در مکزیک شهرهای مرزی بسیاری از ترس ویروس است که از ما - شنبه 23 آوریل سال 2020 PST

تیخوانا, مکزیک – آدریان آلونسو گاما زندگی می کردند زندگی در هر دو طرف مرز تا زمانی که او coronavirus. در تعطی

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

تیخوانا, مکزیک – آدریان آلونسو گاما زندگی می کردند زندگی در هر دو طرف مرز تا زمانی که او coronavirus.

در تعطیلات آخر هفته 37 ساله راننده کامیون خواهد ماندن در خانه پدر و مادر در, Tijuana. با تشکر از آمریکا کارت سبز او زندگی می کردند در محل خود در سن دیگو در طول هفته ارائه آبجو و قطعات خودرو در سراسر جنوب غربی آمریکا.

هفته گذشته گاما شروع به احساس بیمار و بازگشت به مکزیک می شود نزدیک به خانواده است. او تشخیص داده شد با COVID-19 تبدیل شدن به یکی از بیش از 1700 تایید coronavirus بیماران را که تیجوانا دوم تنها به شهر مکزیک در عفونت با وجود مرز شهر نسبتا کوچک جمعیت.

با استناد به یک تهدید coronavirus از مکزیک مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ممنوع اعلام کرده است صدها نفر از هزاران نفر از مردم با عبور از مرز جنوبی با اقدامات اضطراری که منع غیرضروری ترافیک و رد پناهجویان بدون شنیدن. حداقل یک آمریکایی به منطقه مرزی در حال تجربه یک سنبله در بستری که برخی بر این باورند رانده است شهروندان آمریکایی که در مکزیک زندگی می کنند از آمدن به ایالات متحده برای مراقبت از.

اما در تیجوانا و دیگر مکزیکی, شهرهای مرزی بسیاری از پزشکان بهداشت مقامات و شهروندان عادی نگرانی در مورد این بیماری در آینده در جهت دیگر.

سن دیگو – با تقریبا همان جمعیت به عنوان Tijuana – اتحاد سه گانه تعداد موارد تایید شده از COVID-19 در بیش از 6 ، 000. ایالت کالیفرنیا است و در حدود 10 بار به عنوان بسیاری از مردم به عنوان دولت مکزیک باخا کالیفرنیا به جنوب – اما گزارش بیش از 20 برابر تعداد موارد است. مکزیک به شدت پایین تست نرخ اما است که به تنهایی به نظر می رسد کافی توضیح.

تیجوانا دیدم آن موارد شروع به افزایش قابل توجهی در اواخر ماه مارس به زودی پس از کالیفرنیا توقیف بسیاری از کسب و کار و دستور داد مردم را به ماندن در خانه دکتر گفت: Remedios Lozada که مسئول تیجوانا بهداشت منطقه. به نظر می رسد که بسیاری از خروش آمد از دو اتباع و ساکنان قانونی مانند گاما که می خواستم به خانواده نزدیک یا زنده تر ارزان در تیجوانا در طول خاموش کردن.

"وجود دارد بسیاری از افرادی که مهاجرت کرده و در اینجا به مکزیک" Lozada گفت. "این زمانی بود که ما شروع رو به تعداد بیشتری از موارد است."

تیجوانا بیمارستان شد غرق مشکوک به COVID-19 بيمار. از جان گذشته بستگان خواستار اطلاعات در مورد عزیزان خود در خارج از امکانات پزشکی. پرستاران و پزشکان اعتراض کردند که آنها نمی دارند لازم است تجهیزات حفاظتی به عنوان ویروس از طریق صفوف خود را.

باخا کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. Jaime Bonilla گفت: در اواسط ماه مارس که نظام سلامت را پزشکان در دولت بودند "رها مثل مگس" از آنجا که آنها فاقد دنده محافظ.

دورتر از مرز در Nogales, Sonora, ساکنان به طور موقت مسدود شده و عبور از آریزونا با وسایل نقلیه خود را در ماه مارس به دلیل آنها گفت: دولت مکزیک انجام شد هیچ چیز به پزشکی صفحه نمایش افرادی که از ایالات متحده, و آنها می ترسید همه گیر خواهد پایمال مکزیک نظام سلامت است.

در همین حال مقامات کالیفرنیا و بیمارستان اجرائی ابراز نگرانی در مورد عبور از مرز به درمان از طرف ایالات متحده. ماه گذشته, San Diego County سرپرست کریستین گاسپار با ارسال نامه ای به معاون رئیس جمهور مایک پنس درخواست کاخ سفید برای ارسال کمک برای کمک به مکزیک درمان بیماران با استناد به افزایش نگرانی در مورد ویروس را گسترش در شمال مکزیک است. او نامیده می شود به صورت موقت بیمارستان به تنظیم شود تا در مرز برای درمان کسانی که پس از رسیدن در مکزیک آمبولانس به طوری که آنها دیگر منتقل شده به ایالات متحده آمبولانس ها و بیمارستان ها.

مکزیکی کنسول کارلوس گونزالس گوتیرز گفت: در پاسخ این است که هیچ شواهدی از اتباع مکزیکی عبور از مرز در اعداد بزرگ به دنبال مراقبت های بهداشتی; کسانی که یا شهروندان آمریکایی در مکزیک زندگی می کنند و یا دوگانه شهروندان است.

این ماه, Imperial Valley کشاورزی منطقه در کالیفرنیا در مرز با مکزیک در حال تجربه یک سنبله در بستری که برخی بر این باورند رانده است همان پدیده Gonzalez اشاره شده است.

در تیجوانا هنوز معلوم نیست که در آن برای اولین بار coronavirus موارد منشأ هر چند مقامات دولتی گفته اند که اولین مورد تایید شده بود که در حال سفر به ایالات متحده در حالی که این یک احتمال این شهر نیز می بیند بسیاری از بازدید کنندگان بین المللی و لینک های متعدد با شهر مکزیک است که تا کنون سخت ترین ضربه در کشور است. گاما استفاده از ماسک و دستکش را در هر دو طرف مرز و نمی داند که در آن او آلوده کردم.

"وجود دارد (در ایالات متحده) من واقعا نمی دانم که در آن برای اجرا به, و من کل خانواده است که در تیخوانا," او گفت:. "آنها بررسی نمی کند من یا از من بپرسید هر چیزی" زمانی که او به مکزیک گاما گفت. روز بعد او آزمایش مثبت است.

او در حال حاضر دوره نقاهت خود را در خانه پدر و مادرش و می گوید: تا کنون هیچ کس دیگری در خانواده خود احساس بیماری می کند.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید و منجر به مرگ شود.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت این هفته تمدید مرز و محدودیت برای یک ماه و بر روی کاغذ مکزیک تحمیل کرده است همان محدودیت در ترافیک غیر ضروری از ایالات متحده در مکزیک مقامات به طور کلی بررسی تنها عبور و مرور برای علائم. در ضمن اکثر ترافیک تجاری در نظر گرفته است که ضروری و مسافران مانند گاما با حقوق برای زندگی و کار در هر دو کشور همچنان به صلیب در اعداد بزرگ در هر دو جهت.

است که مقامات نگران است که تیجوانا می تواند دیدن یک تجدید حیات در هفته های آینده حتی اگر در حال حاضر این شهر به نظر می رسد به تصویب اوج. شهر فشرده-واحد مراقبت بودند تنها حدود 60 درصد اشغال این هفته و آن راه اندازی درمانگاه محله و جدید بخش برای بیماران با کمتر جدی علائم.

خوزه ماریا راموس استاد و پژوهشگر در کالج مرز شمالی در تیجوانا گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن اولویت به نظر می رسد محدود کردن مهاجرت به جای حفاظت از سلامت عمومی است. او با انتقاد از مکزیک دولت برای هل دادن به عقب ،

"ما در یک ملی اورژانس و بهداشت و درمان به عنوان بخشی از حال و آینده نزدیک" راموس گفت.

برای برخی از لمس توسط این ویروس به طور موقت بسته بندی مرز را حس.

"مردم آمدن و رفتن و حمل میکروب از ایالات متحده و یا از تیجوانا" گفت: Miguel Angel Jimenez 57 ساله دیابتی که قرارداد COVID-19 در مارس و فقط شروع به بهبود می یابند. "بنابراین ما در حال رفتن هرگز برای پایان دادن به این وضعیت است."

آسوشیتد پرس نویسنده خورخه لبریجا گزارش این داستان در تیجوانا و AP نویسنده ماریا Verza گزارش از شهر مکزیک. AP نویسنده جولی اما واتسون در سن دیگو کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن