براندون لاو هشتم-ورود سه گانه snaps, کراوات, سوق اشعه گذشته Blue Jays

ST. پترزبورگ فلوریدا.—براندون لاو دو-اجرای سه گانه جامعی یک هشتم-دور کراوات و فرستاده Tampa Bay Rays بیش از To

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

ST. پترزبورگ فلوریدا.—براندون لاو دو-اجرای سه گانه جامعی یک هشتم-دور کراوات و فرستاده Tampa Bay Rays بیش از Toronto Blue Jays 4-1 در روز شنبه.

لاو که batted .270 با 17 homers و 51 RBIs در 82 بازی فصل گذشته آمار یک درایو به شکاف در راست و مرکز در زمینه مسکن سام Gaviglio (0-1). آن را به خصوص شیرین برای 26 ساله دوم baseman چرا که او قبلا بود 0-برای-9 برابر right-hander.

"من 1-1 در این سال" لاو گفت. "من می تواند مراقبت کمتر در مورد سال گذشته است."

Gaviglio بعد خودداری کردند و اجازه لاو به نمره سومین اجرا از زمین باز یافته.

"او آن را ندارد. او نبود محل چیزهای" Blue Jays مدیر چارلی Montoyo گفت. "او معمولا بسیار خوب است. او فقط نمی قرار دادن او در زمین و او به پرداخت قیمت است."

اشعه مدیر کوین نقدی گفت: لاو استثنایی fastball hitter وظیفه ساخته شده خوب تنظیم برای ارائه این بازی برنده.

"او ثابت شده در یک مقدار کوتاه از زمان او می تواند ضربه fastball. او احتمالا باید به ایجاد برخی از تنظیمات در حال حاضر و قادر به رسیدگی به برخی از خاموش-سرعت زمین" نقدی گفت. "امروز او. آن نگاه مانند او changeup فقط به اندازه کافی بالا است که او قادر به آن را در شکاف."

Ji-مرد چوی سوار در خلیج تمپا دیگر اجرا با یک ششم زمین باز یافته دو برابر کردن مت کفاش ساخته شده است که اولین شروع خود را برای Blue Jays پس از مجروح شدن چپ خود را تا زانو در مارس 2019. Right-hander به همراه داشت یک اجرا و سه بازدید در شش نوبت.

"این هیجان انگیز به حداقل می گویند. ما در نهایت بازگشت به بیس بال" کفاش گفت. "بدیهی است که آن را در شرایط مختلف اما ساختمان برگشت تا آماده شدن و در نهایت برگشت وجود دارد که در آن همه ما می شود."

تورنتو آن را 1-1 در ریس مک گوایر را هومر خاموش right-hander پیت فربنکس در هفتم است.

نیک اندرسون (1-0) سوم از چهار اشعه کوزه که به دنبال استارت Ryan Shultz بازنشسته چهار پنج مورد او رو برای به دست آوردن پیروزی. الیور دریک کار کامل و نهم برای صرفه جویی در.

تورنتو کون Biggio که سه اجرای هومر ضربه بزرگ در بلو جیز' 6-4 برنده در روز افتتاحیه بود 2-برای-3 با پیاده روی خود را گسترش بر پایه خط به 31 بازی متوالی طولانی ترین فعال کشش در رشته های.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب