جو بایدن باید رها از انتخابات ریاست جمهوری متهم تارا Reade می گوید: خورشید, 03 مه سال 2020 PST

شمال کالیفرنیا زنی که ادعا کرده است که presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن sexually assaulted او

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

شمال کالیفرنیا زنی که ادعا کرده است که presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن sexually assaulted او در سال 1993 می گوید که بایدن باید "موضع بالا" و "پایین" از سال 2020 مسابقه.

تارا Reade سابق کارمند از آن سن. بایدن ساخته شده نظرات به San Luis Obispo تریبیون پس از بایدن خطاب به اتهامات علنا در MSNBC را "صبح جو."

"من می گویند ایستادن و گرفتن کامل برای آنچه شما انجام داده ایم و برای گذشته خود را درمان زنان" Reade گفت: در یک مصاحبه تلفنی بعد از ظهر جمعه وقتی پرسید که چه او می خواهم برای گفتن به او و رئیس سابق. "او خود را نگه می دارد تا به عنوان یک قهرمان از زنان است اما این واقعیت باقی می ماند که زندگی شخصی خود را منعکس نمی زندگی عمومی است."

"من می خواهم او را به آن آدرس و اعتراف به آن و تغییر رفتار خود و گام پایین," او اضافه شده است.

Reade گفت که او تا به حال دیده نشده بایدن را MSNBC مصاحبه و کاهش یافته است به نظر به طور مستقیم در این بیانیه است.

Reade, 56 رشد در مونتری کانتی زندگی می کردند و در مورو بی جایی که او تا به حال خانواده در 1990s قبل و بعد از اتهام حمله و علاوه بر بایدن دفتر نیز مشغول به کار به عنوان یک کارمند سابق ساحل مرکزی دولت ایالت جک اوکانل.

بایدن انتخاباتی را رد کرده است اتهامات و 77 ساله معاون سابق رئیس جمهور خطاب به این موضوع برای اولین بار در این هفته است.

"نه این درست نیست. من گفت: به صراحت آن را هرگز اتفاق افتاده است. و آن را نمی," بایدن گفت: MSNBC میزبان میکا برژینسکی.

در سال 1993 Reade می گوید بایدن او تحت فشار قرار دادند تا در برابر یک دیوار در یک نیمه خصوصی راهرو رسیده در زیر دامن او و دیجیتالی نفوذ او را با انگشتان دست خود را.

Reade به اتهام علنا به podcaster کتی Halper در ماه مارس تقریبا یک سال پس از اینکه یکی از هشت زن را متهم بایدن ناخواسته و نامناسب – اما نه جنسی – لمس کردن.

سابق همسایه از بهبهان گفت: انتشار هفته گذشته که او به یاد می آورد Reade گفتن او در مورد این حادثه از یک سال و یا پس از آن گفته می شود رخ داده است و به تازگی ظاهر ویدئو کلیپ به نظر می رسد برای نشان دادن Reade را دعوت به سی ان ان "لری کینگ" در سال 1993 و اشاره به دختر او را به اتهام.

اما دیگر سابق بایدن کارکنان و آشنایان از Reade را مورد مناقشه و یا گفت: آنها به یاد ندارد او ادعا می کند.

شکایت Reade می گوید او ارسال به مجلس سنا در آن زمان بوده است نه واقع شده و او گفته آسوشیتد پرس روز جمعه که از او شکایت نمی کند به صراحت متهم بایدن از تجاوز جنسی یا آزار و اذیت.

این اظهارات متناقض و حدس و گمان بیش از Reade سیاسی گرایش و انگیزه به رهبری بایدن حامیان از جمله برجسته دموکراتیک مقامات به سوال او اعتبار.

"با آمدن به جلو من رو یک معامله بزرگ از مشکل" Reade گفت. "اما من باید در برابر آن چون من واقعا می خواهم فرزند من را نسل به تجربه چیزی بهتر است."

پس از MSNBC مصاحبه با هشتگهای #IBelieveJoe و #TaraReadeIsALiar شد روند در توییتر. پس از آن بود #IBelieveTara.

Reade گفت: آینده رو به جلو با اتهامات او را در معرض یک حزبی تقسیم وقتی که می آید به اتهام سوء رفتار جنسی در برابر قدرتمند و یا محبوب مردان به ویژه هنگامی که آن دسته از مردان ادعا می کنند به متحدان علیه زن ستیزی و سوء رفتار جنسی.

"من دوستان که جمهوری خواهان و دموکرات مستقل; آنها در محدوده طیف سیاسی" او گفت:. "چه غم انگیز در مورد من جلو آوردن تاریخچه من با جو بایدن است که ارائه شده تقریبا در یک حزبی راه است. و آن را تقریبا مانند من بودن متهم توسط مردم – آنها عصبانی هستید که من اینجا هستم چرا که آنها فقط می خواهم به رای جو بایدن و وجدان روشن."

Reade شامل در میان کسانی که در مجلس نانسی پلوسی و نیویورک بهداشت ، کریستن جیلیبرند که علنا در حمایت از بایدن.

Reade اضافه شده بسیاری از کسانی که در خط مقدم بودند از #MeToo جنبش در حال حاضر "contorting خود را به فشار بایدن از طریق." او گفت: این دردناک است به سازمان دیده بان.

"خشونت خانگی و تجاوز جنسی, آزار و اذیت جنسی آنها مورد مسائل حزبی" Reade گفت. "وجود دارد بازماندگان با انواع ایدئولوژی های سیاسی, و ما نیاز به حرکت رو به جلو برای مکالمه واقعا نگاه ما نهادینه تجاوز به فرهنگ است."

سابق بایدن کارمند تارا Reade را به نام لری کینگ زنده نشان می دهد در سال 1993 و در مورد دخترش با "سناتور برجسته."

سابق همسایه از Reade را که به تازگی گفت: کسب و کار خودی که Reade مشترک حمله با او مدت کوتاهی پس از آن نیز به این روزنامه گفت که او در نظر دارد برای رای دادن به معاون سابق رئیس جمهور. Reade که خودش توصیف مترقی و قبلا مادام العمر حزب دموکرات گفت: احترام او دوست خود را انتخاب.

"من نمی خواهم به بخشی از مردم چگونه رای," او گفت:. "این یک تصمیم بسیار شخصی است."

Reade گفت که او هرگز رای جمهوریخواه و قصد دارد به رای نیست برای هر نامزد ریاست جمهوری در ماه نوامبر.

او اشاره کرد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است متهم به سوء رفتار جنسی با بیش از یک دوجین از زنان است.

"این واقعیت که ما دو مرد در حال اجرا برای بالاترین مقام در زمین هر دو با تاریخ زن ستیزی و سوء رفتار جنسی می گوید بیشتر در مورد فرهنگ ما بیش از هر چیزی," او گفت:.

خواسته در مورد آنچه که او می خواهد از بایدن او گفت: "هیچ چیز نیست."

"هیچ چیز وجود دارد. باید آن را انجام شده است در سال 1993" او گفت:. "ما به نوعی فراتر از تعمیر در این نقطه است."

تصدیق کرد که هر گونه کیفری یا مدنی اساسنامه برای اتهام حمله را در طول زمان منقضی شده Reade گفت: او نه انگیزه هر چیزی "دیگر از راه را به جلو داستان من در یک وقار راه و پس از آن حرکت می کند و زخم التیام یابد."

خواستار خودش یک "سیاسی ناخوشایند زن" Reade امیدوار است این گفتگو در مورد جنسیتی خشونت ادامه خواهد داد که پس از انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسیده است.

"در نهایت زمانی که گرد و غبار حل و فصل خواهیم به این مسئله واقعی است. که این است که چگونه فرهنگ ما معاملات با بازماندگان آینده رو به جلو هنگامی که آن را یک فرد قدرتمند," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن