آنی عزیز 7/7 - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

آنی عزیز: من در مورد به بازنشسته. من نمی خواهید به نشستن در اطراف در حال تماشای تلویزیون پس از بازنشستگی, بناب

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

آنی عزیز: من در مورد به بازنشسته. من نمی خواهید به نشستن در اطراف در حال تماشای تلویزیون پس از بازنشستگی, بنابراین من می خواهم به اتخاذ یک بازنشسته تازی به من نگه داشتن شرکت. من امیدوار بودم که او و یا او گواهی به عنوان سگ درمانی.

شوهرم بازنشسته از 15 سال پیش است و او در حال حاضر توسعه بازنشستگی منافع. زمانی که او به دنبال کسانی که او کاملا خوشحال نشستن در خانه و تماشای تلویزیوناست که با من خوب است اگر این چیزی است که او می خواهد انجام دهید. منافع خود را منحصر به فرد هستند به او: ناهار با بچه ها, حلق آویز کردن با دوستان قدیمی این نوع از چیزی.

شوهرم حاضر به هر نوع حیوان خانگی.

من در مورد گرفتن افسرده با هیچ چیز. من می دانم که من می تواند داوطلب است اما انتخاب اول من.

ما تا به حال در اصل برنامه ریزی شده برای سفر به, پس از بازنشستگی, اما با این ویروس و ما با توجه به سن ما نمی بینیم که اتفاق می افتد در هر زمان به زودی. آیا من ذکر است ما در آلاسکا و زمستان ورزشی هستند و نه از هیچ علاقه ای به من ؟

چگونه می توانم او را به سمتو یا چگونه می توانم آمدن به شرایط با سمت خود را? – تنها و بیکس اما نه به تنهایی

عزیز تنها و بیکس اما نه به تنهایی: تبریک مایل به نجات یک بازنشسته تازی. آنها واقعا نیاز به دوست داشتن و خوب خانهکه آن را برای تلفن های موبایل مانند شما ارائه خواهد شد. در حال حاضر ما چگونه شوهر خود را به اطراف به سمت خود را?

آن طول می کشد تا دیگر شاهد این گفتگو به عنوان طرف. شما در همان سمت ایجاد یک ازدواج شاد که در آن شما هر دو برآورده در زندگی فردی خود را به عنوان به خوبی. صحبت کردن با او بی سر و صدا و با آرامش های چرا این مسئله اینقدر برای شما مهم است. باید یک برنامه مشخص به عنوان برای شما چگونه خواهد بود سرایدار اولیه. به او بگویید که ترس خود را از تبدیل شدن به حوصله و ناراضی و چگونه یک سگ ثابت شده است برای کمک به مردم احساس شادتر. صدای افکار خود را که او می شود به فعالیت هستند که برای او لذت بخش و انحصاری از شما بنابراین داشتن یک سگ می تواند نسخه خود را از این.

ازدواج است که در مورد سازش. در این مورد یک سگ را به ارمغان خواهد آورد شما شادی و خوشبختیچیزی است که من مطمئن هستم که شوهر خود را می خواهم برای دیدن. مبارک همسر, زندگی شاد!

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن