همه گیر تظاهرات و بستنی. 2 قاشق بستنی Eatery به دنبال درمان ما.

باز کردن یک بستنی در میانه یک بیماری همه گیر و بی نظیر تظاهرات ممکن است به نظر می رسد مانند یک ایده بد است.اما

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

باز کردن یک بستنی در میانه یک بیماری همه گیر و بی نظیر تظاهرات ممکن است به نظر می رسد مانند یک ایده بد است.

اما برایان سفید جونیور صاحب 2 قاشق بستنی Eatery سلبی در خیابان می گوید آن را در واقع در زمان مناسب. آنچه جهان نیاز دارد در حال حاضر او می گوید: بستنی است.

"پدرم همیشه می گوید:" زمان بندی همه چیز است,'" سفید گفت. "در حال حاضر 2 قاشق مورد نیاز است. ... بستنی یکی از آن چیزهایی است که جهانی است. این باعث می شود همه خوشحال. آن را به ارمغان می آورد مردم با هم است."

پس از 2 قاشق باز در 30 مه در گوشه ای از سلبی و میلتون آن را تبدیل به یک واحه های کوچک از "صلح و شادی" در محله سفید گفت.

در حالی که کسب و کارهای دیگر در سنت پل آسیب دیده بودند توسط غارتگران و arsonists پس از کشتن جورج فلوید 2 قاشق با تخته سه لا تخته پوشش خود ویندوز دست نخورده باقی مانده.

"این هیچ راز است که ما سیاه و متعلق به اداره کسب و کار و ما ایستاده پشت که گفت:" که صاحب یخ کرم اطاق نشیمن با پدر و مادر خود برایان سفید Sr Rdella سفید. "در طول این زمان من فکر می کنم ما در حال گرفتن مقدار زیادی پشتیبانی بیشتر به دلیل آنچه اتفاق افتاده است با آقای فلوید. ما در حال بسته بندی آغوش ما و در اطراف ما چگونه می توانیم با استفاده از این زمان به شکل از چگونه ما می توانیم گرد هم می آیند و کار را از طریق این چیزها و نشان دادن حمایت به جامعه است."

به دست آوردن جامعه حمایت

زمانی که St. Paul ساکنان Andreas شرام و جن Ouellette-شرام شنیده ام که یک سیاه متعلق به یخ کرم اطاق نشیمن باز کرده بود در سلبی آنها را به خرید یک زن و شوهر از مخروط — تقسیم حرکت شبیه چمچه زنی شور کارامل و توت فرنگی کیک پنیر برای او و یک حرکت شبیه چمچه زنی از شکلات برای او.

مشتریان چشم انواع بستنی در دو قاشق بستنی در سنت پل در چهار شنبه 3 ژوئن 2020. (جان Autey / پایونیر پرس)

"ما در حال تلاش آگاهانه برای حمایت از کسب و کارهای محلی در حال حاضر به خصوص اقلیت های کسب و کار متعلق به" شرام گفت.

Jeramy و گلپر Imhoede و 3 1/2 سال, L. J. ساخته شده بازحمت حرکت کردن از جدید امید پس از یادگیری در مورد 2 قاشق در رسانه های اجتماعی.

"ما همیشه می خواهیم برای حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار, اما به خصوص در این زمان" Jeramy Imhoede گفت.

گفت: گلپر Imhoede: "ما فقط امیدواریم که آنها می توانند همچنان به شناور ماندن در این جامعه در طول این زمان. آن را نفرت انگیز چه اتفاقی افتاده است اما این بخشی از سفر ما — داشتن نسل ثروت و ساختمان ما کسب و کار خود و خود ما اقتصاد برای کمک به حفظ جوامع ما است."

در حال حاضر زمان

برایان سفید جونیور و خانواده اش شروع به بحث در مورد باز کردن یک کسب و کار سه سال پیش. هنگامی که آنها یاد گرفته طلایی آویشن کافی شاپ در حال حرکت به یک مکان جدید فقط پایین بلوک آنها شروع به پریدن کرد در فرصت فضا به سر می برد.

مشتریان صف تا بستنی در دو قاشق بستنی در سنت پل در چهار شنبه 3 ژوئن 2020. (جان Autey / پایونیر پرس)

"ستاره تراز وسط قرار دارد," او گفت:. "محل فقط بزرگ است. ما می خواستم به بخشی از Rondo محله و تاریخ غنی خود. که بخشی از انگیزه ما در باز کردن در اینجا: ما می خواستیم برای ادامه که میراث سیاه و سفید متعلق به کسب و کار در (Rondo). ما در حال هیجان زده و مفتخر از چه چیزهایی می رویم تا کنون. پذیرش از جامعه و حمایت به تازگی فوق العاده ای است."

خانواده سفید به طور کامل بازسازی فضای اضافه کردن سقف طرفداران قرمز میز و صندلی و یک قرمز و سفید شطرنجی کف. یک دیوار است که اختصاص داده شده به "کرم محصول" قاب عکس, St. Paul ورزشکاران که در رفته به بازی بازی های کالج و یا حرفه ای توپ.

"ما بزرگ ورزشی متعصب گفت:" جونیور که در حال اجرا در دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی. "هر چیزی مینه سوتا ورزشی — وایکینگ ها تیمبرولوز Gophers شما نام آن را. ما تا به حال این فرصت را به مالش آرنج با بسیاری از up-and-coming استعداد ورزش کردن از سنت پل."

در هر زمان یک ورزشکار برجسته می آید به رستوران آنها خواسته برای ثبت نام عکس خود را, او گفت:.

در میان کسانی که تصویر: Ohio State دفاعی مقابله با Jashon کرنل به تازگی پیش نویس توسط شیرها. "او پسر عموی من" سفید جونیور گفت.

"فیل آرچر در آمد فقط روز دیگر" گفت: با اشاره به سابق بازیکن حرفه ای فوتبال. "این یک عکس از او را اخراج آرون راجرز. ما بزرگ وایکینگ ها طرفداران بنابراین ما دوست دارم برای دیدن آن است."

چگونه بستنی مناسب به یک ورزشکار رژیم غذایی ؟ "آن سرشار از پروتئین,' سفید جونیور توضیح می دهد.

2 قاشق 4 KIDS

محبوب ترین طعم دهنده در 2 قاشق تاریخ تولد و کیک و آب نبات پنبه و تاب برای بچه ها و نهایی Oreo و اسپرسو Oreo برای بزرگسالان, او گفت:, و اضافه کرد که مورد علاقه اش است آب نبات پنبه پیچ و تاب و روشن-آبی و صورتی ترکیب.

Brian White صاحب دو قاشق بستنی در خیابان دست بیش از یک موز به لنا جوان در چهار شنبه 3 ژوئن 2020. (جان Autey / پایونیر پرس)

"این فقط برای مرگ," او گفت:. "من آن را دوست دارم. من خوردن آن را هر فرصتی که من دریافت کنید. من در تلاش برای قرار دادن بر روی پوند, اما آن را دشوار است زمانی که شما در حال ایستاده در یک مغازه بستنی در تمام طول روز و همه چیز بو بزرگ — کسانی که قیف و کیک و کوکی ها."

علامت Korbel دولت مزرعه بیمه عامل که دفتر مناسب در سراسر خیابان است که با داشتن مشکل مشابه. "من شده است وجود دارد هر روز پس از آن باز" Korbel گفت: با خنده. "ما بر سر حدود 3 بعد از ظهر از آنجا که ما می خواهیم شکر. این عالی است, اما آن می تواند خطرناک باشد. خوشبختانه تابستان است بنابراین ما می توانیم در خارج و سوزاندن برخی از کالری است."

Korbel بود و الهام بخش در پشت "2 قاشق 4 کودکان و نوجوانان" — یک صندوق اختصاص داده شده به رایگان بستنی برای کودکان و نوجوانان در محله. او اهدا اول 100 دلار به این صندوق در روز سه شنبه.

"هیچ چیز قرار می دهد بزرگتر لبخند در چهره بچه پس از آن یک مخروط بستنی" گفت: Korbel که مشغول به کار در منطقه 2 و نیم سال است. "من فقط می خواستم به گسترش خوش آمدید و امیدوارم برخی از کودکان و نوجوانان برخی از بستنی."

هنگامی که کلمه گسترش است که Korbel آغاز شده بود صندوق دیگر اهدا کنندگان شدت به کمک. "بزرگترین راه شما می توانید نشان دادن عشق به یک جامعه است که برای حمایت از آنها به صورت محلی و مراقبت از آنهایی که در اطراف شما" Korbel گفت. "این است همه چیز در مورد کودکان."

سفید جونیور, پدر شش فرزند گفت: او بوده است gobsmacked توسط "2 قاشق 4 کودکان و نوجوانان" کمک های مالی. "گاهی اوقات در طول زمان فاجعه, مردم شروع به گروه با هم," او گفت:. "این یک مثال کامل از آن است. من قطعا می توانید آن را ببینید در حال رشد است. این چیزی است که این محل مورد تمام شده است."

ST. پل افتخار

بستنی ممکن است پاسخ به تمام که میشود ما, اما آن را قطعا نمی تواند صدمه دیده است.

"من تماشای مردم در درب با یک اخم — فقط به دلیل سنگینی از آنچه در جریان است با این بار" سفید جونیور گفت. "اما زمانی که آنها راه رفتن از درب همه آنها لبخند می زند و می خندد. آن را فقط به یک چیز عالی."

از آنجا که رستوران باز, او گفت که او تا به تماشای مردم از هر نژاد و قومی گرد هم آمده و نشان دادن حمایت خود را. "ما نشان داده ایم, عشق و دریافت عشق," او گفت:. "من فکر می کنم این یک مثال عالی از چه چیزهایی می تواند باشد, و آنچه ما باید تلاش به همه چیز بود. 2 قاشق است به طور که در این لحظه, بنابراین ما خوشحال هستیم که در مورد.

"من افتخار تر از همیشه می گویند من از سنت پل و از این جامعه" او گفت:. "ما می بینیم بسیاری از چیزهای بد در اخبار, اما بسیاری از اوقات آنچه نمی توانید صحبت در مورد چیزهای خوبی که اتفاق می افتد و چگونه ما در حال کار برای بهبود و سعی کنید به عقب بر گردیم به جایی که ما نیاز به."

2 قاشق بستنی Eatery

  • محل سکونت: 921 سلبی Ave. St. Paul
  • ساعت: 11 صبح تا 8 بعد از ظهر دوشنبه – پنج شنبه ساعت 11 تا 9 بعد از ظهر جمعه – شنبه و از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر یکشنبه


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب