Audubon دیگر اسپوکن پارک تجربه خشک شرایط با توجه به COVID-19 - سه شنبه, 28 Jul 2020 PST

بازدید کنندگان به Spokane گسترده سیستم پارک ممکن است متوجه یک کمی بیشتر قهوه ای در تابستان امسال نسبت به سال گ

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

بازدید کنندگان به Spokane گسترده سیستم پارک ممکن است متوجه یک کمی بیشتر قهوه ای در تابستان امسال نسبت به سال گذشته به دلیل در بخشی به coronavirus بیماری همه گیر.

هفت پارک های شهر هنوز هم سیراب حداقل تا حدی با دست و صفوف کارگران فصلی که معمولا با ارائه کار شده اند کاهش می یابد به عنوان پارک های گروه به دنبال محدود کردن هزینه های گفت جاش Morrisey سخنگوی وزارت.

"ما در حال تمرکز بر حفاظت از دارایی," او گفت:. "چمن هنوز زنده است."

ناظران متوجه براونینگ شرایط در اودوبان پارک در اودوبان-Downriver پارک و موضع خود بزرگ Ponderosa درختان کاج و همچنین زردی چمن در طول 27 هکتار فضای خاموش شمال غربی چهار راه. دیگر پارک های آبیاری با دست شامل کار د لین پارک در براون علاوه بر بخشهایی از Manito بالا پل درایو بالا و فرانکلین پارک ها و همچنین به عنوان تمام Cannon Hill Park, Morrisey گفت.

این گروه معمولا از استخدام حدود 30 موقت فصلی کارکنان که مسئولیت رسیدگی به آبیاری علاوه بر وظایف دیگر. در این تابستان وجود دارد چهار کارکنان انجام آن کار است.

"آنها ممکن است نگاه کمی تشنه" Morrisey گفت: از دست سیراب پارک. اما گروه استخدام فقط یک پنجم کارکنان که تنها وظیفه خواهد آبیاری بنابراین برخی از امداد رسانی به در راه است.

این بخش آغاز شده است نصب سیستم های آبیاری در چهار دوره های گلف در تلاش برای کاهش اتلاف آب کار شده است که در بودجه هزینه های اضافی پرداخت شده توسط گلف بازان.

پارک بودجه در حداقل 8 درصد از این صندوق به طور کلی هزینه های این شهرستان سال گذشته در هر شرایط اسپوکن شهرستان منشور. پارک مدیره مقامات ابراز نگرانی کرده اند که با کاهش هزینه های شهرداری با توجه به شیوع کروناویروس وجود دارد می تواند اضافی ضربه زدن به فعالیت های پارک در سال 2021.

پارک گروه در حال صرف $6.8 میلیون دلار از طریق شش ماه اول سال 2020 با توجه به آمار منتشر شده در اوایل این ماه. که در مقایسه با درآمد حاصل از $8.6 میلیون نفر است. این گروه در حال برنامه ریزی به صرف $9.2 میلیون دلار توسط این نقطه با درآمد نزدیک به 10 میلیون دلار با توجه به پیش بینی بودجه آماده شده قبل از این بیماری همه گیر.

وجود خواهد داشت کمی تسکین این هفته برای خشک پارک. دمای هوا در 90s در بالا نزدیک 100 درجه تا جمعه زیر نسبتا سرد و مرطوب شروع به تابستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن