بازگشت به زندگی: اولین دندانپزشک و کوتاه کردن قرار ملاقات ها ارسال ماندن صفحه اصلی-سفارش - Wed, 24 Jun 2020 PST

این قابل فهم است که به عنوان کسب و کار بازگشایی, به احساس بیم و هراس به عنوان قرار ملاقات برای پزشکان و دندانپ

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

این قابل فهم است که به عنوان کسب و کار بازگشایی, به احساس بیم و هراس به عنوان قرار ملاقات برای پزشکان و دندانپزشکان و سالن مو و تر هستند در تقویم. آن را امن و آنچه متفاوت خواهد بود چراکه این بیماری همه گیر کوروناویروس?

این دو پرسش پاسخ داده شد در یک دندانپزشک قرار ملاقات در ژوئن 3 در جنوب تپه و کوتاه کردن مو در ژوئن 9 در مرکز شهر اسپوکان.

Dr. Jeffrey C. Regelin

در طول یک یادآوری قرار ملاقات تماس تلفنی 48 ساعت قبل از اوایل صبح روز چهارشنبه انتصاب سوال در مورد COVID-19 و بیماری بودند خواسته و به آن اشاره شد به پوشیدن یک ماسک صورت ،

راه رفتن به منطقه پذیرش در Regelin را هر کارمند دفتر شد و با پوشیدن ماسک و دستکش و پلکسی گلاس جدا شده بود نصب شده بین پذیرش و بیماران است.

که تغییرات پس از نشستن در بیمار صندلی. اولین درجه حرارت جستجوگر – احتمالا نه نام واقعی آن اشاره کرد بود مانند لیزر در پیشانی من برای ترخیص کالا از گمرک.

دوم و بدترین خواسته شد به شستشو به مدت 30 ثانیه با مخلوطی از هیدروژن پراکسید و آب. یک کلمه: نفرت انگیز است. برای خلاص شدن از طعم غذا در دهان من خواسته به شستشو با دهان شویه ، آن انجام می شود برای کشتن هر گونه امکانات از ویروس ها پس از آن یک چیز خوب – اما طعم و مزه است یک چیز بد است.

همه چیز همان بود و آن را تسکین بود به تمیز کردن دندان ها انجام می شود دوباره.

این جعبه جواهر سالن

حدود یک هفته بعد بیش از 90 روز از رشد مو بود shorn در جعبه جواهر سالن مرکز شهر صومعه کرافورد در یک هوای بارانی دوشنبه صبح.

قبل از انتصاب یک ایمیل تایید دریافت شد با روش های جدید و اقدامات احتیاطی لازم است که شامل موارد زیر است: تماس hairstylist پس از ورود. او را از ملاقات شما در ورودی. شما نشانه ای چشم پوشی قبل از ورود به سالن.

همچنین شما پوشیدن یک ماسک صورت در طول قرار ملاقات در سالن و همچنین شما می خواهد دستهای خود را قبل از کوتاه کردن مو و پس از ورود به سالن.

پس از شستن مو, Crawford, پاک کردن منطقه قبل از بازگشت به ایستگاه به سر برش و یک ظاهر طراحی شده.

یکی از جالب توجه بود و نیاز به کار در اطراف تسمه از ماسک صورت در اطراف گوش, اما کرافورد موفق مانند یک قهرمان.

فقط زمان خواهد شد بگویید چگونه بازگشایی خواهد شد برای کسب و کارهای دیگر اما این ملاقات بدون دردسر رفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن