"آخرین مهلت' ارائه می شود: Humphrey Bogart که سوپرمن فیلم سردبیران روزنامه - Thu, 05 Jun 2020 PST

من به خاطر دارم که اول کلاسیک "مدرن" سوپرمن فیلم پشت در کلاس اول. هفت سال از من نمی تواند مراقبت کمتر در مورد

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

من به خاطر دارم که اول کلاسیک "مدرن" سوپرمن فیلم پشت در کلاس اول. هفت سال از من نمی تواند مراقبت کمتر در مورد این کارگردان بزرگ و یک لیست بازیگران که شامل مارلون براندو Margot Kidder, Gene Hackman و برخی از تازه وارد به نام Christopher Reeve.

جواب منفی این بود که همه چیز در مورد دیدن یک ابرقهرمان از یک شهر کوچک در کانزاس است. تا آنجا که من نگران این بود که یک داستان در مورد مردم است.

در خانه درایو پس از فیلم ما همه صحبت ما در مورد بخش های مورد علاقه. در برخی از راه این بود که بهترین قسمت رفتن به سینما: بحث در مورد تمام جزئیات با من کمی رفقا.

تمام نقاط طرح مورد بحث قرار گرفت جوک گفته و صحنه های مبارزه مورد بحث تقریبا با شادی. "چه شد مورد علاقه خود را در بخش Robbi?" من حتی نمی باید در مورد آن فکر می کنم.

"که سوپرمن بود واقعا یک خبرنگار روزنامه."

مدرسه ابتدایی نسخه من فکر سوپرمن بود و روزنامه نگاری ، که توضیح می دهد که بسیاری درسته ؟

سریع به جلو به روز در حال حاضر.

من هنوز هم عاشق فیلم در مورد روزنامه ها. و من کاملا عاشق صحبت کردن در مورد آنها. نسبتا اخیر بزرگ زمان مانند فیلم "انظار" و "پست" هالیوود به نظر می رسد که بهره گرفته شده و در روزنامه نگاری فیلم دوباره. بحث به بسیاری که در یک اتاق خبر و آنها را به اعتراف این طرفداران کمی مانند یک خبرنگار از "راکی."

همه خسته کننده پژوهش مانند استالونه کار کردن مانند یک مرد دیوانه به '80s, راک, موسیقی متن فیلم و زمانی که اسب نر ایتالیایی در نهایت ضربه بی نظیر قهرمان پس از 15 خسته کننده دور – که کاملا معادل حقیقت صرفه جویی در روز در یک روزنامه ،

یکی از سوالات من خواسته راه بیشتر از شما فکر می کنم چیزی است که من فکر می کنم بهترین روزنامه فیلم در تمام دوران ؟

که آسان است.

و آن را یک فیلم بسیاری از افراد – حتی روزنامه نگاران – هرگز حتی شنیده اجازه دهید به تنهایی دیده می شود: "Deadline-U. S. A." با بازی همفری بوگارت و Ethel Barrymore. بخشی وحشی است که در این سال 1952 فیلم راه بیشتر در مشترک با روزنامه ها از سال 2020 از حتی به نظر می رسد ممکن است.

به جز که کل قسمت درباره سردبیر روزنامه که بوگارت. ما در حال راه که یکی.

مطمئن شوید که کاغذ را newsroom تکنولوژی راه های مختلف ما نمی پوشیدن لباس و روابط کار و من هرگز در یک اتاق خبر که یک خرده پول نقد صندوق با نوع اختیاری استفاده ما در این فیلم اما این همه بخشی از جذابیت آن است. همچنین من هرگز شنیده و یا دیده می شود یک ویرایشگر نگه داشتن گوشی در هوا در حالی که این روزنامه چاپ شده و می گویند "که مطبوعات کودک" در حالی که متلک پسر بد.

اما من دوست دارم. و اگر من می خواهم سعی کنید به آن می گویند درست مثل بوگارت می کند.

نیز وجود دارد یک newsroom مبارزه است که بعدا شرح داده شده توسط newpaper ورزشی ویرایشگر در جالبترین راه ممکن است. این باعث می شود من با نفس بریده بریده در هر زمان. و هر چند که من دیده ام تنش پر از لحظات مطرح voices – خوب اجازه دهید آن را فریاد – بین خبرنگاران و سردبیران در یک اتاق خبر, آن را سخت به یاد داشته باشید هر گونه واقعی مشت انداخته بودن.

تمام که می شود گفت "Deadline-U. S. A. s" تم های هسته ای نگه دارید تا قابل ملاحظه ای به خوبی برای یک فیلم است که تا به حال آن AARP عضویت برای نزدیک به 20 سال است.

در قلب آن, این فیلم در مورد تفاوت بین یک خانواده متعلق به روزنامه و روزنامه های متعلق به یک زنجیره ای بزرگ. "Deadline-U. S. A." نوشته و کارگردانی ریچارد بروکس است که در نهایت می تواند نامزد هشت اسکار از جمله برنده جایزه اسکار برای بهترین فیلمنامه اقتباسی در سال 1960 کار خود را بر "المر گانتری."

بروکس دوست داشتم روزنامه ها و حتی مطالعه روزنامه نگاری در معبد. او برای چند بزرگ-بازار روزنامه ها هستند که اتفاقا بیشتر از همه بسته پس از ادغام با دیگر مقالات. زمانی که او نوشت: فیلمنامه برای "Deadline-U. S. A.," او می دانست که این موضوع بسیار خوب است.

فیلم می گیرد در یک داستانی روزنامه – روز – که بسیار پس از مدل نیویورک خورشید. خورشید دیرین ویرایشگر شد بنیامین بعد با بروکس نامگذاری فیلم و کاغذ پس از نفوذ ویرایشگر. همچنین این فیلم است که آزادانه و بر اساس نیویورک که در سال 1931 فروخته شد توسط فرزندان جوزف پولیتزر که دیگر نمی خواستم به اجرای آن خود را.

که اساسا چه اتفاقی می افتد و همچنین در "Deadline-U. S. A.," را به عنوان متوفی ناشر کودکان دیگر می خواهید به روز اجرا و در عوض می خواهید به فروش آن به یک زنجیره ای – به طور موثر کشتن کاغذ. بوگارت شخصیت به روشنی توضیح می دهد که در راه های متعدد در طول حرکت می کند اگر چه این روزنامه است که به فروش می رسد به یک گروه بزرگتر از آن را تا پایان به دنبال درست مثل تمام رقبای خود را تنها با نام بعد در بالای صفحه.

او توضیح می دهد که چگونه وحشتناک خواهد بود آن را برای زادگاه خود کمتر به روزنامه نگاران تعقیب داستان که بسیار بسیار مورد نیاز برای عموم خوب است. این فیلم پر از خبرنگاران نگران از دست دادن شغل خود و داشتن هیچ ایده چه چیزی آنها می خواهم انجام بعدی و همچنین به عنوان با استعداد همکاران خروج از این صنعت برای حرفه های مختلف با ثبات بیشتر.

در یک نقطه در اوایل فیلم بوگارت در یک نوار با بسیاری از اتاق خبر آنها به عنوان نگه دارید از خواب بیدار خود را در مورد-به-می شود-فروش روزنامه. وقتی که آن زمان برای بوگارت به صحبت او آشکارا شگفتی اگر خود روزنامه داشته اند شانس بهتری برای زنده ماندن اگر او اجازه داد آن را به کمیک پازل و طالع بینی. (بله, آن چیزهایی نیست همیشه یک جزء اصلی از روزنامه های محلی.)

آن را به یک تصویر کامل از تنش بین نیاز به ارائه خوانندگان با آنچه آنها می خواهند به منظور برای آنها را به آنچه آنها نیاز دارند. او سوال که آیا او می تواند انجام داده اند بیشتر خود را برای کمک به روزنامه رشد خوانندگان خود را به منظور کمک بیشتر موسس آن را ماموریت اصلی.

در حالی که همه از این اتفاق می افتد در پس زمینه یک داستان در مورد یک مهاجر دختر که تا به حال تبدیل شدن به یک قدرتمند کانگستر معشوقه به پایان می رسد مرده دادن به روز خود را به آخرین داستان بزرگ.

بدون دادن دور یک پایان است که هرگز آن را به امروز cineplexes فیلم را به اوج شامل زن مرده را تصمیم گیری است که عدالت برای او دختر است و به احتمال زیاد اگر او تبدیل به روزنامه او را بخوانید و پس از آمدن به امریکا روز به جای رفتن به پلیس ،

او توضیح می دهد که چگونه روزنامه تدریس او در مورد جامعه توضیح داد: فرهنگ و تفاوت های ظریف از این منطقه نقش دولت و چگونه به زندگی می کنند زندگی خود را در خانه جدید خود را. او توضیح می دهد که چرا او اعتماد روزنامه حتی بیشتر از او مقامات و که او می داند در روز می تواند کمک به دخترش حقیقت گفته شود.

قدرتمند آن را لحظه ای نشان می دهد که رابطه نزدیک بین روزنامه و خوانندگان خود را. همین دلیل است که مورد علاقه من روزنامه نگاری ،

وجود دارد بسیاری از روزنامه های فیلم های که من دوست دارم و دیده بان و دیده بان دوباره اما "Deadline-U. S. A." بود که اولین بار من می خواهم دیده می شود که به نظر می رسید به همه نقاط و مشکلات روزنامه ها من کار کرده بود حتی اگر آن را نزدیک به 70 سال است. مهمتر از آن نشان داد که روزنامه ها واقعا در مورد کمک به مردم در راه شما آموزش داده نمی شود و در هر کلاس کالج.

علاوه بر آن هامفری بوگارت را به عنوان ویرایشگر است که هر بیت به عنوان سرد به عنوان سوپرمن بود به 7 ساله من است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن