Spokane جامعه انسانی است و انسان جدید در راس - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

ادوارد Boks عاشق گربه ها و سگ ها, اما در حال حاضر او فقط دو گربه. او تصاویری از خود را نجات گربه الیور و دختر

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

ادوارد Boks عاشق گربه ها و سگ ها, اما در حال حاضر او فقط دو گربه. او تصاویری از خود را نجات گربه الیور و دختر خوشگل در پشت کسب و کار خود کارت شناسایی او به عنوان مدیر اجرایی اسپوکن جامعه انسانی.

Boks در زمان بیش از این موقعیت در ژوئن 1 پس از خروج از مدیر سابق شیلا Geraghty که شد مدیر اجرایی اسپوکن تاریخی پرواز بنیاد. آن زمان کامل برای Boks که می تواند زندگی می کنند که در آن او می خواست به انجام آنچه او را دوست دارد.

"من و همسرم به مدت طولانی می خواستم برای آمدن به شمال," او گفت:. "این فرصت پیش آمد. آن را یک برنده است."

Boks کار کرده است در کنترل حیوانات برای دهه هر چند او دوست نداشتن که مدت. او ترجیح مراقبت از حیوانات و یا خدمات حیوانات به جای. او حیوانات را دوست داشت از او یک کودک بود و مشغول به کار در یک بیمارستان دامپزشکی در زادگاه خود از هارپروودز میشیگان در دبیرستان و دانشگاه.

یک روز در اوایل وقت خود را وجود دارد, او در بر داشت یک سگ از دست رفته و زمان آن را به بیمارستان. حیوانات پوشیده بود یک برچسب که به آنها اجازه تماس با صاحبان آمده انتخاب کنید تا سگ خود را.

"آنها چنان به وجد آمدیم خود را از دست سگ را که آنها به من 5 دلار پاداش" او گفت:.

تجربه تدریس او دو چیز است: او می تواند یک زندگی انجام این کار, و حیوان خانگی شناسایی دسته مهم بودند.

که نوعی بیداری," او گفت:.

Boks در نظر گرفته شده که یک دامپزشک اما در بر داشت خود را بیشتر علاقه مند به کار اداری. در سال 1990 او زندگی در شهر فینیکس که در آن او در زمان ورود به سطح کار در آشیانه در Maricopa County حیوانات مراقبت و کنترل است. در همان زمان او کشیش گریس چپل و اصلی در یک مدرسه خصوصی کلیسا زد.

در زمان Maricopa County animal shelter بيشترين کشتن رای در کشور euthanizing 60,000 حیوانات در سال است. Boks گفت: او از دست خواب بیش از همه حیوانات است که قرار شد پایین.

"من می خواهم از خواب بیدار در شب با کابوس," او گفت:.

اما به جای ترک شغل خود را در لانه او ترک کار به عنوان یک کشیش و اختصاص تمام وقت خود را به کار با حیوانات. انجام است که اجازه داده او را به کار و راه خود را تا. بعد از او خواسته شده بود به منظور توسعه Maricopa County مدیریت موسسه و سپس به خواسته بازگشت به Maricopa County حیوانات مراقبت و کنترل خود را به عنوان مدیر اجرایی در یک زمان هنگامی که آن را در حال انتقاد از بالا برای آن از روی ترحم رای دادن.

"من متوجه شدم آنچه که گروه می تواند" او گفت:. "استعداد در سازمان; آن را فقط به درستی استفاده شود."

او با تمرکز تلاش خود را بر کاهش کشتن از سر ترحم رای و افزایش تعداد فرزندخواندگی که او با موفقیت. این یک فرمول او را تکرار کردم و در شهر نیویورک حیوانات مراقبت و کنترل و L. A. حیوانات خدمات. در حالی که در L. A. او راه اندازی شده و کارکنان شش مراقبت از حیوانات, پناهگاه.

پس از صرف برخی از زمان به عنوان مشاور او شد مدیر اجرایی Yavapai جامعه انسانی در پرسکات آریزونا.

"ما برخی از چیزهای شگفت انگیز," او گفت:. "ما ساخته شده است یک عقیم-خنثی درمانگاه. ما ساخته شده یک سگ در پارک. ما واقعا تبدیل شده که جامعه اطراف است."

اما پس از شش سال وجود دارد Boks بود مشتاق به بازگشت به L. A. جایی که همسر او باقی مانده بود در حالی که او در زمان آنچه که او فکر خواهد بود در کوتاه مدت کار در پرسکات. او یک بار دیگر مشغول به کار به عنوان یک مشاور که اسپوکن جامعه انسانی کار باز.

Boks گفت: اولویت های خود را در حال ارائه خدمات اجتماعی و برنامه های نجات بخش در حالی که همچنین مراقبت از کارکنان. اولین وظیفه او این بود که برای انجام بررسی رضایت کارکنان است که او در نظر دارد به استفاده از برای مقابله با "روحیه متلاشیکننده مسائل است."

او همچنین می خواهد برای قرار دادن با هم یک طرح استراتژیک برای کمک به طرح راه رو به جلو برای اسپوکن جامعه انسانی.

"در ضمن من برای پر کردن هر چه شکاف من می توانم" او گفت:.

یکی از اولین کارهایی بود که برای ایجاد درمان های خاص و برنامه های بازیابی در اسپوکن جامعه انسانی. این یک اهدا کننده بودجه برنامه ای است که پرداخت برای مراقبت های پزشکی مورد نیاز توسط دختر مجروح و بیمار حیوانات است که راه خود را به پناهگاه. این برنامه در حال حاضر کمک کرد تا خود را برای اولین بار حیوانات, گربه سیامی به نام دیور بود که به شدت مجروح چشم است که تا به حال برداشته شود.

هر چند Bok کار کرده در حد بزرگتر animal welfare organizations, او گفت که او خوشحال می شود در اسپوکن.

"من به نوعی احساس می کنم آن را یک چالش برای رفتن به یک سازمان و ببینید چه چیزی ساخته می شود," او گفت:.

و او خواهید بود چک کردن قفس برای پیدا کردن یک ویژه سگ به خانه را به الیور و بل.

"من یک کوهنورد مشتاق و تازه کار, هوای آزاد, عکاس," او گفت:. "من دوست دارم که یک سگ با من."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن