روح از فرشتگان پارچ تایلر Skaggs همچنان الهام بخش, یک سال پس از مرگ او

لس آنجلس—Carli Skaggs چسبیده به او در رویاهای خود را."ما در حال رانندگی در امتداد و من رسیدن به نگه داشتن دست

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

لس آنجلس—Carli Skaggs چسبیده به او در رویاهای خود را.

"ما در حال رانندگی در امتداد و من رسیدن به نگه داشتن دست خود را مانند ما همیشه ... و دست خود را وجود دارد," او می گوید: شوهرش. "من می توانم احساس خود را گرفتن. این خیلی واقعی است."

دبی Hetman است که آرامش را از طریق آسمان.

"من او را در پروانه ها," او می گوید پسرش. "هر بار که من در خارج از این روز وجود دارد پروانه ها. من حتی دیدم یکی در گاراژ ما و من مانند 'که Ty آینده به دیدار ما همیشه با ما."

یک سال بعد پس از مرگ او تایلر Skaggs است که هنوز هم حملات پرتاب, پرتاب قدرت خود را به قلب از دو زن او را دوست ترین.

یک سال پس از مرگبار مصرف بیش از حد مواد مخدر در تگزاس اتاق هتل سخاوتمندانه روح از فرشتگان پارچ را احاطه کرده و الهام بخش خود را بیوه و مادر به عنوان آنها به دنبال پاسخ جستجو برای بسته شدن و طولانی برای صلح است.

Carli می پوشد تایلر حلقه عروسی ساده و زنجیره ای در اطراف گردن او و به آرامی آن را نگه می دارد هنگامی که بار سخت است.

"من می گویند" من باید شما تایلر " و او وجود دارد," او می گوید.

دبی می پوشد قرمز دستبند که توزیع شد در مراسم یادبود خود را. آن را بار خوانده شده "تایلر Skaggs برای همیشه در قلب ما #45."

"من نگاه کردن و دیدن نام خود را و این به من آرامش," او می گوید. "من با پوشیدن این برای همیشه."

نمایش داده شده در هر یک از زن محل اقامت یکسان سیاه گلدان به شکل یک غول شعله. داخل در حال استراحت در یک محل معنابخش سوسوی تجسم روح خود هستند Skaggs' خاکستر.

"که شعله که فقط او را" زن می گوید.

آنها به عنوان رویکرد سالگرد تایلر مرگ در جولای 1, 2019, Carli و دبی گرد هم آمده اند در تایلر خانه دوران کودکی در غرب لس آنجلس به بحث در مورد نگه داشتن که شعله زنده است.

از طریق خطی اشک و لب جویدن چقرمگی آنها بحث در مورد چگونه روح خود را کمک به آنها را از طریق اوایل روز پس از مرگ او است و از آنجا الهام گرفته از کار تایلر Skaggs بنیاد در tylerskaggsfoundation.org.

همه در اطراف آنها شومینه منتل و کانتر با Skaggs' یادگاری. وجود قاب کشباف, عکس کودکی یک فن پرتره خراشیده سوغات توپ بیسبال مایک ماهی قزل آلا را دستکش پنبه حلاجی شده حتی یک رنجرز تگزاس کلاه تزئین شده با شماره و فرسوده با اسکات Heineman در عمده-لیگ اغاز یک ماه پس از Skaggs' مرگ است.

این موارد نشان می دهد که چگونه Skaggs' هفت سال کار حرفه ای مشخص شده بود ارتباط عمیق به هواداران و هم تیمی های یک مرد شناخته شده به عنوان مقدار برای قدرت دوستی خود را به عنوان عمق خود را منحنی.

"ما می خواهیم به افتخار راه Ty زندگی" دبی می گوید.

سمت چپ تا حد زیادی ناگفته دلایل قانونی است که غم و اندوه خود را بیش از مرگ او است.

با توجه به سم شناسی گزارش Skaggs, 27, درگذشت از مخلوطی از "الکل فنتانيل و اکسی کدون مسمومیت با ترمینال آسپیراسیون محتویات معده" که به معنی او فشرد در استفراغ در حالی که مست.

این Skaggs خانواده گفت: آنها حیرت زده شد با اشاره ای از مواد مخدر.

می گوید Carli: "او نمی نمایشگاه هر گونه رفتارها از کسی که سوء استفاده و یا معتاد به مواد مخدر است."

می افزاید: دبی: "ما تو را دیدم او را به صورت روزانه. من نمی دیدن هر نشانه ای از هر یک از آن."

آنچه اتفاق افتاده ساخته شده داستان غمگین.

ESPN گزارش داد که به عنوان بخشی از یک تحقیقات فدرال در پارچ مرگ سابق فرشتگان رسانه مدیر روابط اریک کی گفته ماموران فدرال که او عرضه Skaggs با مواد مخدر است و او مورد آزار قرار گرفته مخدر با پارچ برای سال. کی همچنین گزارش گفت: عوامل است که دو فرشته کارکنان سابق ارتباطات معاون رئیس جمهور تیم مید و سفر وزیر تام تیلور — می دانستم که از Skaggs' استفاده از مواد مخدر قبل از مرگ او.

مید و تیلور را تکذیب کرد, کی ادعا و فرشتگان در ابتدا با صدور بیانیه ای گفت: "ما هرگز شنیده ام که هر کارمند ارائه شد غیر قانونی مواد مخدر به هر بازیکن یا این که هر بازیکن به دنبال غیر قانونی مواد مخدر."

فدرال تحقیقات ادامه دارد و Skaggs' خانواده اشاره دارد تمام سوالات مربوط به خود را وکیل زنگ زده Hardin که در یادداشت ها که اساسنامه محدودیت های غیر قانونی-مرگ دعوی در تگزاس و کالیفرنیا دو سال است.

"خانواده در حال انتظار برای دیدن آنچه که تحقیقات توسعه" Hardin می گوید. "ما شده اند تماس توسط مردم بررسی مصرف مواد مخدر در بیس بال به طور کلی و به طور جداگانه آن را به عنوان امر به مرگ تایلر."

او می افزاید: "خانواده بیشتر هدایت می شود که مایل به دانستن آنچه که باعث تایلر مرگ است و آن را بخشی از یک مشکل بزرگتر در بیس بال و دیگران مسئول آنچه اتفاق افتاده است."

خانواده برزخ می افزاید: به درد خود را.

"ما هنوز هم می خواهید پاسخ ... البته به منظور بسته شدن ما نیاز به دریافت تمام پاسخ" دبی می گوید.

در عین حال آنها می خواهند مردم را به جشن سخاوت که با آن تایلر زندگی می کردند. این تصادفی نیست که شاید آخرین اقدام عمومی از مهربانی رخ داده در گذشته خود را شروع و دو روز قبل از مرگ او. آن را در مورد از دست دادن او در مقابل اوکلند دو و میدانی و اما آنچه پس از آن اتفاق افتاد.

Skaggs نه تنها چپ بلیط برای یک فن بود که یک بازیکن مشتاق او به ارمغان آورد و مرد جوان به اتاق خانواده در ورزشگاه پس از آن و به او پپ صحبت کنید.

"پس از آن من تو را دیدم این پسر گریه و از من خواسته مادر خود را اگر او خوب بود و او گفت: "آره تایلر کلمات فقط واقعا او را لمس کرد'" Carli می گوید.

این نوع از ارتباط عاطفی آغاز شده در صفحه اصلی. Carli و تایلر که دقیقا هشت ماه قبل از مرگ او را به طور مداوم به بیان عشق خود را برای هر یک از دیگر در پیام های متنی. آنها پیامک خیلی, آنها اغلب مورد بحث بیش از که عاشق یکدیگر بیشتر است.

"هر متن پیام این بود:" من شما را دوست دارم من از دست شما بهترین دوست من, من نمی توانم صبر کنید تا ببینید شما'" Carli به یاد. "او می خواهم برای ترک میدان و 15 دقیقه بعد از آن خواهد بود وجود دارد یک متن بر روی گوشی من گفت:" من شما را از دست ندهید کودک.'"

در روز او تن به تن اگر او نمی تواند پیدا کردن او را در غرفه او متن خود را از ستاره شرق قبل از او در زمان تپه نوشتن "که در آن شما و کودک شما در اینجا؟"

او همچنین به طور منظم ارسال پیامک دبی سابق سانتا مونیکا بالا و سافتبال مربی که کمک به آموزش او را به زمین بر روی یک تپه است که هنوز هم در حیاط خلوت.

"من می خواهم متن او چیز در مورد تبادل: چگونه شما احساس چگونه پای خود را چگونه بازوی خود را?" او به یاد می آورد. "روز یکشنبه پس از آخرین شروع به او پیامک, 'همه چیز خوب است مادر.'"

یک روز بعد در صبح روز 1 ژوئیه با فرشتگان پناه میبرند در ساوتلیک تگزاس, اتاق هتل آماده برای شروع یک سری برابر رنجرز پیام کوتاه متوقف شد. Carli که شنیده ام از او هر روز صبح ، دبی که شنیده ام از او را هر روز ،

"ما را از تماس هر یک از دیگر در تلاش برای کشف کردن آنچه که قرار بود در" دبی می گوید. "ما هر دو می دانستند که چیزی اشتباه بود."

به عنوان Carli کشیده شد تا به محدود کردن در مقابل پدر و مادر خود را' سانتا مونیکا خانه او دریافت تماس در مورد مرگ او از فرشتگان مدیر کل بیلی Eppler. کلمات خود را فرستاده او فریاد به خانه.

"من هرگز فراموش نکنید که تماس," او می گوید.

او بلافاصله به نام دبی که دست به تلفن به شوهر او دن و شروع به تپش نیمکت.

"من فریاد می زد" نمی تواند آن را درست آن را نمی تواند درست باشد,'" او به یاد می آورد. "من نمی توانستم باور آن اتفاق افتاد به پسر من. پسر من نیست. نه من Ty."

در میان خیره چرخش از غم تایلر روح الهام بخش هر زن به اعمال خاص از شجاعت.

برای دبی آن را در پرتاب کردن زمین برای اولین بار در فرشتگان "به خانه اول بازی پس از Skaggs' مرگ ده روز پس از عبور خود را در یک شب جمعه در برابر Seattle Mariners. مبارزه را از طریق امواج از احساسات او شجاعانه در زمان تپه ایستاده در لاستیک به جای در مقابل ضربت مانند بسیاری اولین-زمین شرکت کنندگان و با هدف برای دستکش تایلر دوست نزدیک اندرو هینی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من عصبی بود و من می ترسم" او به یاد می آورد. "اندرو گفت:" دبی شما رو به پرتاب از لاستیک. تایلر خواهد بود واقعا نا امید اگر شما نمی کند.' و من مانند " من امیدوارم که من نمی جستن آن است."

با پسرش حافظه هل دادن او نه تنها نمی جستن از آن او انداخت یک اعتصاب کامل تنظیم صحنه برای یک عرفانی شب.

"من می توانم احساس تایلر روح در حال اجرا از طریق من," او می گوید. "من نقاشی از قدرت خود را."

آنچه بعد اتفاق افتاد چیزهای افسانه به عنوان Taylor Cole و فلیکس پنا انداخت ترکیب هیچ-hitter در 13-0 پیروزی. پس از آن فرشتگان همه Skaggs' تعداد 45 قرار داده شده خود را کشباف بر روی تپه برای ایجاد خود به خودی یادبود.

"فراواقعي بود به طوری بیحس کننده" Carli می گوید. "در همه جا شما نگاه وجود دارد خود عکس و کلمات در حافظه دوست داشتنی.' آن را مانند این است که واقعا اتفاق می افتد؟"

اعداد از آن روز تقریبا فراتر از باور است. فرشتگان به ثمر رساند هفت اجرا می شود در اولین ورود به پایان رسید و با 13. Skaggs تولد بود 7/13. قبلی ترکیب هیچ-hitter در کالیفرنیا بود که در Skaggs' واقعی تولد. این 11th, no hitter وظیفه فرشتگان در حق رای دادن تاریخ است. Skaggs عینک شماره 11 در سانتا مونیکا ،

در پایان شب, مشاهده در حیرت از یک مجموعه Skaggs خانواده به طور کامل درک.

می گوید Carli: "این یک بازی جادویی برای جادویی فرد است. تایلر بود قطعا در ورزشگاه."

می گوید دبی: "من باور نمی کنم در انطباقها. شما باید به این باور تایلر وجود دارد."

او به نظر می رسد دوباره به Carli دوباره 10 روز بعد هنگامی که Skaggs' یادبود بسته بندی 900 صندلی سنت مونیکا کلیسای کاتولیک. او برنامه ریزی شده به صحبت می کنند. اما به عنوان آخرین سخنران برنامه ریزی شده بود, صحبت کردن, سکس تصمیم گرفت به یک مداحی که توصیف عشق خود را.

یک سال بعد او اذعان دارد او تکیه بر تایلر به جلو و او به پا خود را.

"من صحبت کردن به تایلر در سر من. من به او گفتم "من باید شما به من برخی از قدرت در حال حاضر'," او می گوید. "او. او همیشه...."

Carli هنوز ارتباط با چندین فرشتگان بازیکنان و کادر. دبی می گوید فرشتگان رسیدن به او از طریق همسرش. ارتباط خود را قابل مشاهده است و در عین حال بی قراری. هر کس در حال انتظار برای پاسخ.

"من نمی دانم اگر بی دست و پا است که کلمه حق" دبی می گوید. "این فقط ..."

چه بی دست و پا است و از خود گذشتگی از هم تیمی های سابق خود. Shortstop Andrelton سیمونز به تازگی فرستاده Carli متن اجازه دادن به او را می دانم که چقدر Skaggs بود و هنوز هم الهام بخش او را به یک فرد بهتر است.

"بزرگترین چیزی بود که چگونه با محبت او نسبت به مردم اطراف او را و چگونه او با بیان این که عشق را در راهی که بچه ها هم از ترس به انجام" نوشت سیمونز. "من در تلاش برای پیاده سازی آن چیزهایی که در زندگی من و به اشتراک گذاری عشق و یا صحبت کردن تا هر زمان که من احساس می کنم این حق بدون ترس از آنچه که مردم ممکن است فکر می کنم."

به عنوان اولین سالگرد Skaggs' رویکردهای مرگ همسر و مادر استفاده کنید که الهام بخش است.

خانه ای که زن و تایلر خریداری چند ماه قبل از مرگ او خالی نشسته. زن هرگز نمی تواند خودش را به حرکت در. رفتن آنها به منظور بالا بردن یک خانواده وجود دارد. اما او را بازسازی و بازدید از آن هر روز. شاید در برخی از نقطه او را اجاره آن را به مستاجران اگر آنها به توافق برسند به یک نکته.

"من می خواهم به قادر به متوقف کردن در حال حاضر و پس از آن," او می گوید. "من مانند حلق آویز کردن وجود دارد. من هنوز هم احساس حضور او وجود دارد."

دبی به نظر می رسد در نیمکت در مقابل غول تلویزیون در خانه و خانواده خود را و فکر می کند در مورد چگونه تایلر استفاده می شود به با صدای تلپ پایین وجود دارد با شام خود را بر روی یک سینی و ESPN بر روی لوله. او cringes در پوچی.

"او فقط یک غول حضور," او می گوید. "چنین فداکارانه به حضور."

زنان امید که Skaggs' نوپای بنیاد آینه که حضور.

آنها دست از ناهار رایگان به سانتا مونیکا کودکان از خانواده های کم درآمد, مرمت یک پنبه حلاجی شده قفس در تایلر شمال ونیز کوچک, لیگ, اسپانسر سفر تیم و پشتیبانی از دو دانش آموز ورزشکار در یک سفر تبلیغی. تایلر دوست داشتنی کودکان به طوری که آنها در حال برنامه ریزی یک درایو اسباب بازی برای بیمارستان های محلی.

"آن لطمه می زند و خیلی بد است که من قصد دارم برای دیدن Ty به عنوان یک پدر" دبی می گوید. "او می شده اند یک پدر است."

Carli و دبی در حال steeling خود را برای چالش بعدی که پایدار 1 جولای سالگرد.

Carli رفتن به میزبان یک گردهمایی در محل اقامت خود و سپس حذف چند خاکستر از خود کوزه حمل آنها به ساحل و گسترش آنها را در اقیانوس آرام.

"آن را به سخت خواهد بود اما او عاشق اقیانوس," او می گوید.

دبی در حال برنامه ریزی در قرار دادن گل در یک نقاشی دیواری از تایلر واقع در سراسر خیابان را از سانتا مونیکا ، در نقاشی توسط هنرمند محلی جوناس هرگز Skaggs است grinning و حول یک بازی بیس بال. وجود ندارد و پیوسته غم و اندوه هیچ بی پایان سوال چیزی جز نا محدود پارچ در تابستان بی پایان.

دبی که هنوز هم می آموزد فیزیکی آموزش و پرورش در مدرسه اغلب بازديد نقاشی دیواری به صحبت می کنند به او ، پس از تظاهرات اخیر را لرزاند منطقه او ساخته شده یک سفر ویژه وجود دارد و آرامش شد آنچه که او در بر داشت.

"از آن دست نخورده بود," او می گوید: یک مادر برای همیشه با افتخار از پسرش. "او هنوز هم لبخند بر لب. او هنوز هم وجود دارد."

آخرین مطالب