کونور Sen: گرجستان سریع بازگشایی رفتن بسیار به آرامی

تعداد رو به رشد از ایالت ها اجازه می دهد خود را به پناهگاه در محل سفارشات به پایان می رسد و اجازه دادن به کسب

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

تعداد رو به رشد از ایالت ها اجازه می دهد خود را به پناهگاه در محل سفارشات به پایان می رسد و اجازه دادن به کسب و کار بازگشایی شده است. این اتحاد جمهوری خواهان ریشه کن برای سریع بهبود اقتصادی به مردم بازگشت به کار و دموکرات ها از ترس تمدید سنبله در انتقال ویروس. اما آن را از من یک گرجی که از نظر قانونی مجاز به کوتاه کردن مو و یا در صورت امضا به مدت دو هفته و شمارش بازگشایی خواهد شد دیکته بیشتر از سطح راحتی از مصرف کنندگان و کسب و کار از تصمیمات فرمانداران.

زمانی که گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ گفت: در 20 آوریل که گرجستان خواهد بود که تهاجمی ترین دولت در این کشور در مورد بازگشایی شد مخلوط پاسخ از جامعه کسب و کار قضاوت از کسب و کار است که من شخصا مکرر. آن روز آمریکا موهایشان سلمانی من آباد برای سال ارسال یک ایمیل به مشتریان گفت: آن در نظر گرفته شده برای بازگشایی در یک ظرفیت محدود در اوایل آوریل 24. سه روز بعد شاید در پاسخ به بازخورد از مشتریان و کارکنان آن فرستاده می شود دیگر ایمیل آن گفت: امیدوار به باز کردن در ظرف چند هفته آینده. شده است وجود دارد هیچ به روز رسانی پس از.

بسیاری از مترو آتلانتا در صنعت رستوران بلافاصله می دانستند که بازگشایی خواهد زمان را که وجود دارد را نمی توان در یک عجله به نام مجمع تشخیص مصلحت نظام. هیو Acheson شناخته شده آتلانتا رستوران توییتی در آوریل 21 که "هیچ کس به من می گوید زمانی که برای باز کردن." با استفاده از هشتگ #GAHospitality, 50 صاحبان رستوران به نمایندگی از 120 رستوران بیرون کشید و با یک صفحه کامل آگهی در مجله آتلانتا قانون اساسی به دلایل خود را برای باقی مانده بسته برای ناهار خوردن در خدمات با وجود اینکه مجاز به بازگشایی شده است. به عنوان ما به اواسط ممکن است شده اند وجود دارد هیچ به روز رسانی عمده در زمانی که آتلانتا ناهار خوری صحنه دوباره باز خواهد شد.

برای سود کسب و کار نه تنها اشخاص برگزاری: کلیسای من با چندین دانشگاه در سراسر مترو آتلانتا و توسط برخی از اقدامات بزرگترین کلیسا در این کشور باقی می ماند بسته با هیچ برنامه ریزی شده تاریخ بازگشایی. و آخرین من شنیده ام از کودکان و مراقبت از آن را نمی بازگشایی قبل از ماه ژوئن است.

محدود بودن اطلاعات ما در عادی نشان می دهد که با وجود گرجستان از لحاظ فنی باز بودن مسیر آن نیست که بسیار متفاوت از همسالان متحده است که باقی می ماند بسته شده است. Lyft سود گزارش شده در هفته گذشته و شکست آوریل روندهای کسب و کار در مناطق مترو. بین هفته منتهی به سوم آوریل 5 و ممکن است 3 ridership افزایش 25% در آتلانتا, اما آن را نیز افزایش 35% در شیکاگو 22 ٪ در شهر نیویورک و 25% در سیاتل مناطقی که هنوز تحت مستندات. نقشه های اپل داده ها نشان می دهد که تحرک رو به افزايش است بسیار به طور مداوم در سراسر کشور از اوایل آوریل با آتلانتا بازیابی شبیه به هوستون یکی دیگر از ماشین وابسته به منطقه مترو در یک دولت است که تا به حال یک بعد و بیشتر محدود بازگشایی.

بسته به نتیجه شما پیش بینی این خبر یا باید جدی یا تسکین. دولت به طور کلی نمی تواند نیروی یک کسب و کار برای بازگشایی اگر مدیران احساس نمی کنم که انجام این کار در بهترین حالت آن منافع است. و بدیهی است که می تواند دولت نیروی مشتریان برای حمل با pre-virus روال. حتی اگر عادی از اینجا رخ می دهد در یک خط مستقیم — مفهوم موضوع مهم عدم قطعیت -- آن را تنها رخ می دهد به سرعت به عنوان همه ذینفعان در فرایند احساس امنیت ، فعالیت های اقتصادی و اشتغال باقی خواهد ماند بسیار کمتر از قبل-virus سطح برای یک دوره قابل توجهی از زمان حتی اگر تمام 50 ایالت برداشته پناهگاه در محل سفارشات فردا.

این به این دلیل است که ترس از کوتاه مدت افزایش عفونت و بستری شدن در بیمارستان به احتمال زیاد نابجا نیز هست. اگر آرایشگری, رستوران ها, کلیساها, مهد کودک و بزرگ رویدادهایی مانند کنسرت ها و ورزش حرفه ای باقی می ماند حتی پس از توقیف پناهگاه در محل سفارشات در حال برداشته و یا اگر آنها باز است و هیچ کس را نشان می دهد تا پس از گسترش این ویروس به احتمال زیاد نمی خواهد تغییر بسیار زیادی را در کوتاه مدت اجرا شود.

یک پیش بینی است که نه بیش از حد خوش بینانه و نه بدبینانه است که در چند ماه آینده تحول بسیار شبیه به ماه گذشته است. اقتصادی و فعالیت های اجتماعی را افزایش می دهد متوسط از سطح پایین با روش های ایمنی در محل. تست در ادامه به سطح شیب دار بالا و درصد آزمون آینده را مثبت می افتد به آرامی. درمان های جدید مانند Remdesivir ثابت موثر و انواع واکسن در آزمایشات پیشرفته به مراحل بعد. مجموع مورد شمارش در سراسر کشور هستند یا ثابت و یا سقوط به آرامی اما در متناسب و شروع می شود با نقاط جدید مانند بسته بندی گوشت می آمد تاسیسات در حال شناسایی و خطاب. منفی شوک اقتصادی ما تجربه کرده ایم در ادامه به موج دار شدن از طریق بازار کار, شرکت, صرف طرح های, و دولت و شهرداری بودجه با کنگره حداقل تا حدی جبران خسارت.

اما بلند کردن پناهگاه در محل سفارشات است و نه اقتصادی و نه نوش دارو جرقه است که منجر به یک موج جدید از موارد. که تا به. و تا زمانی که این ویروس فراگیر است و مردم اقدامات برای جلوگیری از گرفتن آن را بازگشت به حالت عادی کند خواهد بود.

کونور سن یک بلومبرگ نظر مقاله نویس. او یک مدیر نمونه کارها برای نیو ریور سرمایه گذاری در آتلانتا شده است و کمک کننده به اقیانوس اطلس و کسب و کار خودی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن