بودن در بازگشایی تمرین تسهیلات احساس عجیب, نشاط بخشی,' ترجمه' کوین عشق می گوید

کلیولند کاوالیرز به جلو کوین عشق گفت: اینکه در تیم خود را بازگشایی تسهیلات عمل در روز جمعه احساس "عجیب و غریب

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

کلیولند کاوالیرز به جلو کوین عشق گفت: اینکه در تیم خود را بازگشایی تسهیلات عمل در روز جمعه احساس "عجیب و غریب است."

Cavs شد یکی از اولین تیم های NBA به بازگشایی تجهیزات عمل خود به صورت داوطلبانه تمرینات فردی در اولین روز لیگ مجاز آن است. تمرینات برگزار می شود اگر تیم دولت تا به حال آن پناهگاه در خانه دستورالعمل سست و پروتکل است که با دقت دنبال کرد.

عشق اکران شد زمانی که او وارد در کلینیک کلیولند دادگاه در استقلال, اوهایو, قبل از ورود در تعیین سمت در ورودی. 31-سال پنج-زمان-ستاره پرسش و پاسخ در مورد هر بیمار علائم و متوسط گرفته شده است به مطمئن شوید که او نمی باید یک تب. تنها چهار بازیکن اجازه داده شد در یک زمان — به دنبال اجتماعی-فاصله شیوه و هنگامی که در مرکز بازیکنان خود را به حال نیمه دادگاه به کار کردن با یک مربی که با پوشیدن یک ماسک و دستکش به تصویب و دوباره بجای اول برگشتن.

"من احساس می کنم مثل کسی که نیاز به یک فرار و یا در زندگی روزمره است که به دنبال هر نوع حالت عادی برگشت انجام چیزی است که آنها عشق" عشق ESPN گفت:. "برای من بازی 25-ish سال از سازماندهی بسکتبال و این طولانی ترین من تا کنون رفته بدون دست زدن به (بسکتبال) و این چیزی است که من واقعا لذت بردن از انجام.

"بنابراین برای من, آن را قطعا یک دوپامین رسید و این فقط احساس بزرگ در آن وجود دارد و عرق خارج از انجام تمرینات من در خانه و یا بر روی تردمیل. بیرون رفتن وجود دارد و با داشتن برخی از حس ظاهر و در دادگاه و در واقع تیراندازی بسیار نشاط بخشی."

در عمل تسهیلات اقدامات احتیاطی را در جای خود بیش از همه. بازیکنان به سه و نیم متر از هم جدا و هر سبد نیز تا به حال یک جدول مربوط نگردند با مواد ضد عفونی کننده. تنها عمل دادگاه و وزن اتاق باز شد.

"فقط مطمئن شوید که همه چیز را از هم جدا شد بنابراین وجود ندارد هر گونه آلودگی متقاطع بین بازیکنان" عشق گفت. "من تغییر لباس و از وجود و باران در خانه."

پورتلند تریل بلیزرز نیز باز عمل خود را تسهیلات درب به صورت فردی تمرین جمعه. تیم های دیگر انتظار می رود به دنبال کت و شلوار در روزهای آینده.

عشق گفت: او می تواند یک طرح برای چه شیوه می تواند مانند نگاه کنید اگر NBA بازی می گرداند.

"این فقط going to change the way حداقل برای آینده قابل پیش بینی نه تنها نحوه تعامل ما اما ما چگونه زندگی ما در زندگی روزمره" عشق گفت. "بنابراین برای من بود که آن را عجیب و غریب ؟ آره. من تا به حال (Cavs دستیار مربی) دن Geriot در سبد من و او دوباره بجای اول برگشتن و من عبور توپ با یک ماسک و دستکش ، آن را فقط عجیب و غریب. آن را عجیب و غریب."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن