لیگ بازیکنان را پرداخت کاهش به بازگشت در اورلاندو مسابقات در تابستان امسال

لیگ بازیکنان را تایید نظر گرفتن بخشی در یک تابستان مسابقات در اورلاندو موافقت خود را برای یک "بسته از امتیازات

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

لیگ بازیکنان را تایید نظر گرفتن بخشی در یک تابستان مسابقات در اورلاندو موافقت خود را برای یک "بسته از امتیازات اقتصادی" برای اصلاحی 2020 فصل در این فرآیند است.

26 تیم لیگ معلق بازی مارس 12 به دلیل همه گیر جهانی دو هفته به آن 2020 فصل است.

MLS بازیکنان ارتباط گفت: در انتشار یکشنبه شب که در آن عضویت داشتند رای به قبول "حقوق و دستمزد کاهش در کل بازیکن, استخر, تیم کاهش می یابد و فرد پاداش و امتیازات اضافی موجود و آینده از نظر CBA."

"در حالی که یک مشکل رای فوق العاده به چالش کشیدن بار آن گرفته شده است در مجموع به اطمینان حاصل شود که بازیکنان می تواند بازگشت به رقابت به عنوان به زودی به عنوان آنها با خیال راحت قادر به انجام این کار" به MLSPA گفت. "بسته شده است به طور رسمی ارائه شده برای لیگ برای تصمیم گیری توسط صاحبان."

در ماه فوریه لیگ و MLSPA توافق به یک توافق در اصل در یک توافق دسته جمعی را پوشش می دهد که پنج فصل از سال 2020 است.

اما به دلیل همه گیر جهانی معامله هرگز تایید رسمی توسط MLS حکام و MLSPA عضویت. بر اساس این توافق اعلام کرد یکشنبه CBA تمدید خواهد شد یک سال.

با فوتبال در حاشیه دو طرف بوده است در بحث حقوق و دستمزد با لیگ در وقفه.

یک منبع با آگاهی از این مذاکرات نه مجاز به صحبت علنی از آنجا که مذاکرات شده اند خصوصی گفت: در ماه آوریل لیگ پیشنهاد کرده بود تضمین بازیکنان 50 درصد از حقوق سالانه خود را اگر نه بیشتر بازی ها در این فصل است.

درصد پرداخت خواهد رفت اگر بیشتر بازی ها — چقدر بیشتر خواهد بستگی دارد که چگونه بسیاری از بازی ها و اینکه آیا آنها قبل از بازی طرفداران.

بازیکنان درآمد زیر 100.000 دلار (ایالات متحده) خواهد نمی شود. حداقل حقوق و دستمزد برای بازیکنان در یک تیم ارشد فهرستی است $81,375 این سال است. حداقل برای کسانی که در ذخیره فهرست معمولا بازیکنان جوان است $63,547.

این MLSPA نمی گویند آنچه در آن موافقت کرده بود روز یکشنبه در بیانیه ای.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن