U. s. Soccer تجدید همه پرسی درباره آن سرود ملی سیاست

U. s. Soccer هیئت مدیره ملاقات روز سه شنبه برای بحث در مورد rescinding یک سیاست است که نیاز به بازیکنان و اعضا

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

U. s. Soccer هیئت مدیره ملاقات روز سه شنبه برای بحث در مورد rescinding یک سیاست است که نیاز به بازیکنان و اعضای کادر به "احترام" برای سرود ملی به فیفا NFL و دیگر سازمان های ورزشی است که می اندیشند موضع خود را در سمت راست از ورزشکاران به صورت مسالمت آمیز در اعتراض حتی زمانی که آنها در این زمینه است.

هیئت مدیره بحث و گفتگو صورت گرفت در یک کنفرانس تلفنی مرتب با آمریکا فوتبال را رئیس جمهور جدید مدل لباس Parlow مخروطی که به نام آن پس از چند فدراسیون اعضای هیات مطرح سرود سیاست در یک فدراسیون گسترده همه دست به جلسه هفته گذشته است. چشم انداز لغو حکومت آنجا را به دست آورد حمایت از بازیکنان به نمایندگی از انجمن های مردان و زنان تیم ملی است.

هنوز روشن نیست که اگر ایالات متحده در فوتبال را تخته خواهد رسیدن به یک تصمیم سه شنبه و یا به تاخیر انداختن هر رای و یا اعلام آن را به طور منظم برنامه ریزی شده جلسه هیئت مدیره جمعه.

اعتراض به سرود سیاست جدید نیست. از زمان آغاز آن در ماه مارس سال 2017 پس از یک سری از زانو تظاهرات توسط ستاره هافبک مگان Rapinoe این قانون تا به حال مدت طولانی است که به عنوان تمسخر معلوم نیست در آن مورد نیاز تفرقه میان طرفداران و منفور با بازیکنان بودند که در آن ، اما پس از اعتراضات در مورد خشونت پلیس در بیش از 600 شهرستانها ایالات متحده در هفته های اخیر مطرح شده سوال در مورد نمایندگی نابرابر درمان و محدودیت در بیان در محل کار در سراسر کشور واژگون شدن آن در زمان تجدید ضرورت.

در شنبه شب بازیکنان به نمایندگی از انجمن های مردان و زنان تیم های ملی و همچنین به عنوان با نفوذ ایالات متحده, فوتبال, ورزشکار, شورای پیوست مبارزات انتخاباتی.

بیانیه ای از تیم زنان خواستار آن شدند که آمریکا فوتبال نه تنها لغو سیاست و اذعان به این اشتباه بود که از آن به تصویب رسید اما همچنین موضوع "یک عذرخواهی به سیاه و سفید ما بازیکنان و هواداران است."

ایالات متحده آمریکا فوتبال گفتگو در مورد رها کردن سیاست وقوع بودند در میان مشابه پس گرد با لیگ های دیگر.

هفته گذشته راجر Goodell کمیساریای NFL تصویری منتشر شده که در آن او متعهد به حمایت از بازیکنان نگرانی و نیز حق خود را به صورت مسالمت آمیز اعتراض — شگفت انگیز U-نوبه خود برای یک لیگ که با پرداخت چند دلار حل و فصل حل و فصل ادعا می کند که کارفرمایی khezri شد blackballed از لیگ پس از زانو زدن در اعتراض به خشونت پلیس در طول سرود ملی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب