استفاده از یک شانه به قطع مراقب باشید به کشش موی چتری.

یک cowlick تمرین ممکن است نیاز به ترک یک بخش کمی طولانی تر را به مخلوط.

جلوگیری از بیش از حد کوتاه با موهای مواج, لستر گفت. "شما ممکن است دریافت ممی آیزنهاور موی چتری."

برزیل هنوز هم پشتیبانی از محصولات یک ظاهر طراحی شده و تکنیک های اول به صورت چتری اما برای استفاده از ترفندهای اگر شما باید برش.

"یک چیز است و سعی کنید به نگاه مستقیم به جلو و نگاه خود را به این دلیل شما را تا پایان با راه کوتاه موی چتری. من قطعا می خواهم آن را قطع و خشک.

"فراموش کوچک در حال افزایش است. شروع در وسط و کار کردن به این طرف."

برای کودکان و نوجوانان بهتر است به مرطوب مو به طوری که شما می توانید یک خط خوب در پشت برای طول و اطراف گوش لستر گفت. آن را خوب به استفاده از قیچی.

Brewer گفت: بچه ها و پسر کوچک ممکن است فقط نیاز به یک برش در خط ریش و اطراف گوش. اما کودکان حرکت می کند بسیاری, او گفت:. با تابستان آینده اجازه دهید آن را رشد "به عنوان طولانی به عنوان آن را تمیز و براق."

کسانی که ریشه

برخی از آبجو مشتریان دریافت رنگ مو هر سه هفته. او تا به حال از جان گذشته تماس.

او گفت: ریشه لمس کردن محصولات می تواند کمک کند در مقابل رنگ مو کیت.

"هیچ برجسته خانه کیت" Brewer گفت. "کسانی که همیشه بهترین را حل کنند."

"ما با استفاده از حرفه ای مخلوط با درست رنگ بنابراین شما می توانید یک نگاه طبیعی است. بسیاری از جعبه سیاه هستند و حساس. آنها می توانند نارنجی."

برزیل همچنین پیشنهاد کرد ریشه اسپری. "شما حتی می توانید با استفاده از سایه چشم به لمس کردن آن".

وضعیت مو

اقامت-صفحه اصلی زمان ارائه می دهد و مو مراقبت از خود در زمان. "یک بار در هفته انجام مطبوع درمان" Tullos گفت.

"شما همچنین می توانید یک پروتئین درمان است که حق خود را در یخچال و فریزر – تخم مرغ یا سس مایونز. من می خواهم انجام است که پس از یک ماه را بر روی یک درپوش پلاستیکی ترک که در 30 یا 40 دقیقه و سپس آن را بشویید و موهای خود را واقعا سالم شین."

مراقبت از موهای خود را و نگه دارید و بر روی Brewer گفت. "فقط نمی تواند دیوانه; ما خواهید بود به کار به زودی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن