همه گیر ناآرامی های مدنی رکود انتخابات سال ... می مینه سوتا در آمریکا به این مناسبت است ؟

تحت بی سابقه ای له از اوضاع و احوال تاکید بر تار و پود جامعه اقتصاد و دولت مینه سوتا را انتخاب قانونگذاران باز

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

تحت بی سابقه ای له از اوضاع و احوال تاکید بر تار و پود جامعه اقتصاد و دولت مینه سوتا را انتخاب قانونگذاران بازگشت به سنت پل در این هفته.

و به سرعت درو سیاسی خط در شن و ماسه با اشاره انگشتان دست در قابل پیش بینی حزبی جهت.

آن است که پس از انتخابات سال است. هر صندلی در وزارت امور خارجه مجلس نمایندگان و سنا را در انتخابات در ماه نوامبر را به عنوان یک رئیس جمهور که الهام گرفته از قطبش مانند چند نفر دیگر.

در عین حال یک جریان پنهانی bipartisanship وجود دارد برای مسائل بزرگ در حال حاضر قبل از مجلس در آن جلسه ویژه: پاسخ به یک بیماری همه گیر کوروناویروس اصلاح ادارات پلیس در پی قتل جورج فلوید و آثار عمومی و زیرساخت ها هزینه های طرح که اعضای هر دو حزب را به عنوان لازم و بالقوه شات در بازو به مبارزه اقتصادی.

آیا زمینه های مشترک خواهد داشت که آیا می توان در روز و یا اینکه اگر آن را در بر داشت در روز آنها را رها کردن و رفتن به صفحه اصلی تمام باقی مانده است معلوم نیست سه شنبه به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz التماس: "من فکر می کنم سه روز آینده واقعا بحرانی ... به روانشناسی مینه سوتا که ما می تواند به حل مشکلات با هم."

جمهوری خواهان باید تنظیم دوشنبه آخرین مهلت برای دریافت کار انجام می شود و یا ترک. Walz همیشه می تواند آنها را به عقب.

در اینجا یک خلاصه سریع — بر اساس اولویت های Walz بیان زمانی که او به نام قانونگذاران به جلسه هفته گذشته است.

پلیس اصلاحات

در روز سه شنبه سنا جمهوری خواهان که اکثریت را در آن محفظه تحت فشار قرار دادند به جلو با چند تغییر به اجرای قانون و اساسنامه است که دموکرات ها به عنوان تمسخر ضعیف و نه گرفتن در هسته این مشکل از پلیس کشتار غیر مسلح سیاه مردان است.

خواه مورد حمایت طرح به دنبال ممنوعیت chokeholds تقریبا در همه موقعیت های افزایش سلامت روان برای آموزش افسران و تقویت الزامات مورد نیاز برای پلیس به گام اگر آنها را به یک همکار افسر با استفاده از نیروی بیش از حد. دموکرات ها در عین حال که کنترل خانه در حال هل دادن مجموعه ای از لوایح است که طیف وسیعی از ایجاد جرایم جدیدی برای افسران که با استفاده از نیروی بیش از حد به شهرداری اجازه می دهد برای بازگرداندن شرایط اقامت برای پلیس.

آیا دموکرات ها را حل و فصل کمتر و اینکه آیا جمهوری خواهان را سرگرم کند, بیشتر, باقی مانده است دیده می شود. بحث ادامه به پنج شنبه شب. این امکان وجود دارد هیچ چیز می تواند در نهایت رسیدن به Walz میز.

غارت آسیب

از شنبه هیچ پیشنهاد رسمی برای چگونه برای کمک به کسب و کار است که آسیب دیده بودند در خشونت که فوران از برخی اعتراضات پس فلوید مرگ است. Walz گفت: او ماهیگیری برای یک مکانیزم تامین مالی است که به احتمال زیاد به صورت شک و تردید از جمهوری خواهان که توجه داشته باشید که رکود اقتصادی تبدیل شده است و دولت پیش بینی 1.5 میلیارد دلار مازاد بودجه به پیش بینی 2.4 میلیارد دلار کسری بودجه.

COVID-19 بودجه

سنا منتقل پیش با یک لایحه است که راهنماهای چگونه بیش از $830 میلیون در فدرال coronavirus پاسخ می تواند صرف. با این حال وجود دارد برخی از اختلاف نظر در چگونه پول doled, به ویژه هنگامی که آن را به می آید چگونه آن را تحت تاثیر دولت های محلی. همچنین Walz می خواهد برای کمک به مستاجرها با این استدلال باید آن را بخشی از یک بسته محرک اقتصادی. آینده آن نامعلوم بود جمعه.

مطابق با لایحه

Walz پیشنهاد کرده است یک رکورد $2.6 میلیارد دلار استقراض و هزینه های طرح به تعمیر پیری زیرساخت از فاضلاب به گارد ملی armories, در حالی که جمهوری خواهان مجلس سنا را تعیین 1.3 میلیارد دلار سقف. Bipartisanship حتی در دموکراتیک-کنترل خانه مورد نیاز است. وجود گسترده حمایت هر دو حزب برای چنین طرح اما هنوز معلوم نیست که آیا قانونگذاران خواهد بود قادر به غلبه بر تفاوت بیش از این مقدار دلار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب