بونو به همسالان هدیه او به عنوان جشن 60 سالگرد تولد – به علاوه ما بالا U2 آهنگ ها - شنبه, 16 مارس سال 2020 PST

در طول U2 روزهای آغازین بونو خواننده گروه را اغلب نکته کلاه خود را به ضبط هنرمندانی که تحت تاثیر قرار خود را ا

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

در طول U2 روزهای آغازین بونو خواننده گروه را اغلب نکته کلاه خود را به ضبط هنرمندانی که تحت تاثیر قرار خود را از سال های نوجوانی در دوبلین ایرلند است. در طول "فراموش نشدنی آتش" و "جاشوا درخت" تورهای یک نسل پیش این خواننده با یک قلب بزرگ می خواهد نه فقط بحث در مورد تاثیر بیتلز باب دیلن و لو رید ،

U2 پرداخت ادای احترام به بسیاری از قهرمانان خود را با پوشش آهنگ ها طول باند حرفه ای طولانی. من زدم شد توسط U2 نسخه "نمی خواهد دوباره فریب خورده" در نیویورک صمیمی ایروینگ پلازا در سال 2001 دیلن را "مگی مزرعه" در سازمان عفو بین الملل در نیوجرسی غول ورزشگاه در سال 1986 و نی "ماهواره ای از عشق" در فیلادلفیا طیف در سال 1992.

فقط یک فن را تحویل عمیق دیلن و نی کاهش است. بونو به یاد موسیقی جهان است که او یک معتاد طرفدار اول و نوازنده دوم او منتشر شده یک لیست از 60 آهنگ ها است که تغییر زندگی خود را یکشنبه گذشته بود که 60 سالگرد تولد.

این یک نامتجانس مختصر و مفید از مورد علاقه های شما اعم از Luciano Pavarotti, Kraftwerk و Billie Eilish به Andrea Bocelli و Ramones. این یک متفکر را.

تعدادی از آهنگ ها مانند الویس پریسلی "Heartbreak Hotel," بیتلز "من می خواهم به نگه داشتن دست خود را" نیروانا "Smells Like Teen Spirit" عمومی دشمن "مبارزه قدرت" و دیوید بووی "زندگی در مریخ" یک لمس تغییر در موسیقی و فرهنگ است.

The Rolling Stones' "بند" Simon & Garfunkel را "صدای سکوت" و Jay-Z و Alicia Keys' "Empire State of Mind" هر دستکاری احساسات است.

بونو نه تنها تحویل معنی دار, لیست, اما او همچنین یک نامه نوشت به هر یک از هنرمندان ضبط است که تغییر زندگی خود را.

"اینها برخی از آهنگ ها که زندگی من را نجات داد," بنو نوشت: با توجه به معنی دار آهنگ. "آنهایی که من نمی توانست زندگی بدون ... آنهایی که من را از آنجا به اینجا صفر به 60 ... از طریق تمام خراش تمام رفتار مزاحم جدی به احمقانه ... و شادی بیشتر شادی است."

تجلیل به بنو نه فقط برای نوشتن یک لیست برای تبلیغات است. از آنجایی که من تجربه U2 به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی در سال 1983 من گرفته شد که چگونه واقعی این گروه بوده است. اگر آن است که یک جدول کلمات متقاطع و سپس بنو از دست رفته خود را تلفن و باید یک بازیگر.

لیست خود را وادار به خود من مختصر و مفید یک معنی آهنگ از هر آلبوم U2.

1. "داستان های پسران" از "پسر" (1980)

لحن قطاری از گروه جوان و خوش بینی. ساده و خام و قلاب-لادن.

2. "گلوریا" از "اکتبر" (1981)

اولین بار واقعی نگاه اجمالی از آنچه U2 بود برای تبدیل شدن به حسن نیت ارائه میدهد از anthemic کلاسیک.

3. "روز سال نو (Extended Mix)" از "جنگ" (1983)

فراموش نشدنی پیانو خط که لگد کردن جایگزین نسخه ملاقات Adam Clayton باس, به دنبال بونو"s "شما نمی خواهد به من نگه hold me down" در یک مقدمه به این آهنگ که معرفی U2 به امریکا است.

4. "40" از "زیر یک خون سرخ آسمان" (1983)

زرق و برق دار زنده آهنگ الهام گرفته از مزمور 40 و در انجام مسلما زیبا ترین محل در کشور قرمز سنگ در کلرادو. برای مشاهده بهتر از فیلم کنسرت این است که نمی تواند-miss ماده "40" بود و این نشان می دهد-و نزدیک برای بسیاری از گروه '80s, کنسرت.

5. "بد" از "فراموش نشدنی آتش" (1984)

این آهنگ که یکباره این گروه به سنگ upper echelon با تشکر از حرکت 12 دقیقه ای نسخه در زندگی کمک. عاطفی عملکرد قطع در مورد اعتیاد به هروئین به احتمال زیاد شده است داستان از این کنسرت به نفع اگر ملکه را نشان می دهد-stealer.

6. "که در آن خیابان هیچ نام و نام خانوادگی" از "جاشوا درخت" (1987)

U2 شد superstars طول تور فارغ التحصیلی از عرصه به استادیوم. فوری leadoff مسیر نیز لگد کردن بسیاری از "جاشوا درخت" را نشان می دهد. ابتدا از این آهنگ برای تلفن های موبایل مانند آرامش قبل از شروع یک طوفان.

7. "من می خواهم این است که شما" از "سر و صدا و همهمه" (1988)

گوهر از یک ناهموار آلبوم است که در آن U2 تلاش می کند به انجام بیش از حد, اما من می خواهم به شما است" زرق و برق دار است.

8. "تا پایان جهان" از "Achtung Baby" (1991)

یکی از بهترین reinventions در راک تاریخ است. لبه آزمایش با گیتار اعوجاج و U2 موسیقی برخی از بزرگترین آهنگ ها در تاریخ طولانی خود به رهبری این خوبی ساخته لحن.

9. "Stay (دور خیلی نزدیک)" از "Zooropa" (1993)

مسلما U2 زیبا ترین عشق آهنگ تجربی آلبوم که دریافت بسیار کمی از توجه به آن تکنو لمس.

10. "دیسکو" از "پاپ" (1997)

یک آلبوم که بیشتر نتواند از بازدید شده است "دیسکو" است که یک انفجار. به کوارتت اعتباری برای در نظر گرفتن شانس.

11. "پیاده روی" از "تمام است که شما نمی توانید ترک" (2000)

"روز زیبا" و "ارتفاع" هستند و جاذب آهنگ که شد بازدید عظیم. اما "راه رفتن" است ملودیک آمار که دارای قلب "The Joshua Tree" عصر U2.

12. "گاهی اوقات شما می توانید آن را در خود" از "چگونه به از بین بردن یک بمب اتمی" (2004)

بنابراین مربوطه در طول همه گیر و یا برای هر کسی که از دست داده است. گوش کنید و سعی کنید به ریختن یک قطره اشک. این آهنگ الهام گرفته شده بود توسط بونو پدر.

13. "شکوه" از "هیچ خط افق" (2009)

با شکوه raveup.

14. "معجزه (از Joey Ramone)" از "Songs of Innocence" (2014)

یک نکته خوب این کلاه به Ramones خواننده گروه. جامد ریف توسط لبه.

15. "شما بهترین چیزی که در مورد من" از "آهنگ ها تجربه" (2017)

جذاب و هوشمندانه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب