سوپر لیگ به نظر می رسد برای کمک به تورنتو Wolfpack بیش از موضوع صدور ویزا برای واردات

راگبی لیگ مقامات می گویند که آنها در حال کار با تورنتو Wolfpack برای حل و فصل یک موضوع صدور ویزا که می تواند ا

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

راگبی لیگ مقامات می گویند که آنها در حال کار با تورنتو Wolfpack برای حل و فصل یک موضوع صدور ویزا که می تواند از خط خارج آتلانتیک تیم تلاش برای از سرگیری بازی در انگلستان در تابستان امسال است.

در موضوع ویزا است که اجازه می دهد نیوزیلند ستاره سانی بیل ویلیامز و شش دیگر واردات — استرالیا جاش McCrone دارسی Lussick و بلیک والاس استرالیا متولد ساموآیی بین المللی ریکی Leutele و نیوزیلند را تعقیب استنلی و Bodene تامپسون برای بازی در انگلستان است.

این ویزا اجازه می دهد تا به مدت شش ماه در انگلستان بیش از یک سال است که یک مشکل نیست که Wolfpack در حال گذراندن بخشی از فصل در کانادا.

اما همه گیر جهانی نگه داشته است بازیکنان در انگلستان و ویزای میله میله به پایان می رسد در پایان ماه.

سوپر لیگ و تورنتو (0-6-0) در حال برنامه ریزی برای از سرگیری بازی Aug. 2 پشت درهای بسته در انگلستان است.

با بازی به حالت تعلیق به علت COVID-19 Wolfpack را دیده اند و نه اقدام پس از 11 مارس.

"Betfred سوپر لیگ بدیهی است که نگران اخبار آن را دریافت از تورنتو Wolfpack (سه شنبه)" سوپر لیگ گفت: در بیانیه ای در روز شنبه. "زمان نیز مدعی است.

"ما به دنبال به جزئیات و ارائه شده باشگاه و RFL (راگبی لیگ فوتبال) ما پشتیبانی کامل برای حل و فصل این مسائل پیش از این فصل شروع مجدد در اوت. 2."

این RFL نیز گفت: این کار با Wolfpack برای حل مشکل.

"ما سپاسگزار به (انگلیسی) دولت برای به رسمیت شناختن این مسائل در روزهای اخیر — اما درک این وضعیت باقی می ماند به چالش کشیدن برای باشگاه است."

چون Wolfpack در کانادا هستند متعلق به آنها نیاز به ویزا مختلف از بازیکنان خارج از کشور به کار گرفته شده توسط باشگاه انگلیسی.

Wolfpack مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره باب شکارچی شنبه گفت که او شک و تردید به موضوع صدور ویزا را می توان ثابت در زمان. که برگ دیگر از سوال است.

"آیا ما می توانیم با هم یک تیم با کیفیت است که می تواند رقابتی هفته در, هفته از, اگر ما هفت بازیکنان خارج از کشور گفت:" شکارچی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

هفت بازیکن در سوال کلیدی اعضای تورنتو کوچک 23-مرد roster. لیگ راگبی تیم لباس 17 بازیکن از جمله 13 استارت. و صدمات می تواند بیشتر رایج است به عنوان سوپر لیگ به نظر می رسد به یک برنامه فشرده برای دریافت به عنوان بسیاری از 2020 فصل به عنوان امکان پذیر است.

تورنتو تا به حال مسائل مربوط به ویزا در گذشته با هر دو Lussick و استنلی در زمان های مختلف رشته در خارج از کشور در حالی که در انتظار اسناد و مدارک لازم برای بازگشت به انگلستان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن