Carjacking ولگردی و قانونی شکنی همچنان ادامه دارد; 3 بیشتر در مپلوود به دنبال 3 سرقت در خیابان

مپلوود و, St. Paul گزارش سه carjackings و سه سرقت توسط همان گروه از نوجوانان جمعه شب.جنایات آخرین حداقل 20 سری

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

مپلوود و, St. Paul گزارش سه carjackings و سه سرقت توسط همان گروه از نوجوانان جمعه شب.

جنایات آخرین حداقل 20 سریع ضربه سرقت پوشا دوقلو شهرهای شمالی و حومه بیش از دو هفته گذشته.

"ما تا به حال سه در جانشینی سریع همه همان متهمان گفت:" گروهبان. مایکل نای از مپلوود اداره پلیس. "آنها وارد در یک ماشین به سرقت رفته و به سرقت برده یک ماشین دیگر."

این carjackings بودند همه در مناطق مسکونی در مپلوود و همه نزدیکی ساعت 5 بعد از ظهر زمانی که مردم پس از رسیدن به خانه از محل کار. متهمان آغاز شده و در پایان غرب از مپلوود و کار راه خود را به انتهای جنوبی و سپس ادامه داد: جرم ولگردی و قانونی شکنی به سنت پل.

در 4:51 بعد از ظهر مظنون با نزدیک شدن یک فرد که فقط از یک وسیله نقلیه در 600 بلوک Eldridge خیابان. آنها ضمنی آنها تا به حال اسلحه به سرقت برده و یک نقره لکسوس. لکسوس کشف شد در چهار سرقت است که چگونه پلیس می دانم که این همان گروه.

در 5:01p.m. در 1700 بلوک از شمال بیرمنگام خیابان مظنون با نزدیک شدن یک فرد ایستاده در چمن خود را. آنها برداشت کلید به ماشین اما در سمت چپ ماشین ،

در 5:10 p. m. در 2300 بلوک شرق Stillwater, جاده, یک مرد تا به حال فقط کشیده به گاراژ خود را زمانی که او نزدیک شد متهمان که تهدید او را با تفنگ و کشیده او را از خودرو. سرقت اولی پیدا شد رها از 10 دقیقه بعد.

در 9:15 بعد از ظهر در نزدیکی تقاطع آلبرت خیابان و Goodrich خیابان در Macalester-لارگو محله از خیابان چهار مردان کشیده تا در سرقت لکسوس و برداشت یک زن به عنوان او در راه رفتن. زن گفت: پلیس یک مظنون گفت: "بده کیف پول خود را سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. من یک تفنگ."

در 9:26 بعد از ظهر در 40 بلوک جنوبی دیل خیابان در زعفران تپه محله دو مرد با اسلحه شروع به پریدن کرد از سرقت لکسوس و سرقت از عابر پیاده.

در 9:31 بعد از ظهر یک زن و شوهر از بلوک های دور در نزدیکی تقاطع دیل و Lincoln Avenue, دو نوجوان شروع به پریدن کرد از سرقت لکسوس ضمنی آنها تا به حال اسلحه و سرقت از یک گروه از پیاده.

"ما ده ها تن از اتومبیل ها در خیابان به دنبال این متهمان گفت:" Ramsey County Sheriff باب فلچر. "ما نمی توانیم اجازه می دهد آنها را به ادامه."

او نمی توصیه قربانیان به مبارزه با عقب بلکه به انجام بهترین خود را به خوبی شرح مختلف از اتومبیل آنها در حال رانندگی و شماره پلاک. این کمک می کند تا پلیس به سرعت پیدا کردن آنها را قبل از آنها رها کردن خودرو یا سرقت یکی دیگر.

"هر زمان که ما یک رشته از شش در یک ردیف از همان گروه را به طور کلی به معنی وجود دارد برخی از نوع از مواد مخدر درگیر و همچنین" فلچر گفت. "این خطر از کسی گرفتن به طور جدی صدمه دیده است."

شنبه گذشته, St. Paul پلیس بازداشت 16-year-old boy در carjacking ولگردی و قانونی شکنی آغاز شد که در اوایل بعد از ظهر در زعفران تپه به پایان رسید و چند ساعت بعد در سمت شرق.

آن روشن نیست شب جمعه که آیا محققان در حال توسعه و شرح مفصلی از هر یک از دیگر مظنون است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن