برای شبکه های تلویزیونی گمشده ورزش وجود دارد یکی غیر قابل تصور سناریو: از دست دادن فصل NFL - Sat, 04 Jul 2020 PST

در طول بهار و تابستان – بدون پلی آف NBA و بیس بال افتتاحیه هفته – ورزش جهان است ادامه داد: احساس بنوازند NFL.

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

در طول بهار و تابستان – بدون پلی آف NBA و بیس بال افتتاحیه هفته – ورزش جهان است ادامه داد: احساس بنوازند NFL. لیگ باز رایگان آژانس به طور معمول ارائه اخبار-ساخت لحظات مانند تام بردی امضای قرارداد با Tampa Bay Buccaneers و سپس آن مارس پیش نویس بدون دردسر رفت ارائه boffo اعتبار برای ESPN.

برای شبکه های تلویزیونی و رسانه های ورزشی این رسانه ها است که تحت پوشش سازمان لیگ این بوده است که بیشتر خوش آمدید. اما به عنوان flips تقویم به ماه جولای با NFL اردوگاه های آموزشی مجموعه ای برای باز کردن در پایان ماه شک و تردید ظاهر شده اند در مورد زنده ماندن از فصل فوتبال. Coronavirus موارد خونتان در کشورهای در سراسر کشور است. Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: بازیکنان فوتبال ممکن است نیاز به در یک حباب محیط زیست برای فصل برگزار شود. لس آنجلس قوچ مربی شان McVay تعجب با صدای بلند چگونه تیم قادر خواهد بود به بازی و اقدامات احتیاطی.

"منظورم این است که ما در حال رفتن به فاصله اجتماعی اما ما بازی فوتبال" McVay گفت: در طول سال های اخیر رسانه ها ظاهر. "این واقعا برای من سخت به درک این همه."

در حالی که وجود دارد باقی می ماند مقدار زیادی از خوشبینی NFL بازی خواهد کرد – به نحوی برخی از راه – شبکه در حال حاضر تثبیت شده در این لیگ سقوط برنامه داده می شود و موقعیت غالب خود به امریکا با ارزش ترین تلویزیون اموال. آنها در حال سرمایه گذاری در یک دوره برنامه ریزی شده بازده از لیگ اصلی بیس بال NBA و سایر ورزش, اما هیچ کدام حامل اهمیت NFL که اختصاص 41 از 50 امتیاز telecasts از هر نوع در سال 2019. عدم اطمینان منجر به ناراحت کننده مکالمات میان مدیران.

"آن عملا تنها چیزی که در ذهن این شبکه گفت:" جان Kosner سابق ESPN اجرایی که در حال حاضر صنعت مشاور. "اگر شما از دست یک NFL season شما دنبال آن هستید در یک مالی خونریزی."

هر چهار شبکه هایی که پخش NFL – CBS, ESPN, Fox و NBC – کاهش یافته است به نظر در برنامه های احتمالی و یا چگونه آنها در حال فکر کردن در مورد 2020 فصل است. اما یک مقام ارشد ESPN کارمند اخیرا اظهار تاسف دارد که هیچ fall-back طرح حتی با توجه به ارزش اگر NFL نمی تواند بازی کند چرا که هیچ چیز نمی تواند جایگزین محتوا و یا درآمد است که همراه با آن با توجه به یک فرد با آگاهی از این بحث است. در Fox Sports حداقل یک اجرایی شده است گفت: یک کارمند که هیچ NFL season معنی مشکل برای شبکه با توجه به چند نفر آشنا با بحث و گفتگو.

هیچ شبکه ای است که بیشتر وابسته به NFL از روباه می پردازد بیش از 1.5 میلیارد دلار در هر سال برای دو NFL بسته: یک روز یکشنبه بعد از ظهر و در روز پنج شنبه شب. NFL از جمله قبل و postgame پوشش اختصاص نزدیک به 40 درصد از دقیقه صرف مشاهده شبکه در سال گذشته با توجه به تحقیقات شرکت MoffettNathanson.

برای این لیگ دیگر پخش شرکای NFL سهم دقیقه مشاهده کوچکتر بود اما هنوز هم سنگین 10 درصد به 13 درصد در فصل گذشته. ESPN پرداخت حدود 2 میلیارد دلار برای "دوشنبه شب فوتبال" CBS می پردازد تقریبا 1 میلیارد دلار برای آن یکشنبه بسته و NBC می پردازد $950 میلیون دلار برای "یکشنبه شب فوتبال است." همه را در حجم انبوهی از تبلیغات برای بازی های NFL.

اطلاعات وارد شده توسط تبلیغات اندازه گیری شرکت iSpot نشان میدهد که چگونه با ارزش لیگ است که در شرایط آگهی دلار است. آخرین فصل فوتبال, CBS raked در حدود 1.5 میلیارد دلار در NFL تبلیغات که نشان دهنده نزدیک به 25 درصد از شبکه کل تبلیغات مسافت برای 2019 (و نه از جمله سوپر باول). NBC جمع آوری خجالتی از 1.5 میلیارد دلار نیز بیش از 20 درصد از شبکه های ad دلار برای سال گذشته است.

فاکس ترین متکی NFL آوردن در حدود 2 میلیارد دلار از این لیگ بازی های فصل گذشته و نه از جمله سوپر باول – مقدار خواهد بود که 40 درصد از شبکه های کلی درآمد تبلیغات از 2019. علاوه بر این تبلیغ که به خرید بازی های NFL اغلب نیز باید خرید بسته های برنامه نویسی دیگر در سراسر یک شبکه برنامه.

NFL اعداد در ESPN شد تا حدودی قابل توجهی کمتر -- در حدود 500 میلیون دلار و کمتر از 20 درصد از درآمد حاصل از تبلیغات – اما آنها نمی آیند نزدیک به گرفتن اهمیت NFL برجسته و بحث بخش به 24 ساعته کابل شبکه استودیو برنامه نویسی. ESPN نیز این شبکه است که به احتمال زیاد به تحت تاثیر قرار بیشتر با لغو و یا کوتاه کالج, فصل فوتبال در نظر گرفته است که توسط کارشناسان بهداشت و درمان در معرض خطر بیشتری نسبت به NFL به دلیل عدم وجود یک قدرت مرکزی, متفاوت, تست سیاست ها و عدم قطعیت بر اینکه دانش آموزان خواهد بود قادر به بازگشت به دانشگاه در این پاییز. ESPN و آن دیزنی متعلق به پخش شریک ABC دریافت بیش از 1 میلیارد دلار درآمد حاصل از تبلیغات از این ورزش در سال گذشته است.

NBA و MLB مهم تر به منطقه ای شبکه های ورزشی. کل MLB فصل و پلی آف تحویل کمتر از 700 میلیون دلار به ملی پخش ESPN, Fox ترنر و MLB Network در سال 2019. کل 2018-19 NBA فصل و postseason به خود اختصاص داده و در مجموع حدود 1.5 میلیارد دلار برای, ESPN, ABC, ترنر و NBA شبکه با توجه به iSpot.

پس از همه گیر آغاز شد, ESPN, Fox و NBC خواسته اند استعداد بالا را کاهش دستمزد آنها به عنوان گران آب در انتظار ورزش به بازگشت.

زمان و مدیران سابق پیش بینی شده به مراتب بیشتر و سخت گیرانه تحولات بدون NFL season – از اخراج شدید صرفه جویی در هزینه به شبکه مجبور به گرفتن وام بزرگ است. یکی سابق فاکس اجرایی پیش بینی شده در استودیو نشان می دهد خواهد بود ضربه سخت.

"عنوان اخیر COVID-19 امتیاز داده به نوبه خود منفی بیشتر ما در حال رشد به طور فزاینده ای نگران است که برنامه ریزی شده بازگشت تمام ورزشی در هفته های آینده و به سقوط خواهد بود نهفته در روش های مختلف منجر به درد بیشتر برای رسانه های ما شرکت های" را بخوانید MoffettNathanson گزارش منتشر شده در اواخر ماه ژوئن.

در دراز مدت به گفته دیوید هیل جمهور سابق Fox Sports, گم, یک NFL season لطمه می زند و شبکه های پخش در نبرد خود برای ارتباط در برابر جریان خدمات مانند Netflix بکشد. مزیت اصلی آنها در این مبارزه تپه گفت: باقی مانده NFL و ورزش همچنان به عنوان یکی از محرک های اصلی برای مصرف کنندگان برای پرداخت کابل بسته است. با توجه به MoffettNathanson سنتی پرداخت اشتراک تلویزیون کاهش 1.8 میلیون نفر در سه ماهه اول این سال به عنوان همه گیر آمار و ورزشی زنده بودند لغو شد. آن بود که بالاترین نرخ از طناب برش در یک چهارم.

"NFL کاملا کلیدی به دلیل نقش آن به جوهر از چه شبکه" هیل گفت. "آن را تبدیل شدن به تنها راهی است که شبکه می تواند بحث را به مصرف کنندگان است. اگر خانواده ها در حال نشستن در اتاق نشیمن خود را به تماشای streamers – و آنها نمی چرخد در شبکه های NFL – وجود دارد رفتن به کمتر آگاهی در هر چیزی که آنها در حال انجام است."

صرف نظر از اینکه NFL فصل پیش رو می رود, لیگ برتر فوتبال, پخش, توافق نامه تنظیم شده به پایان می رسد در سال 2021 و 2022 به معنی همان شبکه را مجبور به تسویه حساب تا چه بسیاری از ناظران انتظار زیادی افزایش حقوق هزینه ها – به طور بالقوه به اندازه دو برابر ارقام فعلی برخی از خودی صنعت بر این باورند – و حتی به عنوان آنها به طور بالقوه تکاپوی به پچ سوراخ بودجه برای سال جاری است. این هفته فاکس به پایان رسید آن پخش و توافق با ایالات متحده در مسابقات گلف باز چند سال اولیه یک حرکت که نشان می دهد بیشتر از تعهد به هسته آن, خواص, بزرگترین, است که در NFL.

"اگر شما از دست NFL season, من فکر می کنم این باعث می شود شبکه های و حتی بیشتر از جان گذشته به ثبت نام دوباره آن" تپه گفت.

هنوز هم در کنار نهفته نگرانی در مورد آنچه از دست رفته فصل ممکن است انجام به شبکه های امید برای چه یک فصل می تواند به معنای. با توجه به رتبه های بالا به صورت پیش نویس به علاوه این احتمال که طرفداران نمی تواند مجاز برای حضور در بازی ها و مردم هنوز هم می تواند محدود در آنچه انجام می دهند می تواند در خارج وجود دارد باقی می ماند فرصتی 2020 می تواند یک بنر سال برای NFL پخش.

هیل گفت که به هر عدم قطعیت در حال حاضر وجود دارد و در هفته های آینده او معتقد است NFL خواهد پیدا کردن یک راه برای بازی آن فصل است.

"این یکی از بسیار نادر کاملا مورد باید," او گفت:. "و من می خواهم تصور کنید که هر کس که قفل شده در داخل خواهد بود برای آنها خوب بیش از حد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن