سارا Swaboda: حفاظت از سلامت رفاه Idahoans - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

COVID-19 به طور قابل توجهی تغییر چگونه زندگی می کنیم زندگی ما است. پدر و مادر بر دوش دارد با نگرانی در مورد تب

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

COVID-19 به طور قابل توجهی تغییر چگونه زندگی می کنیم زندگی ما است. پدر و مادر بر دوش دارد با نگرانی در مورد تبدیل شدن به بیمار, مراقبت از کودکان در خانه و پرداخت صورتحساب. برای خانواده ها در حال حاضر زندگی چک چک تلفات از COVID-19 خواهد شد که اثرات موج دار شدن برای سال آمده است. تاثیر این استرس ادامه خواهد داد به وزن در کودکان ما – از یک کودک نو پا است که درک نمی کند که چرا او نمی تواند در آغوش مادر بزرگ به یک معلم مدرسه ابتدایی بالا گم شده و او در مراسم فارغ التحصیلی.

بازیابی نخواهد بود سریع حتی به عنوان دولت باقی بماند-صفحه اصلی سفارش آسانسور. به عنوان یک پزشک متخصص اطفال من به ویژه نگران برای سلامت خانواده ها در این تابستان و توانایی خود را برای دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت. وجود دارد دو کلید اقدامات آیداهو رهبران می توانید برای پشتیبانی بهتر از سلامت مالی و بهبود خانواده: محافظت از مدیکید بودجه از کاهش و باز ثبت نام در بیمه سلامت ارز.

اولین آیداهو باید معاف پزشکی از هر گونه کاهش بودجه.

پزشکی گسترش نمی توانست به اجرا در یک زمان بهتر به عنوان برنامه یکی از حیاتی ترین ابزار برای محافظت از خانواده در طول یک بحران بهداشت عمومی. این است که به ارائه تسکین موقت برای خانواده هایی که به تازگی از دست داده و کار مبتنی بر پوشش بهداشت و درمان تا زمانی که آنها می توانند به عقب بر گردیم روی پای خود را. پزشکی را فراهم می کند معاینات متخصص پوست مراجعه و نسخه COVID-19 تست درمان و خدمات پزشکی از راه دور. بیشتر چه, پزشکی مانع از خانواده ها از رفتن ورشکسته با توجه به صورتحساب های پزشکی برای بیماری پیش بینی نشده.

با درآمد دولت پایین رژیم صهیونیستی است. براد کمی کاوش کاهش در هر اداره دولتی بودجه – پزشکی هنوز معاف. برای هر دلار کاهش از آیداهو مدیکید بودجه ما ایستاده به از دست دادن $2.37 در بودجه فدرال. هر گونه کاهش به مدیکید بودجه به معنای کاهش به منافع و خدمات خانواده های ما باید بیشتر در حال حاضر. بیایید در حفظ و پزشکی قوی است.

دوم, آیداهو, باید, باز, ثبت نام در بیمه سلامت ارز.

قبل از coronavirus آیداهو دیدم حدود 1000 تعداد مدعیان بیکاری در هر ماه. فقط در گذشته هشت هفته وجود داشته است نزدیک به 131,000 ادعا می کند. رابرت وود جانسون بنیاد و شهری موسسه به تازگی منتشر شده یک گزارش نشان می دهد که آیداهو می ایستد برای دیدن حدود 99,000 مردم از دست دادن حمایت کارفرما پوشش بهداشت و درمان در این بهار و تابستان – یک روند است که به خصوص نگران کننده در طول یک بحران بهداشت عمومی.

متاسفانه آیداهو ارز بیمه بهداشت و درمان و سلامت خود آیداهو است که دولت تنها مبتنی بر بازار در کشور است که افتتاح اورژانس ثبت نام دوره است. افتتاح اورژانس ثبت نام دوره اجازه می دهد برای وسیع ترین شکل ممکن چتر پوشش دادن به مبارزه آیداهو خانواده ها این فرصت را به هر دو ثبت نام در بیمه عمومی (به عنوان مثال پزشکی) و یا خرید بیمه های خصوصی با بیمه کمک.

با توجه به سلامت اقتصادی و اثرات Idahoans در حال تجربه به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر اقدام فوری باید انجام شود برای ارائه به عنوان بسیاری از راه های که ممکن است برای خانواده ها برای تضمین و حفظ پوشش بهداشت و درمان مقرون به صرفه. من التماس آیداهو رهبران به این دو عمل به عنوان خط اول دفاعی در برابر این بحران و برای حفاظت از سلامت و رفاه فرزندان و خانواده خود را.

سارا Swaboda, MD, یک متخصص اطفال در حال حاضر در حال تمرین در بویزی. دکتر Swoboda پرشور در مورد مراقبت از کودکان و خانواده های آنها و جامعه است. او به عنوان یک عضو هیئت مدیره مشاوره برای آیداهو صدای برای کودکان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن