خودروسازان دیترویت را گام بزرگ در سالانه کیفیت بررسی

توسط تام KRISHERدیترویت (AP) — دیترویت-منطقه خودروسازان خود را قوی نشان همیشه در یک بررسی سالانه خودرو با کیفی

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

توسط تام KRISHER

دیترویت (AP) — دیترویت-منطقه خودروسازان خود را قوی نشان همیشه در یک بررسی سالانه خودرو با کیفیت به عنوان بار غالب مارک های ژاپنی پژمرده.

بررسی سالانه توسط J. D. Power نیز در بر داشت که مارک های لوکس انجام شده در زیر این صنعت به طور متوسط اغلب به این دلیل که آنها مجهز به بیشتر glitchy الکترونیک جدید از علامت های تجاری جریان اصلی.

اکثر دیترویت-منطقه برندها رشد صنعت به طور متوسط در مشکلات در هر 100 خودرو با فیات کرایسلر را گول زدن نام تجاری تساوی برای کسب مقام اول با کیا کره جنوبی. این نخستین بار بود که یک دیترویت با نام تجاری اول به پایان رسید در این نظرسنجی در حال حاضر در طی 34 سال است.

پنج نفر از بالا 10 مارک شدند از دیترویت با شورلت و رم زن زن سوم و به دنبال آن پیدایش میتسوبیشی, Buick, GMC فولکس واگن و هیوندای. طفره رفتن و کیا در 136 مشکلات در هر 100 خودرو.

Land Rover آخرین رتبه بندی با صاحبان گزارش 228 مشکلات در هر 100 خودرو توسط آئودی و ولوو, مرسدس بنز و جگوار. تویوتا که به طور سنتی رتبه در بالا 10 کاهش یافته است در زیر این صنعت به طور متوسط به 21 نفر از 32 مارک های گنجانده شده در این بررسی با 177 مشکلات در هر 100 خودرو.

خودروسازان دیترویت بهره مند از یک تغییر در این مطالعه روش بود که به روز رسانی این سال شامل سوالات بیشتر در مورد فن آوری های جدید گفت: Doug بتی, رئيس جمهور از J. D. Power خودرو بخش و کیفیت سابق رئیس فیات کرایسلر.

بررسی دوباره انجام است هر پنج سال و سوالات اضافه شد در مورد ویژگی های که وجود نداشت در آخرین به روز رسانی, او گفت:. به عنوان یک نتیجه صاحبان گزارش مشکلات بیشتر در عرض 90 روز اول داشتن 2020 مدل بالا بردن صنعت به طور متوسط از یک رکورد کم 93 مشکلات در هر 100 خودرو در سال گذشته 166 مشکلات این سال است.

این بدان معنی نیست که کیفیت حال بدتر شدن است; آن را فقط بدان معناست که بیشتر سوال پرسیده بودند در مورد جدیدتر ویژگی های بتی گفت. برخی از سوالات از جمله کسانی که در مورد خارجی زنگ و یا خارج از, چراغ, عدم, کاهش یافته است, از این بررسی از آنجا که آنها نمی افتد اغلب دیگر, او گفت:.

سرگرمی سیستم های باقی مانده ترین مشکل دسته حسابداری برای تقریبا یک چهارم از تمام مشکلات. بزرگترین مالک شکایت در مورد صدای ضعیف تشخیص سیستم و یا مشکل در اتصال وسایل نقلیه به Android Auto و یا اپل CarPlay سیستم.

در گذشته این بررسی نشان داد مشکلات مکانیکی اغلب گرفتار خودروسازان دیترویت. اما در طول سال, تفاوت تساوی با تقریبا تمام خودروسازان به خوبی انجام بتی گفت. است که برگ های عملکرد فن آوری های جدید به عنوان عامل اصلی افتراق بین علامت های تجاری.

"بیشتر و بیشتر از این ویژگی, اگر آنها کار نمی کند راه شما آنها را می خواهید به کار می کنند و آنها را برای شما مفید است که یک مشکل شما نمی توانید ثابت" بتی گفت.

دیترویت خودروسازان باید پرداخت توجه بیشتر به این سیستم درست در حالی که خودروسازان ژاپنی به طور کلی انجام نشده و همچنین او اضافه شده است.

دوج با نام تجاری است که برای سال دارای رتبه بندی در کیفیت پایین بود که با کمک آن نسبتا قدیمی مدل صف چرا که مهندسین باید در زمان حال به کار کردن اشکالات بتی گفت. بالاترین-رتبه خودرو در این بررسی شورولت سونیک subcompact تنها با 103 مشکلات در هر 100 خودرو عمدتا به دلیل آن تولید شده برای هشت سال و ندارد بسیاری از جدید الکترونیکی, ویژگی های بتی گفت.

برای اولین بار در این نظر سنجی شامل یک نمره برای خودروسازی تسلا که تا به حال بسیار بالا 250 مشکلات در هر 100 خودرو. بتی گفت: نمره نمی تواند رتبه بندی در برابر دیگر برندها به دلیل J. D. Power نبود قادر به بررسی تسلا صاحبان در تمام متحده است. در 15 متحده, J. D. Power نیاز به سازنده اجازه به نظرسنجی از صاحبان که تسلا حاضر به اجازه می دهد, بتی گفت. بنابراین نمره را شامل نمی ایالت از جمله کالیفرنیا که تسلا به فروش می رساند بسیاری از وسایل نقلیه خود را, او گفت:.

بسیاری از تسلا مشکلات آمد از فرآیند تولید مانند رنگ و نقص ضعیف اتصالات پانل های بدن و squeaks و جغجغه, بتی گفت.

بررسی گرفته شده از فوریه تا مه بود بر اساس پاسخ از 87,282 افرادی که خریداری و یا اجاره 2020 وسایل نقلیه مدل سال, J. D. Power گفت.

____

این داستان درست شده است نشان می دهد که شورلت و رم گره خورده است برای مقام سوم در رتبه بندی کیفیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب