واقعی دنیای اقتصاد: پس از انتخابات مسائل تجاری را معطل

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته تجارت مرکزی موضوع خود را در کمپین 2016. آن است که به ندرت ذکر شده در حال حا

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته تجارت مرکزی موضوع خود را در کمپین 2016. آن است که به ندرت ذکر شده در حال حاضر. مسائل مربوط به نژاد و پلیس و COVID-19 هستند در خط مقدم.

ادوارد Lotterman

اما تجارت باقی مانده است حیاتی برای بخش های مهم در اقتصاد ایالات متحده به ویژه کشاورزی است. انتخابات 130 روز دور. نظرسنجی ها نشان می دهد که تهمت از دست بدهند. اما هر چیزی می تواند اتفاق می افتد در سیاست و در حال بررسی مسائل مربوط به تجارت خواهد بود بدون در نظر گرفتن که قسم خورده در هفت سال از هم اکنون.

این مشکل برای هر دو طرف است که تهمت ناراحت حزبی اپل سبد خرید در حال اجرا بر روی اکثر صریح ضد تجارت پلت فرم در بیش از یک قرن است. بیش از 70 سال گذشته از ایران طرفدار تجارت آزاد و حمایت موافقت نامه های که باز تجارت و جریان سرمایه گذاری است. دموکرات ها تقسیم شدند و اغلب مخالف موافقت نامه های تجاری.

درک این نیاز تاریخی پس زمینه.

برای اولین بار بلافاصله پس از جنگ جهانی دوم به عنوان کشورهای صنعتی به دنبال سیستم های بین المللی قوانین برای تجارت و سرمایه گذاری برای جلوگیری از جهانی درگیری ها از دهه های 1920 و 1930 یک کفل جناح isolationist اوباما و مخالفت با ایالات متحده مشارکت در برتون وودز موسسات که شامل یک تجارت بین المللی سازمان در علاوه بر این به بانک جهانی و صندوق بین المللی پول.

این گروه شامل "آقای جمهوریخواه" رابرت تفت و پیوست با ضد تجارت دموکرات ها را به کشتن پیشنهاد تجارت بین المللی سازمان. این موافقت نامه عمومی تعرفه و تجارت به عنوان یک ضعف جایگزینی. با قوی ایالات متحده و فشار آن را در نهایت تبدیل به سازمان تجارت جهانی در سال 1994.

اپوزیسیون دموکراتیک به تجارت شکلی ناگهانی ظهور از آن اتحادیه کارگری پایه و سپس عمدتا یقه آبی کارگران صنعتی. در عمل سازمان یافته کارگری بود mercantilistic, با شوق و ذوق به نفع صادرات ایالات متحده به عنوان در 15 سال پس از جنگ زمانی که ایالات متحده در صنایع سنگین و ساخت و تحت سلطه جهان اقتصاد, اما, مخالفت با واردات به استثنای مواد خام یا مواد غذایی که می تواند در اینجا تولید مانند قهوه است.

پی در پی دموکراتیک رئیس جمهور از جمله کندی Johnson, کارتر و کلینتون مورد علاقه تجارت بیش از حزب خود پایه به دلیل سیاست خارجی و مسائل دفاعی همیشه آمیخته تجارت سوالات. تساوی یک ضد کمونیست اتحاد همراه با تجارت و جریان سرمایه گذاری مهم در یک حزبی اجماع روابط خارجی تا پس از سال 1991 سقوط دیوار برلین.

علاوه بر این که صادرات محصولات کشاورزی مهم تر شد پس دلار شناور در ارزش در برابر ارزهای دیگر پس از سال 1972 دولت از هر دو طرف می دانستند تجارت حیاتی بود به مزرعه بخش. اما در کشور ما اصرار کرده بود به استثنای ag تجارت از قوانین توسعه یافته تحت GATT در 1950s. شروع در سال 1970 گرفتن مزرعه تجارت کالا برگشت تحت قوانین بین المللی و با استفاده از این قوانین برای فضولی باز بسته بازارها مانند ژاپن شد و یک حزبی هدف است.

نتیجه این شد که رئیس جمهور از هر دو حزب به طور کلی پشتیبانی از امضای موافقت نامه های تجاری هنگامی که در ترکیب اقتصادی و سیاست خارجی به نتایج مطلوب به نظر می رسید.

زمانی که این توافق نیاز به تصویب هر دو طرف در کنگره تقسیم شدند با اکثریت جمهوری خواهان طرفدار تصویب اما برخی مخالف. اکثر دموکرات ها معمولا رای دادند در برابر موافقت نامه های قابل توجهی در اقلیت بودند به نفع. و در یک مورد کلید دائم عادی روابط تجاری وضعیت برای چین و دموکرات مورد علاقه اندازه گیری تقریبا به عنوان به شدت به ایران.

نفتا و خوب است مورد مطالعه است. آن آغاز شده و با کانادا-ایالات متحده توافقنامه تجارت در سال 1987 و گسترش شامل مکزیک در سال 1992.

در هر دو مرحله انگیزه آمد از یک همسایه.

دولت ریگان صحبت کرده بود در مورد آمریکای شمالی به توافق, اما هیچ چیز تا زمانی که برایان Mulroney, یک محافظه کار کانادا نخست وزیر درخواست یکی. او را به دلیل سخت و فشرده توسط لیبرال ها در کشور خود را, او می خواست برای توقف محافظه کار و سیاست های اقتصادی در محل با جاسازی آنها را در یک پیمان با یک همسایه ملت است.

هیچ دولت ایالات متحده آمریکا به ویژه جمهوری خواهان یکی را رد یک درخواست از نزدیکترین متحدان خود. بنابراین کانادا-ایالات متحده آمریکا توافقنامه تجارت به وجود آمد.

چهار سال بعد کارلوس سالیناس د Gortari یک محافظه کار رئیس جمهوری مکزیک در نزدیکی یکسان وضعیت می خواست برای پیوستن به کشور ما و کانادا به عنوان یک راه از بستن دست ممکن است در جناح چپ رود. سپس توسط George H. W. Bush, بسیار سیاست خارجی-فکر جمهوریخواه در کاخ سفید است. به عنوان یک اردک لنگ او امضا جدید نفتا توافق در دسامبر. 17, 1992 پنج هفته قبل از بیل کلینتون افتتاح شد.

مخالفان اغلب سرزنش کلینتون برای نفتا. در خود promiting راه او ادعا اعتباری برای آن است. اما او تنها فرستاده شده در حال حاضر به امضا قرارداد به سنا برای تصویب. این یک بوش 41 توافق از طریق و از طریق.

سنا رای 34 جمهوریخواهان و 27 دموکرات به نفع با 10 جمهوریخواهان و 28 دموکرات ها مخالف است. به عبارت دیگر سه چهارم از جمهوری خواهان رای دادند با دموکرات تقسیم سمت راست پایین وسط.

دو سال بعد تصویب جدید سازمان تجارت جهانی در آمد کنند. آن تشکیل شد از GATT در هشت سال مذاکره. کشور ما رو تقریبا همه آن را می خواستم.

داشتن پشتیبانی قوی از کلینتون بسیاری از مزرعه-دولت دموکرات و وال استریت این تصویب با اکثریت در هر دو طرف. چهل و دموکرات و 28 جمهوریخواهان رای به تصویب, با 13 دموکرات و 11 خواهان رای گیری نه.

2000 رای گسترش دائمی عادی روابط تجاری وضعیت به چین تا به حال 36 دموکرات و 47 خواهان به نفع هفت دموکرات و هشت جمهوریخواهان مخالف است.

بنابراین است که تاریخ ایران بود که طرفدار تجارت, پارتی, تا ژانویه 2017 در حالی که دموکرات ها مخالف بودند و یا تقسیم. سرزنش نفتا و تجارت با چین برای طیف گسترده ای از مشکلات اقتصادی تهمت به شدت معکوس دیرینه ایران و موقعیت. ترس اوباما از اعضای کنگره کاهش یافته است در خط. ایران با دیگر نرم افزار-تجارت ،

در این راستا وجود دارد تفاوت چندانی با تهمت و Democratis بهداشت ، برنی ساندرز در تجارت و جناح چپ حزب دموکرات تر است به شدت ضد کارگری تر در چند دهه. جو بایدن بلند رتبه بندی دموکرات در روابط خارجی بود که همیشه طرفدار تجارت دموکرات.

اما در حال حاضر هیچ کس به نظر می رسد طرفدار تجارت نامزد شده است. این ممکن است به خوبی در محدوده آهن, اما, مینه سوتا, کشاورزان و ایالات متحده منافع کسب و کار قطع tenterhooks با سیستم اقتصادی جهان به هم ریخته است.

St. Paul اقتصاددان و نویسنده ادوارد Lotterman را می توان در رسید stpaul@edlotterman.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن