BMO زمینه می افزاید: بیشتر پخت و پز عضله به MLSE وعده های غذایی برنامه جهانی همه گیر

داشتن در حال حاضر تبدیل Scotiabank عرصه به یک غول آشپزخانه, Maple Leaf Sports & Entertainment اضافه کردن B

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

داشتن در حال حاضر تبدیل Scotiabank عرصه به یک غول آشپزخانه, Maple Leaf Sports & Entertainment اضافه کردن BMO زمینه به پخت و پز مخلوط.

با کمک اسپانسر BMO این لیک فرانت ورزشگاه در حال repurposed به اضافه کردن بیشتر آشپزخانه های عضلانی برای کمک به تولید غذا برای تورنتو خط مقدم مراقبت از سلامت کارگران و شهر آسیب پذیر در جهانی همه گیر.

اضافه کردن BMO زمینه اصلی آشپزخانه است که انتظار می رود به افزایش تعداد وعده های غذایی روزانه به 13000 از هدف اولیه 10000. کل برنامه به تاریخ باید آمار 100,000 وعده نقطه عطف این هفته است.

MLSE رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت مایکل Friisdahl دیده است دست اول چگونه وعده های غذایی دریافت شده توسط کارگران در بیمارستان های محلی.

"این فقط ابراز قدردانی از مردم است که ما باید واقعا تشکر از ته قلب ما برای آنچه انجام می دهند و هر روز در خط مقدم" گفت: Friisdahl.

BMO زمینه به MLS Toronto FC و لامپ کم مصرف Argonauts زیادی تولید آشپزخانه های مجاور به BMO باشگاه تحت شرق ایستاده است.

"این بسیار بزرگ است که اجازه می دهد تا ما را به کار با ما اجتماعی فاصله قوانین در ذهن" گفت: MLSE آشپزی, مدیر, کریس Zielinski. "و سپس داشتن (BMO) باشگاه سمت راست درب بعدی با جداول که ارتفاع مناسب را برای ایجاد وعده های غذایی فقط آن را به یک محل مناسب است."

این برنامه همچنین با استفاده از نه آشپزخانه در Scotiabank عرصه است.

Zielinski برخی از 25 سرآشپزها در محل کار همراه با 75 حمایت از کارکنان مونتاژ وعده های غذایی در دو سالن. "این ارتش" او گفت:.

در حالی که این سالن ارائه فضا به جمع آوری بسیاری از وعده های غذایی Zielinski می گوید واقعی فرآیند پخت و پز به چالش باقی مانده است. سرآشپزها نمی تواند در کار طبیعی خود را از محله های نزدیک و انبوه تولید غذا نیاز به ویژه ابزار پخت و پز.

"ما به طور منظم قالب ما استفاده می کنید مقدار زیادی از گلدان و تابه. کسانی که هیچ خوبی برای ما در حال حاضر از آنجا که ما در حال انجام هر کاری از آن اندازه. بزرگ کوره بزرگ کج دیگچه انواع گلدان های بزرگ و همه چیزهای که گرفتن و استفاده از max" Zielinski گفت.

شرکت ها را به شدت به کمک با امثال Higgins اجاره رویداد ارائه بیشتر کوره های.

در دو هفته اول از عملیات وعده غذایی برنامه استفاده می شود تقریبا 25000 پوند مرغ 15000 پوند سیب زمینی 10000 پوند از مخلوط سبزیجات و 8000 پوند از ماکارونی.

برداشت دوم بزرگترین غذایی نجات سازمان در کانادا و محلی تامین کنندگان و حامیان مالی در حال تهیه مواد تازه روزانه به MLSE تیم. سرآشپزها و سپس تبدیل این منابع همراه با سایر مواد غذایی خریداری و یا اهدا به آماده-به-حرارتی تک-خدمت به وعده های غذایی.

وعده های غذایی تحویل پنج روز در هفته به بیمارستان ها و سازمان های جامعه.

این MLSE برنامه کمک به پر کردن جای خالی سمت چپ توسط بانک غذا آشپزخانه است که تا به حال به نزدیک و یا کاهش تولید غذا در طول بیماری همه گیر.

"همه ما مشتاقانه منتظر به روز هنگامی که ما می تواند بازگشت به میزبانی و سرگرم کننده طرفداران ما اما تا آن زمان ما در حال تمرکز بر انجام همه چیز ما می توانیم برای کمک به جامعه ما بهبود می یابند از این دوره دشوار" MLSE رئیس لری Tanenbaum در بیانیه ای گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

BMO می پیوندد MLSE و بخشی از صاحبان بل کانادا و راجرز ارتباطات و همچنین Scotiabank و نارنگی بانک در ساخت این برنامه اتفاق می افتد. مکی محرک اوج خدمات مواد غذایی نستله کانادا, McCormick کانادا Smucker و Diageo در میان کسانی که همچنین نورد تا آستین خود را.

"کسب و کار در تورنتو را به شدت در طول این بحران به کمک جامعه — آن را به تورنتو راه" گفت: شهردار John Tory.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب