Crooners به ارائه drive-in movie سبک کنسرت از پارکینگ خود را

Crooners شام باشگاه در فریدلی آوردن موسیقی زنده بازگشت به پارکینگ خود را.با آزمایشی شروع به تاریخ ژوئن 12, باش

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

Crooners شام باشگاه در فریدلی آوردن موسیقی زنده بازگشت به پارکینگ خود را.

با آزمایشی شروع به تاریخ ژوئن 12, باشگاه قصد دارد به ارائه یک سری از کنسرت در فضای باز. نوازندگان انجام خواهد شد در تلفن همراه, جشنواره, درجه, کنسرت, مرحله در Crooners بالا-ظرفیت پارکینگ خصوصی. مخاطبان را به تماشای اجراهای خود را از ماشین بسیار شبیه یک فیلم drive-in.

این باشگاه اعلام کرد که سری کنسرت در هفته گذشته — قبل از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را دو هفته تمدید سوتا اقامت در خانه سفارش با طرح اولیه خواستار اجرای 11 آغاز شود ، در کمتر از سه روز و سه نفر از این کنسرت فروخته شده و بقیه در حال نزدیک شدن است که وضعیت. نشان می دهد در حال حاضر به تعویق افتاده است.

"ما منحصر به فرد, هوای آزاد, تنظیم, که ما می خواهیم به طور کامل استفاده از" Crooners صاحب Mary M. Tjosvold گفت: در انتشار اخبار. "همچنین ما پارکینگ با مور دریاچه در پس زمینه نیست درباره هر گونه کسب و کار و یا اقامت. ما واقعا احساس منحصر به فرد واجد شرایط برای ارائه یک سالم و بی خطر و امن و دوستدار خانواده تجربه کنسرت. همه از این است که به معنای به ما در کسب و کار خود را دوباره راه اندازی شود اما همچنین به دیدار با مقید کردن تقاضا از مخاطبان و هنرمندان فرصتی برای کار."

این Crooners کارکنان در حال کار با نمایندگان وزارت امور خارجه و leaderships از فریدلی و Anoka County برای پیدا کردن یک راه برای اینکه قادر به ارائه این کنسرت به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

اولیه صف شامل Arne فوگل نی و جنیفر Grimm, دبی دانکن میک استرلینگ مایکل مونرو و پترسون ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن