سالم مت کفاش می تواند کمک به ایجاد ثبات جیز آبی' چرخش

Hyun-Jin ریو اولین Blue Jays در جمعه شب پیروزی برابر Tampa Bay Rays نبود, قدیمی, عملکرد, اما چپ دست را با خونس

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

Hyun-Jin ریو اولین Blue Jays در جمعه شب پیروزی برابر Tampa Bay Rays نبود, قدیمی, عملکرد, اما چپ دست را با خونسردی رفت و یک راه طولانی به سوی از بین بردن نامنظم طبیعت تورنتو چرخش در طول چند فصل گذشته است.

مت کفاش است و یک بازیکن دیگر که می تواند یک اثر برقراری ثبات در تبادل کارکنان منطقه بیشتر نیاز به بهبود اگر جیز می خواهید به بازگشت به پست فصل است.

کفاش نمی گارنر هیاهو مانند سازمان ace, ریو, و یا بالای آن چشم انداز Nate پیرسون. و شماره او قرار داده تا آخر سال — یک 1.57 دوران از طریق چهار و نیم شروع می شود قبل از او پاره اش رباط صلیبی قدامی در ماه آوریل گذشته — حال غیر واقعی است. اما اگر کفاش می توانید به عنوان یک پارچ شبیه به یکی او از سال 2014 تا 2016 با فرشتگان در لس آنجلس, زمانی که او قرار داده تا 3.80 عصر با هشت strikeouts و 1.9 پیاده روی در نه نوبت او می تواند یک نوسان رای ندارم.

اگر سه آسیب-سرند فصل ها پشت سر او و او می تواند به جیز دیگری سازگار جانباز در کنار ریو, آن می تواند تفاوت بین رقیب برای یک نقطه حذفی و تاسف یکی دیگر از اکتبر در خانه صرف.

"این رفتن به کلیدی برای ما است. اگر او در زمین در هر نقطه نزدیک به آنچه که او در سال گذشته ما در حال رفتن به یک تیم خوب است" جیز مدیر چارلی Montoyo گفت.

او نشان داد که یک قطعه اساسی او می تواند در اولین فصل خود اجازه می دهد فقط یک اجرا و سه بازدید بیش از شش نوبت در یک 4-1 از دست دادن به Tampa Bay Rays در روز شنبه.

نشانه هایی از باز گشت موفق شده اند وجود دارد از بهار. کفاش با استفاده از رزین — چهار-درز fastball, شکاف وزنه لغزنده و گاه به گاه موبایل و کامپیوتر — برای تولید نرم تماس بگیرید. او fastball استفاده شد و در 18 درصد خود را در طول مختصری از روی لئامت دادن در فصل گذشته را از تقریبا 27 درصد از سال 2014 تا 2016.

که می تواند اتاق را برای کفاش به استخدام سلاح های دیگر مانند "مرگبار" وزنه با توجه به کایل ری یک شکارچی Wayne State University که کفاش در خارج از فصل و coronavirus shutdown.

"نه بسیاری از کوزه پرتاب آن را به طوری که آن را متفاوت می بینیم که نوع جنبش و مسائل. آن را مکمل خود را دیگر رزین های" ری گفت: از وزنه که گیوه استفاده می شود تقریبا 29 درصد از زمان در 2019.

کفاش و ری کار می کنند برای یک ساعت تا 90 دقیقه در روز بازی شیر یا خط. در اغل گاو یا حشم روز آن خواهد بود در حدود دو تا دو و نیم ساعت است. ری گفت: کفاش بهبود یافته با هر تفرج.

"مکانیک به چگونه خود را در زمین در حال حرکت بودند" ری گفت. "سرعت-عاقلانه آن بود که افزایش در هر زمان. راه او ضربه لکه های خود را. هر زمان او انداخت و او را اغل گاو یا حشم شما می تواند باشد."

بالاتر از سرعت نیست همیشه سود کفاش. به غیر از موبایل و کامپیوتر خود اعداد شروع به پریدن کرد و در حدود یک مایل در ساعت در هر زمین بین خود rookie نجومی در سال 2014, زمانی که او یک حرفه ای سال با 3.04 عصر در 136 نوبت و سال 2016 زمانی که او نوشته شده 3.88 عصر در 160 نوبت و دیدم تقریبا همه اعداد رنه تدریجی. اما او fastball پایین بود به طور متوسط 90.9 مایل در ساعت در سال 2019 پس از بودن در اطراف 91.6 مایل در هر ساعت از طریق شش سال اول زندگی حرفه ای او. یک دست انداز وجود دارد خواهد بود یک افزایش و احتمالا سود خود را در لیگ قهرمانان آسیا نوتوانی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"رفتن را از طریق ناتوانی های خود را تقویت کنید کمتر از نیم خیلی," او گفت: این بهار "و همانطور که همه ما می دانیم به عنوان یک پارچ نیمه پایین تر است که بسیار مهم است ... من کاشت خوب و گرفتن بیش از آن زانو. فقط کسانی که کمی حرکات. هر حرکت شما می توانید انجام دهید nonpitching عاقلانه شما در حال گرفتن بدن خود را بهتر است. و هنگامی که شما بدن خود را بهتر خود را تبادل رفتن به, بهتر, بیش از حد."

در حال حاضر او فقط نیاز بدن به نگه دارید تا. اگر او می تواند یک دوجین شروع می شود — به همان تعداد ساخته شده او بیش از دو فصل در ترکیب — او فقط ممکن است یک تعویض بازی برای تورنتو یک نام است که می تواند فقط به عنوان مهم Ryu یا پیرسون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب