Chanhassen شام تئاتر کتاب تابستان سری کنسرت با ادای احترام اعمال

Chanhassen شام تئاتر را بازگشایی در هفته آینده برای یک سری از کنسرت های که در حال حاضر برنامه ریزی شده از طریق

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

Chanhassen شام تئاتر را بازگشایی در هفته آینده برای یک سری از کنسرت های که در حال حاضر برنامه ریزی شده از طریق اوت.

سری که امکانات ادای احترام اعمال باز می شود در 10 ژوئیه با اندرو Walesch باند بزرگ پخش موسیقی از فرانک سیناترا. بلیط ها $40 با شام در دسترس برای اضافی $15.

اجرای برنامه برگزار خواهد شد در CDT را مرحله اصلی که در آن یک تولید جدید از "مرد موسیقی" باز کرده بود که ایالت مستند مارس آغاز شد.

مخاطبان اندازه پوش خواهد شد در 25 درصد ظرفیت است. کارکنان آموزش دیده اند در coronavirus روش های ایمنی خواهد بود و سلامت نمایش قبل از هر تغییر و پوشیدن ماسک در تمام زمانها.

کرسی اختصاص داده خواهد شد برای اطمینان از امن فاصله و دو ورودی استفاده می شود برای تسریع امن صندلی سیستم. ضد عفونی کننده دست نیز در دسترس خواهد بود برای مخاطبان.

این کنسرت برنامه شامل مراسم تجلیل Buddy Holly (جولای 15-16), Joe Cocker (19 جولای) کلاسیک روح عمل می کند با یک گروه است که ویژگی های زنجبیل ناخدا و جسی لارسون از "صدای" (جولای 24-25), Barbra Streisand (26 جولای), آبا (جولای 31-Aug. 1) باب دیلن (Aug. 2), Daryl Hall and John Oates (Aug. 9) بروس اسپرینگستین (Aug. 12-13), Bonnie Raitt (Aug. 16), the Bee Gees (Aug. 21-22) شیکاگو (Aug. 25-26) و فلیتوود مک (Aug. 27-29).

قبل از همه گیر CDT ایستاده بود به عنوان یکی از شلوغ ترین مکانهای تفریحی در مترو. مرحله اصلی موسیقی زد و هشت را نشان می دهد یک هفته با یک هفته بین تولیدات ثانویه در حالی که مراحل برجسته موسیقی زنده و کمدی تریک در تعطیلات آخر هفته.

برای برنامه کامل و جزئیات بیشتر تماس بگیرید 952-934-1525 یا دیدن chanhassendt.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب