من و ما: حقوق فردی مشترک خوب و coronavirus - Mon, 18 مارس سال 2020 PST

ما مردم. اما حقوق فردی است. مشترک خوب است. اما don't tread on me. تشکیل یک اتحاد کامل تر و ترویج رفاه عمومی. ا

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

ما مردم. اما حقوق فردی است. مشترک خوب است. اما don't tread on me. تشکیل یک اتحاد کامل تر و ترویج رفاه عمومی. اما امن برکات آزادی برای خود و آیندگان ما.

از لحظه ای که جمهوری آمریکا متولد شد و تا امروز این بوده است که آن مشخصه: من و ما – طعم های مختلف از آزادی است که رقابت اما با هم تداخل دارند – با هم زندگی می کنند اما اغلب در تضاد است.

تاریخ ایالات متحده و مستعمرات که تشکیل شده است از یک 413-سال عمل متعادل در سراسر مجموعه ای از موضوعات اولویت احساسات و جاه طلبی. در حال حاضر در coronavirus دوران که تقلا از جنگ – در آن است در مورد افراد و یا جوامع که به آنها تعلق دارند ؟ – نشان دادن خود را در بالا و مخاطرات راه.

روز جمعه معترضان فراوان در پای پنسیلوانیا کاپیتول مراحل – بسیاری از آنها maskless – برای دومین بار در یک ماه به نگرانی رژیم صهیونیستی است. تام گرگ و تقاضای او "بازگشایی" دولت سریع تر است. این یکی از بسیاری از کشورهای که در آن یک اقلیت پر سر و صدای انتقاد کرده است ویروس های مربوط به خاموش شدن به صورت زیر پا گذاشتن حقوق فردی است.

"او که شجاع است رایگان" خواندن یک ثبت نام انجام شده توسط یکی پنسیلوانیا می گوید. "خودخواه و مغرور گفت:" دیگر با اشاره به فرماندار بیانیه ای که سیاستمداران حمایت فوری از بازگشایی شد "خودخواه." "بدن من انتخاب من گفت:" یک نشانه در یک تظاهرات در تگزاس coopting سقط جنین-حقوق شعار به مخالفت با اجباری ماسک قوانین.

"این بیماری همه گیر است که ارائه این آزادی فردی-مشترک خوب معادله است. و اخلاق از نقاط مختلف کشور در این مورد بسیار متفاوت است. و آن را کشیدن کشور در تمام این جهات مختلف می گوید:" Colin Woodard, نویسنده آمریکایی "شخصیت: یک تاریخچه از حماسه نبرد بین آزادی فردی و منافع مشترک است."

هر چند نظرسنجی ها نشان می دهد اکثر آمریکایی ها هنوز هم حمایت برخی از سطح از خاموش شدن فریاد به بازگشایی شده اند در چند هفته گذشته به ضرر و زیان کار ادامه به کوه. در پنسیلوانیا و در سراسر کشور در اعتراض کر کرده است به طور کلی بوده است: آیا به من بگویید که چگونه به زندگی من وقتی که من نیاز به خارج شدن از خانه و حفظ معیشت.

"آنها در حال گفت به ماندن در خانه آن صبر کنید. و این واقعا عجیب و غریب دموکراتیک پیام را دریافت کنید. و تنها راه برای انجام آن این است که می گویند "من اعتماد به دولت" می گوید: "Elspeth Wilson, استادیار دولت در فرانکلین & مارشال کالج در پنسیلوانیا است.

در حالی که کاتالیزور بی سابقه است همه گیر برخورد از حقوق فردی و منافع مشترک است و به عنوان قدیمی به عنوان جمهوری خود: که در آن یک آمریکایی را به حرکت در اطراف در مکان عمومی, بدون ماسک و دیگر آمریکایی حق ندارد با آلوده یک برنامه به طور بالقوه کشنده ویروس شروع کنیم ؟

"این اقتصادی فلج تجزیه و تحلیل برای برخی از مردم است. و آنها از ترس می گوید:" استیون Benko یک ethicist در مردیت کالج در کارولینای شمالی. "آنها احساس بی ارزش."

آمریکایی ها به مدت طولانی خیالی کسانی که رد سیستم و امور را به دست خود – یاغی گاوچران شورشی. بسیاری از رهبران آمریکایی باید کشتی به تطبیق آن با "منافع مشترک" اصول است که به طور کلی نیاز به حکومت است.

"ریگان بود که بهتر از هر کسی. او کابوی فروش مشترک آمریکا دید. که کاملا یک تناقض" Benko می گوید.

رونالد ریگان crowning استعاره – ایالات متحده به عنوان "شهر بر تپه" – قرض گرفته بود از Puritans که سنت به شکل آمریکایی اخلاق از جمله جمع و جور است که ایجاد جهان جدید را برای اولین بار انگلیسی های دولت. اما Puritanism همچنین اظهار داشت که کار سخت یک شکل اخلاقی عدالت منادی موفقیت و رستگاری.

در طول زمان و با مواد دیگر اضافه شده به عنوان گروه بیشتر آمد به سواحل آمریکا یک حس مبهم از شرم شد متصل به ناتوانی به فردگرا: اگر شما نمی تواند همراه خود را در چشم برخی از شما کمتر از یک آمریکایی است.

اما این نوع از "ناهموار فردگرایی" را به عنوان آن را به دست می آمد شناخته شده قابل استفاده در 21 قرن ویروس سناریو که در آن همه چیز را از خرید مواد غذایی به مراقبت های بهداشتی برای تحویل بسته نیاز به یک وب پیچیده و دقیق شبکه های که به صورت مشترک خوب است ؟

تزیین در این بحث هم چیزی است که برخی از تماس نادیده گرفته شده از حقیقت: فردگرایی تمایل به نفع گروه هستند که در قدرت اقتصادی و یا اجتماعی است. در انجام آنچه می خواهد این است که بسیار ساده تر زمانی که شما وسیله ای (بهداشت و درمان, پول, امتیاز) برای مقابله با تاثیر آن را باعث می شود.

که به ویژه زمانی که تاثیر مستقیم از فردگرایی در قالب ویروس مملو از قطرات – می تواند موج دار کردن به دیگران است.

"ما موفق به تشخیص چگونه وابسته ما واقعا هستند می گوید:" Lenette قزی-Lessing بالینی استاد مددکاری اجتماعی در دانشگاه بوستون که مطالعات اقتصادی اختلاف.

"همه گیر و برخورد با آن با موفقیت نیاز به همکاری. آن را نیز نیاز به فداکاری مشترک. و این بسیار تلخ قرص برای بسیاری از آمریکایی ها به" او می گوید. "همه گیر آشکار است که ما سرنوشت در هم تنیده هستند که فرد مقابل ما در خط در فروشگاه مواد غذایی اگر او نمی کند دسترسی به مراقبت های بهداشتی خوب که رفتن به یک اثر بر سلامتی ما."

تاریخ ایالات متحده است گاهی اوقات نشان داد که در زمان تحول – رکود بزرگ و جنگ جهانی دوم و حتی تاسیس خود ملت – مشترک خوب می شود غالب آمریکایی ژن برای یک زمان. خواهد شد که در اینجا اتفاق می افتد? یا تکه تکه شدن از سیاست و اقتصاد و رسانه های اجتماعی بیش از حد قدرتمند اجازه می دهد تا است ؟

"وضع موجود است و فردگرایی. و سپس هنگامی که ما به این بحران دوره این تغییرات می گوید:" آنتونی DiMaggio یک دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه Lehigh است که تحقیق گروه که مدافع بازگشایی. "همه این قوانین از پنجره به بیرون بروید و مردم در حال حاضر به jettison تمام این راه به دنبال در جهان است."

بنابراین آن را به عنوان آین رند یک بار گفت مصاحبه که "هر مرد باید در زندگی به عنوان یک پایان در خود و خود پیروی منطقی از خود علاقه؟" و یا آن را بیشتر شبیه وودی گاتری, paraphrasing تام Joad در "خوشههاى خشم": "هر کس ممکن است فقط یک روح خوب به نظر می رسد که راه برای من است."

به احتمال زیاد در یک کشور با هم دوخته شده توسط یک سیم عمل سیاسی سازش آن را جایی در میان یک مسیر جدید است که آمریکایی ها باید نمودار به طوری که آنها می توانید در ادامه چهار قرن آزمایش از طریق بی سابقه بار. هنوز دوباره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن