Coronavirus واکسن: آنچه به نظر می رسد امیدوار کننده و خواهد شد که برای اولین بار به دریافت یکی است ؟

تصور کنید روزی که ما می توانیم زمان را به عقب برگردانید و دوباره کشف یک زندگی تصادفی آغوش, جشنواره های موسیقی,

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

تصور کنید روزی که ما می توانیم زمان را به عقب برگردانید و دوباره کشف یک زندگی تصادفی آغوش, جشنواره های موسیقی, خیابان های شلوغ, شلوغ دانشگاه و یک اقتصاد قدرتمند.

این هفته را واکسن اخبار به ما می دهد دلیلی برای امید. دانشمندان به طور فزاینده ای خوش بینانه است که COVID-19 روزی پیوستن به صفوف از آبله تب زرد بیماری فلج اطفال اوریون سرخک و دیگر نزدیک مغلوب بیماری است.

چه خواهد شد آن را برای دریافت وجود دارد ؟ چالش ها در علم و تولید و توزیع و مشارکت شهروندان — توانمند است. واکسن به تنهایی نمی نجات مردم; واکسیناسیون انجام دهید. به این کابوس واقعا دور برای همیشه لطفا برای ما نیاز به تلقیح نزدیک به 330 میلیون آمریکایی و در نهایت همه 7.6 میلیارد نفر بر روی این سیاره است.

"این یک زمان بی سابقه در تاریخ واکسن گفت:" بالی Pulendran استاد پاتولوژی و میکروب شناسی و ایمنی شناسی در دانشگاه استنفورد. "وجود دارد هیچ کتاب درسی حل شده است."

وجود دارد بسیاری است که می تواند به اشتباه. اوایل واکسن بعید به حمایت کامل فراهم می کند بنابراین بسیاری از ما ممکن است همچنان در خطر است. به دلیل منابع محدود وجود خواهد داشت یک مرحله ای اجرای; نه هر کسی که نیاز به یک دریافت خواهد شد. بی اعتقاد برخی از مردم ممکن است حاضر به آنها را. و چه کسی مسئول ما مهم تصمیم گیری تخصیص? وجود سردرگمی – اخبار نگران کننده با توجه به bungled توزیع تست تجهیزات حفاظتی و remdesivir یکی ترین-آرزو COVID-19 مخدر.

با وجود تمام است که کارشناسان شروع به نمودار یک مسیر به پست-coronavirus جهان است. در اینجا بینش خود را.

چه بزرگ بود غذای آماده این هفته گذشته ؟

آخرین اطلاعات را در اصطلاح "واکسن نامزدها" از چهار شرکت برتر – Moderna, AstraZeneca/Oxford CanSino و شرکت گزارش – نشان می دهد که تا کنون محصولات خود را امن هستند. Johnson & Johnson و مرک نامزدها همچنین نگاه امیدوار کننده اما آنها کمی بیشتر است.

ما همچنین متوجه شدند یک کمی در مورد این نوع از مصونیت آنها ماشه.

که فقط شروع است. در مجموع 23 واکسن را وارد آزمایش های انسانی و دیگری 100 یا بیشتر هنوز در حال طراحی شده است.

دانشمندان در دانشگاه آکسفورد می گویند خود را تجربی coronavirus واکسن نشان داده شده است که در اوایل محاکمه سریع یک محافظ پاسخ ایمنی در صدها نفر از مردم که کردم ، در تحقیقات منتشر شده 20 ژوئیه در مجله لانست دانشمندان گفت که آنها خود را پیدا تجربی COVID-19 واکسن تولید شده دو پاسخ ایمنی در افراد با سن 18 تا 55. (جان کنز دانشگاه آکسفورد از طریق AP)

تا کنون کدام یک بهترین است ؟

آن را سخت به بگویید. بهترین واکسن است که تولید شدید ترین و طولانی ترین مدت پاسخ ایمنی است. اما در اینجا چالش: در حال حاضر آزمایشات اندازه گیری نمی این پاسخ در یکسان راه است. در حالی که ما می توانیم با یک حس چگونه آنها انجام می دهند ما نمی توانیم دقیق مقایسه گفت Pulendran. تلاش در حال حاضر در جریان است به استاندارد کردن همه چیز.

"من فکر می کنم ما باید یک چند راه کراوات," دکتر گفت: Joel ارنست رئیس UCSF بخش پزشکی و تجربی. در سال آینده و یا پس او گفت: ما به احتمال زیاد دیدن واکسن های متعدد است که امن و مقرون به صرفه و می تواند تولید انبوه. "اما وجود دارد و نه اطلاعات کافی برای انتخاب یک اسب برنده شرط نشده است. ... من فکر نمی کنم ما در حال رفتن به می دانم که برای مدتی."

چه هنوز هم نیاز به اتفاق می افتد ؟

ما نیاز به داده هایی که نشان می دهد آنها در واقع حفاظت از مردم در برابر عفونت است. این مطالعات در حال شروع در حال حاضر. نزدیک ترین دادگاه واقع در ساکرامنتو دفاتر معیار پژوهش است.

گاهی این پاییز و زمستان ما شروع به دریافت داده های پژوهش در مورد اثر – که چه کسری از مردم محافظت واکسن در مقایسه با گروه کنترل بود. AstraZeneca می گوید این ممکن است چیزی به عنوان به زودی به عنوان سپتامبر. مدرن و فایزر هر دو هدف برای پایان سال. Johnson & Johnson وعده اوایل 2021; مرک مدتی در سال 2021 در اولین. جدول زمانی برای CanSino است که در چین ساخته شده است کمتر است.

در پیش بینی از یک محصول موفق این شرکت در حال حاضر طراحی و تولید گیاهان.

چرا ما نیاز به بیش از یک واکسن?

ما به شما بهره مندی از چندین واکسن گفت: Pulendran چرا که هیچ شرکت می تواند برآورده تقاضا است. علاوه بر این واکسن ممکن است کار بهتر در برخی از افراد بیش از دیگران است.

"اگر ما سه قابل قبول واکسن را دریافت خواهیم واکسن به مردم گفت:" ارنست. "شاید هر کسی نمی خواهد بهترین واکسن برای کسی در جمعیت خود را. اما با فرض اینکه آنها به همان اندازه ایمن و متفاوت در اثر تنها به مقدار متوسطی شما بهتر است واکسن از داشتن هیچ واکسن در همه."

در این مارس 1955 فایل عکس اول و دوم دانش آموزان کلاس در سنت Vibiana مدرسه هستند تلقيح در برابر فلج اطفال با واکسن سالک در لس آنجلس. واکسن فلج اطفال تهیه شده توسط دکتر جوناس سالک و همکاران او در دانشگاه پیتسبورگ بود که مورد تایید برای استفاده در ایالات متحده در سال 1955. (AP Photo فایل)

چرا اول نیست همیشه بهترین

به یاد داشته باشید سالک در مقابل سابین واکسن فلج اطفال بحث ؟ ما شروع با سالک نسخه و سپس منتقل به سابین. در حال حاضر با کسب اطلاعات بیشتر ما در حال بازگشت به سالک است.

تصور کنید که ما برای اولین بار واکسن تنها 50 درصد موثر است. (U. s. غذا و داروی آمریکا در یک تلاش آشکار برای تشویق واکسن شرکت می گوید که به اندازه کافی خوب برای صدور مجوز در حال حاضر.) که هنوز هم ترک برخی از افراد از جمله افراد مسن و کسانی که با ریسک بالا پزشکی در شرایط خطرناکی قرار گرفته است.

اگر ما خوش شانس, واکسن بهتر خواهد شد در طول زمان است.

"این ممکن است واکسن نهایی اما این تکرار برای اولین بار است که می تواند بهبود یافته بر اساس" گفت: Pulendran.

"50% موثر" برای تلفن های موبایل مانند ماسک ، چرا ما نمی توانیم بهتر انجام دهید ؟

چالش: بهترین واکسن باعث قوی پاسخ توسط هر دو دست خود را از سیستم ایمنی بدن — آنتی بادی و سلول های T — و متاسفانه ما هنوز نمی باید طراحی لغو احکام صادره ی به انجام این کار است.

کامل COVID-19 واکسن می تواند مانند یک بازی خوب برای این ویروس را "سنبله پروتئین" که آن را از بند باز کردن قدرتمند اولین خط دفاعی در آنتی بادی است که محکم بر روی ویروس و جلوگیری از ورود آن به داخل سلول. آن را نیز وادار قوی و دوم دفاع از طریق تلفن-قتل T لنفوسیت در مورد ویروس ورقه از طریق آنتی بادی مانع شدن.

تا کنون ما بالا نامزدهای باعث یک پاسخ آنتیبادی اما ما هنوز نمی دانیم که اگر به اندازه کافی قدرتمند به محافظ. دو همچنین نشان می دهد متوسط T-لنفوسیت فعالیت است.

برای کمک به دانشمندان در حال کار بر روی به اصطلاح "کمکی" — عوامل است که هنگامی که اضافه شده به یک واکسن می تواند به تقویت قدرت خود و دوام. دانشمندان همچنین اعلام مصنوعی "سنبله پروتئین" است که بهبود واکسن طراحی شده است.

ما در نهایت ممکن است نیاز به حل و فصل برای بهترین دوم: یک واکسن است که همیشه نمی جلوگیری از عفونت اما کاهش انتقال بیماری و مرگ است. که مفید است. اما این به اندازه کافی برای متوقف کردن بیماری همه گیر.

نمونه از coronavirus واکسن آزمایش های گرفته شده در داخل آکسفورد واکسن گروه آزمایشگاهی در آکسفورد انگلستان روز شنبه 25 ژوئن سال 2020 است. (جان کنز دانشگاه آکسفورد از طریق AP)

ما نیاز به بیش از یک تزریق?

احتمالا. این نادر واکسن مانند سرخک فراهم می کند که مصونیت مادام العمر. بیشتر از بقیه مانند کزاز دیفتری و سیاه سرفه در طول زمان محو شدن. حتی بهترین واکسن آنفولانزا ممکن است شما از طریق زمستان.

آمار اولیه از حداقل دو واکسن نشان می دهد که سطح آنتی بادی رها در طول زمان نشان می دهد نیاز برای به اصطلاح "بوستر" – هفته, ماه و یا سال بعد – به retrigger سیستم ایمنی بدن است.

اگر چنین است که تا حد زیادی پیچیده ما کنترل ویروس. تاریخ نشان می دهد که مردم در غفلت به دنبال.

چه کسی برای اولین بار در خط ؟

اگر شما به طور متوسط بالغ سالم, شما به احتمال زیاد آخرین خط. مراقبت های بهداشتی کارگران و افراد در معرض خطر پزشکی خواهد بود به احتمال زیاد برای اولین بار دکتر فرانسیس کالینز مدیر موسسه ملی سلامت در روز جمعه گفت.

اما ملاحظات دیگر. نظامی دانش آموزان کمتر اقلیت "ضروری" کارگران و یا افرادی که داوطلب برای تحقیقات ممکن است اولویت بیش از حد. اگر انفجاری محلی شیوع واکسیناسیون هر کس در این نزدیکی هست می تواند گسترش.

چه کسی مسئول است ؟ روز جمعه یک آکادمی ملی پزشکی کمیته اعلام کرد که موضوع توصیه های خود را در اوایل پاییز. نیز وجود دارد یک کمیته مشورتی در مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری خواهد شد که اجرای این طرح است. در حالت ایده آل آنها همکاری خواهد کرد.

چگونه آن را توزیع ؟

شرکت کرده اند گفت: آنها را به تاخیر دولت فدرال است. اما کارشناسان با توجه به فاجعه توزیع PPE و آزمون ها می گویند ما باید نگاه به چند کانال توزیع مدل از واکسن آنفولانزا. آنها می گویند باید آن را در دسترس از دولت ها و پزشکان — اما همچنین به طور مستقیم از شرکت های, از طریق, CVS, Walgreens و دیگر داروخانه های محلی.

"این هنوز هم غیر قابل تصور است که ما قادر خواهید بود برای دریافت واکسن به 330 میلیون دلار در سه تا شش ماه" دکتر رابرت Wachter صندلی از گروه پزشکی در دانشگاه سان فرانسیسکو توییتی در هفته های گذشته است. در طول سال 2009 اپیدمی آنفولانزای خوکی او اشاره کرد ما واکسینه شده حدود یک چهارم از همه آمریکایی ها — که در زمان شش ماه.

واکسیناسیون 80 تا 100 میلیون نفر از این کشور را آسیب پذیر ترین مردم از جمله بهداشت و درمان کارگران "ممکن است فراموش قادر اواسط'21" او گفت:.

دکتر طول می کشد نمونه خون برای استفاده در یک coronavirus آزمایش واکسن در آکسفورد انگلستان روز شنبه 25 ژوئن سال 2020 است. (جان کنز دانشگاه آکسفورد از طریق AP)

نه هر کس می خواهد یک.

حتی افرادی که معتقدند در واکسن در حال نشان دادن عدم تمایل به دریافت COVID-19 واکسن. آنها نگران هستند که سیاست ایجاد فشارها و گوشه ها قطع خواهد شد در عجله برای تولید. تنها حدود نیمی از آمریکایی ها می گویند که آنها می توانید یک COVID-19 واکسن با توجه به مه نظرسنجی از آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور پژوهش است. یک سوم مطمئن نبودند و یک پنجم خواهد حاضر با استناد به نگرانی های ایمنی.

اگر یک واکسن است که 50 درصد موثر است و 50 درصد از جمعیت واکسینه پس تنها 25 درصد از جمعیت محافظت شده است گفت: Ernst.

که به مراتب کمتر از 70% حفاظت مورد نیاز برای جلوگیری از این بیماری همه گیر. تنها راه حل این است که برای ایجاد یک واکسن بهتر — و متقاعد کردن مردم بیشتر به آن است.

"ما در حال رفتن به دریافت این بیماری تحت کنترل فقط واکسیناسیون مراقبت های بهداشتی کارگران و معلمان مهد کودک" گفت: Ernst.

"ما نیاز به فکر کردن در مورد چگونه ما می رویم به متقاعد کردن مردم به پیروی از واکسن های," او گفت: "به طوری که ما باید یک مقدار کافی از جمعیت تحت پوشش به واقع COVID-19 تحت کنترل است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن