کولر آبی: فیلم های آسیایی اقیانوس آرام آمریکا ماه میراث - Mon, 18 مارس سال 2020 PST

یکی از بهترین راه ها برای درک فرهنگ های دیگر به تماشای فیلم های خود را. نه تنها شما می توانید دست اول بینش بصر

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

یکی از بهترین راه ها برای درک فرهنگ های دیگر به تماشای فیلم های خود را. نه تنها شما می توانید دست اول بینش بصری به یک فرهنگ زیبایی شناسی در هر نقطه داده شده در حال حاضر از بازگشت به اوایل قرن 20th, شما نیز به گوش دیگر مردم صدای خود را ببینید رفتار یادگیری خود را در داستان پیدا کردن آنچه که بهار قلب خود را و یا آنچه دهنده آنها.

به افتخار آسیایی اقیانوس آرام آمریکا ماه میراث Kanopy ایجاد کرده است یک لیست از بیش از 50 تاثیر گذار روایت فیلم به عنوان به خوبی به عنوان یک لیست جداگانه از مهم مستند. در اینجا چند فیلم بزرگ برای شروع با, از هر دو ژاپنی و آمریکایی. علاوه بر این ،

همه آنها در دسترس برای جریان به صورت رایگان و با یک کتابخانه محلی کارت. بازدید kanopy.com برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام خود کارت کتابخانه برای یک حساب کاربری رایگان.

"داستان توکیو": یک eldery زن و شوهر را به یک سفر طولانی خود را از روستای کوچک خود را به بازدید بزرگسالان و کودکان که در آن آنها اقامت در توکیو. هنگامی که فرزندان خود را ثابت کند به کمی زمان و یا توجه آنها به عهده میزبان می افتد به بیوه از خود و دخترش را که در جنگ مرده. کارگردان Yasujirō Ozu. 1953. 136 دقیقه است. ژاپن است.

"Rashomon": یک جنایت وحشتناک است به یاد می آورد از چهار شاهد هر کدام با حساب های متفاوت و دیدگاه. این فیلم به دست آورد توجه و شناخت جهان سینما از طریق آن هوشمندانه اکتشاف به پیچیدگی طبیعت انسان است. به کارگردانی آکیرا کوروساوا. 1950. 88 دقیقه است. ژاپن است.

"Oldboy": مردی که رنج می برد از طریق 15 سال غیر قابل توضیح و زندان و شکنجه است با توجه به پنج روز از آزادی خود به دنبال انتقام است. هیجان انگیز و شجاعانه با یک شخص و تاب پایان اجراهای عالی و جهت و شگفت انگیز یک-نگاهی به صحنه مبارزه با یک چکش. به کارگردانی پارک چان-ووک است. 2003. 120 دقیقه. کره جنوبی.

"چان از دست رفته است": اوایل مستقل برک آوت آمار است که به بررسی تجربه آمریکایی چینی آنها به عنوان تلاش برای جذب معاصر جامعه آمریکا است. آن را زیر دو cabbies در جستجوی یک شخصیت مرموز از طریق سان فرانسیسکو چینی. به کارگردانی Wayne Wange. 1982. 80 دقیقه. ایالات متحده آمریکا.

"شهر در آتش": یک تاثیر قطعی در کوئنتین تارانتینو در "Reservoir Dogs." یک پلیس مخفی سعی در نفوذ در یک باند از ظالم جواهر دزد در حالی که رو فشار از همه طرف. کارگردان Ringo Lam. 1987. 101 دقیقه است. هنگ کنگ.

"7 استاد بزرگ": پس از استعداد یک پلاک از امپراتور او را اعلام کرد کونگ فو قهرمان جهان پیری کارشناس هنرهای رزمی عازم سفر به شکست 7 استاد بزرگ برای کشف این که آیا او خود را شایسته عنوان جدید. کارگردان یوسف Kuo. 1977. 89 دقیقه. تایوان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب