دادستان رها کردن انسداد اتهام شرقی واشنگتن دانشجو درگیر در نوامبر اعتراض - شنبه, 06 Jun 2020 PST

دادستان کاهش یافته است انسداد مسئول در برابر شرق سابق دانشگاه, دانش آموز دستگیر شد و در جریان یک اعتراض خیابان

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

دادستان کاهش یافته است انسداد مسئول در برابر شرق سابق دانشگاه, دانش آموز دستگیر شد و در جریان یک اعتراض خیابانی واعظان در چنی پردیس در پاییز گذشته.

مایا Caruth, 26 دستگیر شد Nov. 7 پس از عبور از یک "منطقه ایمنی" است که از هم جدا صدها نفر از معترضان از فعالان مذهبی که وارد شده بود در محوطه دانشگاه با علائم و یک بلندگوی قابل حمل موعظه در موهن نظر در مورد تجاوز مردم است. پلیس گفت Caruth شد uncooperative و حاضر به بازگشت به دانشجو ، وکیل او معتقد است که او در تلاش بود تا به واسطه صلح بین دو طرف است.

چنی شهرداری دادستان Angelle معروف منتقل برای رد این اتهام در هفته گذشته اشاره کرد که Caruth هیچ سابقه جنایی و عضو EWU دانشجویی دولت است.

"در حالی که دادستان ادعا میکند که حقایق کافی برای محکوم کردن متهم دادستان نیز در نظر گرفته عاطفی گرم موضوع اعتراض on Nov. 7, 2019 متهم جوانی و توانایی مناسب فرایند چنین پرشور حاضر در سنین جوانی و طبیعت از اتهامات عنوان شده علیه او را" معروف نوشت: در حرکت است.

چنین موردی به طور معمول حل و فصل شده است از طریق یک انحراف برنامه معروف نوشت. این مسئول کاهش یافته است باید او نوشت: "به عنوان متهم احتمالا آموخته بسیار از این حادثه و شهر را می بیند کمی سود در یک اعتقاد در این مقطع."

در طول این تظاهرات پلیس از هم جدا واعظان از دیگر تظاهرکنندگان به عنوان یک جمعیت-کنترل تاکتیک ها با هدف جلوگیری از خشونت است. افسران ایجاد 15-پا منطقه حائل با دانش آموزان در یک طرف و واعظان ،

با توجه به سوابق دادگاه Caruth و یکی از واعظان در تلاش بودند به صحبت با هر یک از دیگر زمانی که Caruth دستگیر شد. در گزارش خود به دستگیری افسر نوشت که او هشدار داده بود Caruth به حرکت حداقل پنج بار قبل از دستگیری و بعد از آن او ادامه داد: به uncooperative لغزش از دستبند در پشت, ماشین گشت خود را.

چنی پلیس سروان. ریک Beghtol گفت Caruth امتناع به ماندن در دانشجو جانبی ممکن است تشویق دیگر دانش آموزان برای عبور از منطقه حائل ایجاد یک وضعیت فرار.

"ما نمی خواهیم به دستگیری او در همه. که هدف" Beghtol گفت. "هدف این بود برای نگه داشتن همه امن در هر دو طرف بحث را اگر شما می خواهید به آن تماس بگیرید که."

اما Caruth وکیل استیو گراهام استدلال در چنی دادگاه شهری که پلیس حق ندارد به دستگیری Caruth بر اساس مفروضات در مورد ایدئولوژی و یا اعتقاد به این که او متعلق دانشجویی را کنار منطقه حائل.

در یک ایمیل گراهام گفت: "شکی وجود ندارد که او را در نهایت غالب در متمم اول قانون اساسی زمینه, بنابراین من فکر می کنم همه دادستان می تواند انجام شود به تعویق افتاد اجتناب ناپذیر است."

یکی از فعالان مذهبی, Thomas R. مایر, 66, از Rathdrum بازداشت شد ظن و تف بر دانش آموزان, اما دادستان هرگز ظ اتهامات علیه او. مایر نشان داد در محوطه دانشگاه با دانیل خرده اجرا می شود که این وب سایت walkaboutjesus.com و بروس wakeman است که منجر به یک گروه به نام یاس شهر مقدس یاران و گاهی موعظه در گوشه و کنار خیابان در مرکز شهر اسپوکان.

در مصاحبه با گراهام و Caruth سوال که چرا بسیاری از مأموران اجرای قانون نامیده می شدند به تظاهرات در وهله اول.

"دادستان به نظر می رسد فکر می کنم که این یک فرصت یادگیری برای من و من می خواهم به استرس است که این یک فرصت یادگیری برای نیروی پلیس" Caruth گفت. "من فکر می کنم که این هم یک فرصت یادگیری برای دانشگاه را واقعا در راه است که دانش آموز در بدن نهفته درخواست پلیس از حضور در تجمعات دانشجویی – به خصوص تجمعات دانشجویی که به نمایش گذاشته هر نوع خشونت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن